Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Zo, dat zumba is echt heerlijk:) Ik vind het ook erg duur bij de sportschool....Heb nu een 10rittenkaart..Kan ik 10x komen wanneer ik wil voor €75..Dat vind ik ook aardig veel, maar kan zelf weten wanneer ik ga....Heerlijk dus....Ik voel me meteen ook een stuk fitter..En dan neem ik maar weer voor dat ik het hier thuis op de wii ook maar weer ga doen;)

mijn man zegt de laatste tijd dat we zeker weten dat we willen beginnen steeds vaker dattie van me houdt etc...erg lief istie...is er ook klaar voor hihi:D

zo maar ff douche en naar bed en atwt op bed kijken...ben echt moe na zumba...heerlijk is dat..dan slaap ik super hihi...

2. Diana1984

Diana1984 Lid

5 jul 2011
    13
    0
    0
    Hoi meiden,

Het is ff geleden dat ik hier online was ik heb ook nog niet alles teruggelezen maar moet wel ff kwijt dat t bij mij nu in 1x raak is. Ben nu dus 5,5 week zwanger!!! 5 september naar de vk!!

3. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Diana1984 Gefeliciteerd! Das lekker snel zeg! Geniet ervan.

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Diana, zo dat is snel!! Gefeliciteerd meid, wij hopen je snel te volgen!

5. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    gefeliciteerd Diana!!!

6. Nijntje86

Nijntje86 Niet meer actief

@ Diana: gefeliciteerd!

@ All: huhmm.... hier nog steeds geen menstruatie. Wel af en toe wat steken (die ik normaal ook heb als ik het wel ben). De test van de 16de was negatief. Denken jullie dat het zin heeft om nog een test te doen?

7. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Diana, wat heerlijk dat het meteen raak is!! Geniet er maar lekker van :) .

@Nijntje86: jeetje, lastig zeg. Ik heb geen idee of het zin heeft. Ik zou het zelf wel doen, omdat ik te nieuwsgierig ben. Als jij meer geduld hebt zou ik tot het weekend wachten en dan een testje doen denk ik.

@spannend 22: ik heb een onbeperkt abbonement bij de sportschool. Voor nog geen 40 euro per maand kan ik onbeperkt gaan. En ik ga meestal 3 uur per week. Proberen een kindje te maken werkt bij onze relatie ook goed. We waren al gelukkig, maar nu we hier mee bezig zijn hebben we een soort van extra band. Hier is vriendlief ook heeeel erg lief steeds. Heerlijk is dat he??? :)

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    happygirl: fijn dat het zwemmen zo goed is bevallen voor jullie allebei.
    ik zwem al vanaf dat logan 3 maanden is. hij heeft er heel veel plezier in. en zit al te stuiteren in zijn stoeltje als hij door heeft waar we naar toe gaan.

lq: 28 dagen is heel netjes hoor.

Ab1984: ja geduld is inderdaad erg lastig. gelukkig kun je hier even je ei kwijt als je geen geduld meer hebt.

Diana: Jaaa wat geweldig. de eerste in de rij. wat super zeg dat het in 1x is geluk. geniet er van.
    kom je wel af en toe langs om te vertellen hoe het met je gaat?

nijntje: je hcg verdubbeld zich elke 2 dagen. dus tja het is al weer twee dagen geleden.
    je kan ook nog even wachten. je moet doen wat je zelf prettig vind en waarbij je je niet echt maakt. ik zou het alleen wel met ochtend urine doen.

sporten: ik zwem op het moment 2x per week. zodra de schole weer gaan beginnen zal dit wel lastiger worden. maar ga kijken of ik dan 's avonds kan zwemmen. doe het nu 's ochtends.
    ik had ook een abonnenment bij de sportschool maar heb deze even laten bevriezen. ging eigelijk niet. vind het ook een beetje saai in me eentje. nu gaat een vriendin ook sporten dus dan is de motivatie iets groter.

hier:
    een lekkere ochtend achter de rug. eerst zelf wezen zwemmen. 50 baantjes gezwommen. en daarna met Logan wezen zwemmen. ook zo'n 1,5 uur. dus nu aardig moe. zo even een haf uurtje liggen anders haal ik de avond niet.

fijn dag dames geniet ervan..

9. Nijntje86

Hey allemaal,

ik zit zelf ook wat in dubio... het is mijn eerste menstruatie na mijn 'geplande' menstruatie met de pil. De 16de dus getest, met ochtendurine maar o,o% verkleuring op de teststrip. Ik wacht het inderdaad nog maar even af tot zaterdagochtend als ik het dan nog niet ben doe ik nog maar een testje.

10. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    @Diana, gefeliciteerd:)dat is snel gegaan:D fijn zeg..nu maar lekker genieten:D

@Dotty, het is inderdaad heeeeeeeerlijk als het zo goed gaat in je relatie..hij is ook erg lief voor me wat jij schrijft...leuk om te zien...en heerlijk goed gevoel:D

@Gyino, zo jij bent sportief..doe je goed:) ik heb 10 jaar aan wedstrijdzwemmen gedaan, maar wegens tijdgebrek doe ik het helaas niet meer..ik vind zwemmen heeeeeeeerlijk:)

@iedereen:::::::::nu hebben we echt groen licht:D de huisarts vertelde mij dat we eventueel erfelijkheidsonderzoek zouden kunnen doen, maar dat hij dit niet nodig vindt. tegenwoordig is taaislijmziekte behandelbaar. men heeft niet zo'n grote levensverwachting, maar zal wel gewoon kunnenl even met de nodige behandeling..maar de huisarts was positief bij ons, want je moet bij deze erfelijke ziekte met zn 2e drager zijn..dan kan mijn man dit wel zijn, maar ik ben daar met grote waarschijnlijkheid geen drager van..dus die gok kunnen we wagen:Dal zegt de huisarts wel dat het natuurlijk altijd een gok en risico is als je zoiezo kinderen wil..maar dat vond hij bij iedereen gelden...en ik heb nog nagevraagd over mn overgewicht..hij vertelde dat ik wel meer kans had op pcos en vroeg of ik mn menstruatie al had gehad..deze heb ik gehad en precies 28 dagen..toen begon hij te glimlachen:DHij vertelde dat je er dan vanuit kunt gaan dat je ook een eisprong hebt wanneer je menstrueert, dus ik ging positief bij de huisarts weg..

Hmm, zie dat ik nogal van de icoontjes ben hahahaha...

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @Diana gefeliciteerd!!! :D
    @ spannend: wat fijn zeg :D kan me voorstellen dat je met een goed gevoel weg gaat!

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @Diana
    Jeeh de eerste, gefeliciteerd!!!
    Dat je ons maar mag 'aansteken'.

@Spannend
    fijn meis, kan me voorstellen dat je met een grote glimlach de dokterskamer uitliep. Haha keken de mensen je niet raar aan, want meestal vertrek je er niet met een grote glimlach.

@all
    Zo ik ben weer thuis. Op donderdag eten we met zijn alle bij mijn schoonouders. Pfff wat is dat druk met 6 kleinkinderen. 3 uit het jaar 2010 en nog 2 van 3 jaar en eentje van 6. Wel gezellig, maar oooow zo vermoeiend soms.
    Morgen ga ik met me nicht naar een winkel in Ridderkerk waar ze supplies hebben om taarten en cupcakes te maken en te versieren. Heb er nu al zin in.
    En zaterdag word topweer zeggen ze he?? Misschien ff de BBQ aansteken.

Wel ben ik ook nogsteeds aan het wachten op mijn ongesteldheid. Had gehoopt dat het nu wel sneller 'normaal'zou verlopen, maar vorige keer dat ik was gestopt duurde het 44 dagen dus wacht iig dat maar even af.
    Word alleen zo onzeker van al die steken etc. Soms ren ik echt naar de wc en denk ik ja hoor nu is het der en dan ga ik teleurgesteld weer er van af. Mja we proberen even positief te blijven.

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ spannend: wat fijn zeg. Heerlijk dat je met zo'n goed gevoel weg kon gaan!!
    @ luckyblue: lijkt me moeilijk om je in te houden in zo'n winkel. Ik zou alles willen hebben, haha. Wij gaan ook zaterdag bbq-en, heb er nu al zin in. Op hoeveel dagen zit je nu deze cyclus?

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @Diana gefeliciteerd!! Wat leuk de eerste ronde !
    @ spannend: wat fijn zeg dat jullie groen licht gekregen hebben!

Hier: zit nu op dag 31 en nog steeds niks, testjes met ochtendurine zijn ook wit.

Vind het allemaal zo niks als je het niet weet. Doe maar een posit test of een ongesteldheid, maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben ;) maar ja we wachten rustig af.

Wij willen misschien ook ZA gaan BBQ'en. Is nog niet zovaak gebeurd deze zomer! Dus hopelijk lukt het nu wel.

