@puma: oh echt???? Heb jij dat ook? Mijn broek zit als ik zit en als ik maar iets heb gegeten ook al strak. Ik had zwangerschapsbroeken van mijn vriendin gekregen maar die heeft een maat kleiner en die broeken zitten nog steeds strak dus dat heeft niet veel zin. @giyno: super dat je een goede echo had. Ben ook benieuwd naar de foto. @lucky: ben ook benieuwd naar jou echo donderdag. @jen: ik duim voor je positieve test volgende week. Leuk dat je meid er zo blij mee was. Net gesport, maar deze sport (xco) ga ik niet heel lang meer volhouden. Is een en al buikspier. Heb net gevraagd kan mijn abonnement tijdelijk op non actief zetten. Dan ga ik Pilatus doen op een bal. Ik ben vandaag wel kleine beetjes gaan eten en dat werkt wel.
hey meiden, ff kort berichtje van mij... vandaag gaat het redelijk..heb het er met mn leidinggevende over gehad en 1 collega weet het nu (clientcoordinator)...toch fijn als iemand er vanaf weet morgen is D-day, om 11.40u moet ik naar het ziekenhuis op afdeling gynaecologie zijn...ik vind het echt eng...ben zo bang dat het gewoon echt voorbij is...dan is het zo definitief...wordt er gek van in mn hoofd maar blijf er gelukkig rustig onder....klinkt beetje dubbel lees ik zo mja morgen weten we dus als het goed is meer....ik wil niet meer verder niets lichamelijk veranderd..merk alleen dat ik heel wisselend eetlust heb en dat ik vandaag enorm zenuwachtig gevoel in mn lichaam heb...verder nog geen bloedverlies gehad of tekenen ervan...ik baal ervan dat ik ben vergeten wanneer ik 1 streepje rood/bruin bloed heb gehad bij het afvegen na onze klusweek zeg maar...het staat me bij de week na onze klusweek..maar weet dus niet meer wanneer..want dat zou de innestelling geweest kunnen zijn...STOMME IK:x misschien dat ik vanavond of morgenochtend nog ff kom, maar denk het niet...zo naar bed en dan uitslapen tot 10.45u
Gelijk heb je spannend. Ik Kom morgen om half een kijken of je al iets gepost hebt. Laat je het ons snel weten? We wachten in spanning af met zijn allen.
@Spannend; nogmaals veel sterkte! Ik kom ook even tussen mijn werk door spieken, hopend op goed nieuws!
daar ben ik weer, lekker gewerkt vandaag, en kon mn mond al niet houden, dus 3 collega's weten het haha! @spannend, heel veel succes morgen en ik houd het ook in de gaten hier, ben morgen dagje vrij. @testen, ik ga morgen ook de CB halen bij kruidvat. echt zo stom ben ik geweest, had 1 zo'n test liggen, stond ook zwanger 1-2, maar vergeten foto te maken en vanavond was de tekst ineens weg ik denk die blijft er wel op staan maar niet dus! nu moet ik nieuwe halen voor de bevestiging en ik ga morgen de VK bellen denk ik. Heb me ook ingeschreven voor Moeders voor moeders, doen jullie dat ook?
@happy: nee ik eigenlijk niet. Aan de ene kant voe ik me daar schuldig onder maar aan de andere kant heb ik echt geen zin om zo'n krat met allemaal flessen te hebben staan. Heb net die broeken van mijn vriendin allemaal gepast. Hoop zomerkleding die hoef ik niet meer te kopen. Want die pas ik wel. En 1 spijkerbroek pas ik ook. Vraag ook nog ff aan mijn andere vriendin of zij nog broeken heeft. Meiden ik ga zo wel slapen, dus al jullie zo niks meer horen weten jullie dat ik in coma ben. Vandaag eigenlijk geen klachten gehad behalve dat ik met het fietsen naar mijn werk helemaal uitgeput ben.
