Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @jen: het klinkt echt geweldig hoe esmay reageerde. Lijkt me echt fantastisch om te zien.
    En je hebt helemaal gelijk wat kreeft en Essie betreft. We gaan hier alleen voor de Die hards. :D

@ons lijstje: ik hoop dat we allemaal zwanger 2012 ingaan. Duim echt dat het bij spannend ook nog goed zit.

@Anna: ziet er goed ui hoor Anna. Ga zo door!!!

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Pfff zit echt beetje met mezelf in de knoop; Vraag me echt zwaar af of ik er echt teveel mee bezig ben en dat het daardoor misschien wel weeeer niet raak is deze ronde! Ergens wil ik heel graag weten of ik zwanger ben, maar ben ook wel bang voor de steeds wit blijvende testen........en eventueel de teleurstelling als ik gewoon ongesteld ga worden.........

Tsjonge jonge, wat een rollercoaster zeg! :)
    Heb dit bij Esmay echt helemaal niet gehad!!

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik herken het Jen!!! Maar ik heb er nu meer vrede mee. Ik wilde hoe dan ook zwanger zijn voor de kerst en nu ik weet dat die kans minimaal is, ben ik veel rustiger. Geen ovutesten meer, geen gestress onder tijdsdruk.....als het komt dan komt het.

Verder heb ik niet teruggelezen, ben een beetje druk bezig. Sorry.

4. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Herken ik ook wel hoor jen. Ik was er de laatste ronde ook teveel mee bezig. Maar we zijn allebei blijkbaar allebei zo vruchtbaar, dat dat niet uit heeft gemaakt. Dus ik heb zelf niet de ervaring dat dat ook echt uitmaakt.

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wordt er gewoon echt helemaal niet goed van; ik MOET het gewoon loslaten.....Heb het voor deze ronde sowieso niet meer in de hand nu....

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Roze; da's wel fijn om te horen! Ben gewoon beetje bang om afgestraft te worden voor mijn "bezetenheid".......

Ach, zolang mijn temp hoog blijft kan ik er denk ik toch niet rustig over blijven............Zit nu al 3 dagen achtereen op 37,1 dus hoop gewoon dat dat zo blijft. of dat ik iig niet onder de 37,0 ga zakken!

7. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Het is je gegunt jen, en alle anderen natuurlijk ook!!!!*kuss*

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Da's heel lief van je Spannend, maar ik duim nu het hardst voor jou hoor!
    Op een goede echo dinsdag.... Kus terug!

9. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Lief thnx jen, kvind t gwn lastig dak niks merk van iets wat mis zou zijn zeg maar snapje? Mn darmen rommelen wel, kheb ook weer puistje vandaag, was btj misselijk na t avondeten en mn rug is gevoelig...maja met missed abortion hou je gwn de zwangerschaps hormonen etc zolang t er nog zit zeg maar:(

10. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @spannend: dat vroeg ik me nog af inderdaad. Maar kan een vruchtje twee weken in je blijven terwijl het al niet meer groeit?

11. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Sorry meiden had graag nog even verder gekletst maar ben moe en ga slapen.

X

12. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Ja dat kan.op internet heb ik gelezen dat iemand voor t eerst met 11 weken n echo kreeg en dat t embryo ook met 5 a 6 weken gestopt was met groeien....tis bij missed abortion dat je lichaam. t vergeet af te stoten zeg maar...

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wat werkt een mensenlichaam toch vreemd af en toe!
    En bij missed abortion krijg je dan een curretage?

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Truste Roze!! Sweet dreams!

15. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Kan jen, maar t lichaam kan het ook spontaan afstoten...en dan krijg j n heftige menstruatie....dan schijn je heel erg te.gaan vloeien....maar t kan ook door n bepaald medicijn/pilletje die t opwekt zeg maar...

Idd ons lichaam zit.raar in elkaar...

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb net de CD van Birdy gedownload; hij is echt onwijs mooi!!!!!!!!!!!
    Kennen jullie haar? Ze heeft nu een hit met Skinny Love!

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ben er ook weg van meiden; morgen weer op tijd uit bed.........
    Truste!!

18. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Nee ken ik niet jen, zal morgen eens kijken om te downloaden....

Kga nog ff tv kijken met mn mannetje en dan.slapen...ben kapot terwijl ik pas om half 1 mn bedje uit was:) kost me zoveel energie de laatste paar dagen:( hopelijk heb ik snel meer energie...

Morge weer uitslapen en om 15u gesprek met mn leidinggevende...ben dr best btj zenuwachtig voor:(

Truste xxxxx

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

ben nog niet weg, zitten hier lekker allerlei muziekjes te luisteren!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb het ineens steen- en steenkoud! Zometeen misschien nog ff lekker douchen voor ik mijn bedje in duik.......'

YEAH!! Berichtje 1800 voor mij..............:)

Deel Deze Pagina