@Anna.. oeehh een positieve ovu.. dat wordt zeker klussen meid hoop voor je dat ze de weg weten te vinden
hey meiden wel alles gelezen maar weinig blijven hangen @gyino super dat je echo goed was, ben benieuwd naar de foto. ik ben de nachtjes aan het aftellen. @all morgen bij een lastige client werken, zie er elke week weer tegen op, maar nu blijkt dat ik er morgen voor eht laatst hoef te werken, want ze heeft iemand anders gevraagd (wat ik helemaal niet erg vind, maar vind het lullig dat ze het niet eerlijk tegen me zegt, de sfeer was daar ook niet bepaald gezellig en ze keek echt op mijn vingers, dus aan de andere kant erg blij) sorry als beetje warrig over komt. Mijn oom ook vandaag gebeld. In februari word de badkamer verbouwd. Dus binnekort alvast rondkijken voor tegels etc.
@Lucky... snap heel goed wat je bedoeld over die client maar inderdaad wel wat vervelend dat ze het je niet zelf verteld.. en ach, als je het zelf toch wel fijn vind dat je der niet weer heen hoeft naar morgen.. prima toch.. @Anna.. haha wie weet helpt het
@Anna en Sven haha ik ga voor je duimen meis, dat dit een goed ei word! @LQ ja ik vind het ook wel prima, maar ik kan er erg slecht tegen als mensen niet gewoon zeggen wat er scheelt. Maar daar moet ik mee leven, want heb al gemerkt dat erg weinig mensen zeggen wat er is. Gelukkig heb ik 2 andere clienten die me voor geen goud zouden willen omwisselen
@Lucky.. heel erg herkenbaar.. ik heb er zelf 4.. 2 ervan heb ik al vaker gewisseld.. en 2 heb ik al vanaf het begin dat ik er werk.. die willen ook niet naar andere collega's geeft ook wel weer een goed gevoel
@Anna.. lekker bezig vergeet niet... positieve ovutest zegt nog niet dat je eisprong komt he ( i know, heb t al eerder gezegt.. maar vind t zo zonde als er gedacht word dat er na een positieve ovu test meteen een eisprong plaats vind, en erna niet geklust wordt en t eitje word gemist )
@LQ ga je soms dan niet aan jezelf twijfelen dat heb ik dan wel, van wat doe ik niet goed??? Maar ik weet dat ik de dingen wel goed doe
@Lucky... naja ik heb dat soms eerder dat ik denk van waarom krijgt n collega t wel voor elkaar en ik niet zeg maar.. maargoed, ik heb dat ook wel bij bewoners dat ik dingen voor elkaar krijg en collega's niet zo makkelijk.. dus dat geeft me altijd wel weer een lekker gevoel .. Maar t is bij onze bewoners ook gewoon zo, van de 1 accepteren ze meer dan van de ander.. en daar hebben we gewoon wel respect voor
dames.. ik ga der vandoor.. ff lekker doesje en dan samen met me mannetje film in bed kijken.. ben der morgen ochtend/ begin van de middag wel weer.. heb morgen een late dienst.. Spannend.. heeeel veel succes morgen! ga voor je duimen..
@LQ ja dat is waar, mensen zijn allemaal anders en de 1 ligt je wel en de ander niet. Ik baal alleen dat ik dan nu weer ergens nieuw kom en moet uitzoeken hoe of wat, en is altijd maar hopen dat je daar goed terrecht komt
@Gyino; Wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad meid!!! Was Logan mee? En zo ja, hoe vond hij het? Ben benieuwd naar de foto!!!! @Anna; Veel plezier in je klusperiode! Ennuh die handstand was na het klussen of tijdens het klussen? Zou het overigens wel bij 1 keer per dag houden en niet vaker; schijnt niet zo goed te zijn voor 't kwakkie @Spannend; Goed om te horen dat het gesprek voor jou fijn is verlopen! Heeeeeel veel succes morgen; ik ga keihard duimen voor je! Hoe laat moeten jullie er zijn?? @Lucky; Jullie meid ook al zo heerlijk verwend! Wel handig om het in het weekend te doen, dan kan ze er nog lekker mee spelen. Wij hebben het vanavond gedaan en dat was achteraf gezien niet zo slim.... Na 3 kwartier was het namelijk toch echt bedtijd; maar ja......ze pikte het en is als een blok in slaap gevallen! @Kreeft; Welcome back! Hier; kon het vanmorgen toch weer niet laten, wederom omo-wit! Nu ga ik het echt ff niet meer doen hoor.......... Ga denk ik wel die CB's halen bij Kruidvat!
@jen he balen nogsteeds wit, was het bij Esmay ook niet dat je pas laat positief testte of haal ik nu wat door de war? En gisteravond was ze ook gesloopt hoor, speelde er eventjes mee maar was erg jengelig dus toen snel in bed gelegd. Vandaag hebben we er echt mee gespeelt, ze had de dierentuin van duplo oa gekregen en die hebben we even in elkaar gezet
@Lucky; Ja ik testte bij Esmay ook een paar dagen na NOD pas positief, dus er is nog wel hoop....................Maar ik ben zo rete ongeduldig momenteel....
Esmay zei eergisteren echt compleet uit het niets trouwens; "mama jij krijgt een baby in je buik"................. Dronke mensen en kinderen spreken de waarheid, toch?!