Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Birdy net geluisterd via you tube...ken m wel...mooi nr!!!!!

Pff rot weer hier!!!!

Jen wanneer ga je weer testen????
    Tis dak in bed lig maar heb t anders ook steeds koud:(

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Het is hier ook echt heerlijk weer...............

Om binnen te zitten!!!

@Spannend; denk dat ik woensdag weer een poging ga doen....

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goed, nu ga ik ECHT afsluiten..........hahaha.....
    Welterusten!

4. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@spannend: sterkte met je gesprek!!! Misschien wil ze alleen van je weten hoe het met je gaat. Hou je taai meis!!!

@ jen: birdie is inderdaad een gaaf nummer.

@all: straks zwarte piet spelen op mijn werk. Wel zin in maar ben behoorlijk misselijk en dan moet ik ook nog op de fiets. Blehhh!!! Vanmiddag dan wel lekker thuis werken.

Werkse vandaag allemaal.

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Sint is weer voorbij gelukkig, Kaelyn is nu lekker aan het spelen met haar kadootjes dus was wel geslaagd.

Mijn fam weet het onderhand, niet op een speciale manier verteld, toen roze bloem bij ons aankwam liep ik buiten met mijn schoonzus en kon ik het niet voor me houden dus verteld over forum enzo.
    Alleen ze zei gelijk ik kan mijn mond niet houden hoor, dus het gelijk maar iedereen verteld dan.
    Mijn vader zijn reactie vond ik erg grappig. Ik zei ja we moeten ff de badkamer voor juli doen. hij reageerde niet dus iedereen ja dan meot je vragen waarom???
    Ik zo nou omdat ook een nieuwe babykamer gedaan moet worden
    ben je ALWEER zwanger hahah

@spannend
    succes met het gesprek!

@all
    ga nu werken

6. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!!

Meiden sorry ben er een tijdje niet geweest, zijn paar vervelende dingen gebeurt in de prive sfeer, waardoor ik geen tijd had om echt op internet te gaan... Inmiddels is het allemaal weer wat rustiger! Afgelopen weekend ook naar Londen geweest, (we hadden de prijsvraag gewonnen) dat was erg leuk en even gedachte kunnen verzetten!

Was wel heel benieuwd of er nog niet meiden zwanger zijn inmiddels!En of alles nog goed gaat met iedereen?

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!!

Groetjes!

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

even snel illegaal op me werk.
    heb net de echo gehad alles zat er op en er aan.
    hartje klopte mooi.
    echo foto houden jullie te goed van me.

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Wat fijn gyino!!!! Gefeliciteerd!!!! Ben je net zover als dat je zelf dacht???

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Hier was de test nega... Over paar dagen weer proberen.

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    nou dames, mn gesprek gehad..ze wilde idd weten hoe het met me ging...dagen blijven wel op verzuim staan omdat ik niet ziek thuis heb gezeten en er een nieuw motto is wat zegt dat er met verzuim gekeken wordt naar wat er mogelijk is, en bij ziekte je echt thuis ziek zit te wezen zeg maar....dus moet deze week ff kijken hoe of wat..wil woensdag wel weer gaan werken, kan ook niet in mn dip blijven zitten natuurlijk!!!!
    mn leidinggevende had het zelf ook een x gehad, dus wist waar ik over sprak en vond de uitslag van de vk wel heel resoluut!!!!

11. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @lucky: fijn dat haar speelgoed in de smaak valt en ze er lekker mee speelt.
    @beckje: balen beckje!!!! Wanneer zou je Nod zijn geweest?
    @ kreeft: vervelend dat je een nare tijd hebt gehad. Hoop dat het nu allemaal wat positiever zal verlopen voor je er zijn er heel wat zwanger. Ik zal het lijstje ook is op slaan.
    @ spannend: fijn dat het een fijn gesprek was. En het klinkt of ze echt begrip had voor je situatie.

@ all: hier vanmorgen zwarte piet geweest. Was erg leuk. Daarna naar huis gedoucht en toen thuis gewerkt. Hoop gedaan

12. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ons lijstje!!!!!!

December
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 2-12-2011
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD 08-12-2011 (ronde 5)
    Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 11-12-2011 (ronde 5)
    Anna en Sven --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 22-12-2011

Zwanger
    Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012
    LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: +/- 4 juli 2012
    Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012
    Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend: +/- 16 juli 2012
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012
    Roze Bloem 1981 --> 29 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012
    LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012
    Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012

Dit is het lijstje weer.

13. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @ kreeft: je kan jezelf er weer bij zetten hoor. We wisten niet zo goed of je nog kwam. Vandaar dat we je eraf hadden gehaald. ;)

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Wat ik niet snap. De dirx test eigenmerk was wel licht posi. Maar is ook raar doorgelopen. Kruidvat was nega. Nod is nu 2a3 dagen geleden. Erg verwarrend

15. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Het kan hoor!!!! Lucky had toch ook pas na twee weken een positieve test? En een vriendin van mij had het ook. Dus zolang je nog niet ongi ben is er nog steeds kans.

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    goedenavond dames...

zoo heb alles ff vluchtig doorgelezen..

@Beckje.. inderdaad verwarrend als je testje vaag doorloopt en opdroogt

@Gyino.. fijn dat alles goed was op de echo.. ben benieuwd naar de foto ;)..

@Spannend... dat voelt vast erg lekker dat je een goed gesprek hebt gehad met je leidinggevende... heel veel succes morgen.. ben erg benieuwd wat er uitkomt morgen.. ga voor je duimen!!

@Sinterklaas.... het zit er voor ons weer op :D super gezellig sinterklaas weekend gehad.!

@Hier.. kan nu toch echt wel merken dat er iets gebeurt in men lijf.. voel ook heel duidelijk wanneer ik wat moet eten, krijg anders echt giga last van krampen, vergelijkbaar met ongi kramp.. ook slaat de vermoeidheid langzaam aan wat toe, merk dat ik meer slaap nodig ben dan voorheen.. Maar verder valt het me nog mee tot nu toe :D.. heb van het weekend wel een zwangerschapsbroek gehaald.. ik heb altijd 2 vaste werkbroeken, maar deze zijn n vrij hoog model, wat me dus al niet meer lekker zit..komt ook mede door men opgezette darmen.. maar echt wat een uitvinding :D..

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hey voor de digitesters: bij de kruidvat: 2 digitale met indicator voor 15 euro :D die ga ik dus morgen gelijk ff halen, word gestoord van die gare testen

18. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, vandaag lekker sint gevierd op m'n werk. Allemaal leuke surprises en sint kwam met de brandweer!
    Nu ben ik moe, ik ga boerenkool maken en straks lekker bankhangen.
    @ spannend succes morgen, ik zal aan je denken.

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @spannend: succes, hopelijk krijg je snel duidelijkheid (en natuurlijk ook goed nieuws). zal aan je denken morgen

20. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Becky@ balen dat je nog geen duidelijke positieve test hebt, maar nog niet ongesteld is ook positief

Spannend@ duim voor je morgen

Kreeft@ ik ben nog niet zwanger...

Hier@ vandaag bij een vriendin geklust, hele woonkamer samen gedaan, gesport en.... Een knal ovulatietest vandaag, gisteren 2 keer geklust me man zegt vandaag en dagen hierna klussen.

Deel Deze Pagina