Heb trouwens even een foto in mijn album gezet. Vraag me af wat jullie vinden. De apotheek test was eerst wit, toen kwam er soort lijn. Maar weet niet wat t moet betekenen. Lijn was binnen afleestijd te zien. Maar de kruidvat zijn nega.... Heel raar
@Beckje; ik zie wel iets, maar zit net niet in het midden, klopt dat?! Als ie binnen afleestijd is dan denk ik dat ie positief is! @All; Ik ga afsluiten, lekker douchen en mijn bedje opzoeken... Welterusten!!
Hey meiden! Wat goed een aantal zwanger!!Ben heel blij voor jullie!Hoop dat mijn tijd ook komt, al duurt het waarschijnlijk wel ff door de stress van afgelopen weken....ach we wachten het af! @ spannend heel veel succes morgen in het ziekenhuis!! Ik ga gauw naar bed had drukke dag, morgen ga ik even terug lezen! Groetjes!
Ons lijstje!!!!!! December Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - NOD: 2-12-2011 Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - NOD 08-12-2011 (ronde 5) Dotty --> 30 jaar - 1ste kindje - NOD: 11-12-2011 (ronde 5) Anna en Sven --> 26 jaar - 1ste kindje - NOD: 22-12-2011 Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - NOD 22-12-2011 Zwanger Beertje1986 --> 25 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 1 juni 2012 LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: +/- 4 juli 2012 Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 Spannend 22--> 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend: +/- 16 juli 2012 Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend +/- 25 juli 2012 Roze Bloem 1981 --> 29 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 27 juli 2012 LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 7 augustus 2012 Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012
Ik kan niet slapenhopelijk vallen mn ogen snel.dicht!!!!! Over minder dan 12u weten we meer Truste xxxxx
Goedemorgen meiden Hier zin aan het zoeken om te werken, vandaag de laatste keer bij die client en Hoop dat de tijd snel gaat alleen zie ik daar meestal elke minuut op de klok wel En dan duurt 3 uur lang. @spannend Succes vandaag kom tussendoor ff spieken of er nieuws is
Succes vandaag Lucky! Laatste dag dan ben van haar/hem af! @spannend; nog een beetje kunnen slapen?? @hier; kweet niet wat ik heb, maar mijn beide benen doen zeer, soort spierpijn, ben beetje misselijk en heb het gevoel dat ik ongi ga worden........Hoop dat het goede tekens zijn! Vandaag weer een dagje mijn gedachten verzetten op het werk, zal wel weer belachelijk druk zijn denk ik zo...... Meiden fijne dag vandaag! Kom straks nog wel even kijken of er nieuws is van Spannend......
goede morgen dames vannacht het klokje even rond geslapen, heerlijk merk wel dat ik steeds meer last krijg van men banden/baarmoeder,, ook wel vergelijkbaar met ongi kramp.. Duurt vaak maar even, maar is wel pijnlijk.. Maargoed, het hoort erbij.. Ben al aan het aftellen na de kerst, dan heb ik 2week vakantie zo veel zin in.. Ben der ook wel aan toe.. vanmiddag weer werken tot half 11.. Maar staan met 2man ipv alleen, dus das wel gezellig. . @ beckje,, ik zie geen streepje, maa dat komt denk ik omdat ik via men telefoon op zp zit.. @Jen.. Klinkt niet verkeerd je 'kwaaltjes' wanneer ga je weer testen? @ spannend,, hoop dat je goed hebt kunnen slapen vannacht.. Succes straks @ kreeft.. Welkom terug..
Hey meiden, kheb gelukkig nog btj kunnen.slapen....kga.nu nog ff 2glazen water drinken en over 5 minuten vertrekken...het zonnetje schijnt hier volop dus daar zal t niet aan liggen! Tot straks...ik kom zo snel.als ik kan t hier vertellen...xxxxx
Vandaag bij bedrijfarts geweest ik mag halve dagen gaan proberen te werken of 2 hele dagen met een dag vrij er tussen ipv 4 dagen. Hij wil dat ik pas vanaf 1 feb 100% ga werken... Spannend@ denk aan je Hier@ kerstboom opzetten wasje doen
@beckje.. Heb je foto ook nog even op men laptop bekeken.. En dan zie je inderdaad wel een klein dun streepje.. Hoop voor je dat het een duidelijke streep mag gaan worden een deze dagen.. K ga voor je duimen.