Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeetje wat duurt het lang, ben hier gewoon plaatsvervangend zenuwachtig van aan het worden........

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @jen.. Klinkt me heel bekend.. Zit ook regelmatig ff op de site te spieken.. Moet zo werken, maar blijf gewoon verder spieken onder werktijd :)

3. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    oet nog even wat kwijt.. K net na de wc.. En bij het afvegen wat rood in men wc papier.. En nou moet ik nog werken ook.. Dood eng vind ik dit :$

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik kijk ook steeds... Hoop zo dat het goed zit bij spannend

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq@ zou even je vk bellen

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Het lijkt erop dat ik ongi word... Hoofdpijn lichte krampen en wat roze afscheiding.. Niet leuk....

@spannend hoop dat alles ok is, duurt idd wel lang.

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Becky@ kan ook van de innesteling zijn...

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ik kijk het nog 2 dagen aan. Zou zonde zijn nu nega te testen :)

9. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Jeetje!!!! Denk ff kijken of spannend al wat heeft gepost maar nog niks te zien zie ik. Jeetje wat spannend.

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames, sorry voor het lange wachten...

helaas is het voor mij afgelopen zaak:( bij 6,5 week is het vruchtje gestopt..zelfde uitslag en conclusie dus als bij de vk....
    er zijn 3 opties...medicatie, spontaan en curretage..die laatste valt wat hem betreft af omdat er ook kans is dat ze wat beschadigen...de 2e gaan we nu doen, dus afwachten wanneer het spontaan begint...medicatie (cytotec) heb ik mee gekregen voor over 1 a 1,5 week...dus dat is nog niet aan de orde....
    nu is het dus afwachten hoe en wat...
    was wel een prettige man....hij zei ook dat we ook positief moeten kijken, dat het lichaam dit goed heeft besloten om het af te breken, daar het anders ongezond geboren zou worden of alsnog later mis zou zijn gegaan...en dat is ook zo, maar het blijft kut (sorry voor dat woord):)
    nu was ik een uur geleden naar het toilet gegaan, en had ik wat bloed bij het afvegen...die kerel was niet heel subtiel met zn inwendige echo, dus miss heeftie iets geraakt waardoor het beetje is gaan bloeden, anders is het nu al begonnen (wat ik eigenlijk hoop, ik hoop dat het zo snel mogelijk achter de rug is, al is dat natuurlijk pijnlijk!!!!)
    verdere consequenties voor een zwangerschap zijn er niet, en kan gewoon zwanger worden want het zit zeg maar goed...dus na mn eerste menstruatie kunnen we gewoon zwanger worden...

Maar 1 ding is zeker: Ik wordt niet meer zwanger in 2011!!!! Jullie blijven niet alleen over, ik misschien wel...

als jullie vragen hebben, stel ze gerust he!!!!!

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Wat een vreselijk bericht spannend, we leven allemaal met je mee. Ik denk dat ik ook mee ga naar 2012, die schildklier van me maakt me nog steeds moe dus hij is nog steeds niet goed en dan blijft het niet plakken, we doen ons best deze ronde. Je was snel zwanger dus dat zal je in 2012 ook snel weer zijn...

Heel veel sterkte

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #6272 BLiS, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011

Deel Deze Pagina