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @Dotty
    Ja ik ga deze keer alleen snuffelen in die winkel.Volgende week heb ik een workshop taarten maken dus eerst kijken hoe dat loopt :D
    en ik zit nu op dag 31, dus het valt nog redelijk mee. Heb vorige week wel een testje gedaan voor mijn eigen gemoedsrust, maar die was spierwit.

@Happygirl
    erg he dat onzekere. Ik ben al helemaal iemand die altijd graag alles wilt weten, weet nog met de geboorte van mijn dochter. Ik vond het zo erg dat ik maar moest afwachten wanneer ze eruit kwam haha.

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @luckyblue: ik moet ook altijd alles weten haha, erg is dat hè ;) gelukkig was ik bij de eerste bezig met een verhuizing, zaterdag nog in nieuwe huis geweest, alle muren laten spuiten door schoonmoeder/vader, lekker daar kleine dingetje gedaan en geholpen (was toen 40+5) lekker gaan slapen en ik werd wakker zondag om 7.00 naar de wc en toen voelde ik het beginnen, dus was er helemaal niet mee bezig :)

voel nu ook vrij weinig, stiekem hoop ik dat het raak is, morgen ga ik weer testen, laatste keer was woensdag, toen wasie nog wit.

17. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    Het was inderdaad bijzonder om met een lichte glimlach weg te gaan..heb hem in de wachtkamer beetje verborgen proberen te houden maar buiten niet meer hihi...;):)

Ik merk dat ik in mn buik toch kriebels heb...Hoop neit dat het teveel spanningen zijn waardoor het niet gaat lukken..Maja, kan een jaar duren toch....Eerst had ik nog een maand willen wachten, toen we hadden besloten om nu te beginnen twijfelde ik soms nog of het niet te snel was ivm mn contract..Nu ik merk aan onze familie dat ze verwachten dat het binnekort raak is, mag het van mij toch snel gaan...Ik zeg tegen iedereen dat ik nog moet stoppen met de pil voordat ik zwanger kan raken (logisch haha)...Zegt mn schoonmoeder gister met een brede glimlach: ik geloof er niets van dat je nog niet gestopt ben, ik denk dat je allang gestopt ben....Ja en dan heeft ze me, want dan begin ik stom te giechelen...hihi...en mn ouders zeiden over de nuon (stroom etc) dat we de hoogte maar niet moeten veranderen (hebben jaar afrekening gehad en kregen paar 100 euro terug) omdat we waarschijnlijk toch meer stroom gaan gebruiken komend jaar...Dan kan ik mn lach dus ook niet inhouden...hihi...Voel me zenuwachtig, spannend weet ikv eel wat ik voel..Maar wil wel dat het toch snel raak is..hihi..

vanochtend gesprek gehad met mn leidinggevende...Ik wilde maar 1 korte vraag stellen en met een kwartiertje/half uurtje klaar zijn, maar alles waar ik mee zat kwam eruit..zat te janken als een klein kind..dan voel ik me wel opgelaten, maar het voelt nu toch wel beter nu ik het kwijt ben..ze vond het ook helemaal niet erg, en moedigde juist aan om in gesprek te gaan en alles eruit te gooien...dat was ff erg fijn....dan noem ik mezelf zo emo hahahaha...vind ik dan stom van mezelf, maar als ik me bij iemand goed voel en die persoon vertrouw, komt het er veel beter uit zeg maar...is al een hele tijd geleden dat ik zo gehuild heb (gelukkig)..Maar ze begreep me goed:)

liep net in de stad met mn buurvrouw en ik heb een tas voor mezelf gekocht..dat is zo stom van mij, als ik zeg maar meer emo ben, dan koop ik sneller iets leuks als dat gesprek goed is gegaan oid..herkennen jullie dat?

Ik heb er nu ook echt weer zin in om zwanger te worden:)

18. Nijntje86

@ LuckyBlue & Happygirl 86:
    Pff... hier ook nog steeds niks, en niet ongesteld en geen posi test. En dat naar de wc rennen, luckyBlue, heel herkenbaar! Doe dat ook steeds als ik steken voel. En stiekem hoop ik dan op mijn menstruatie aangezien de testen toch negatief zijn. Ik zit nu overigens op dag 32 :(

19. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Nijntje, das inderdaad waardeloos, dan maar ongesteld. Ik moet ook nog een paar dagen geduld hebben, maar begin ook ineens van alles te voelen. Slaat nergens op natuurlijk, dus dat zeg ik dan ook maar tegen mezelf. Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het nog wel even duurt, dan valt het hopelijk mee. Maar ja er is niemand die het weet, zo frustie!:x

Nu ik eenmaal begonnen ben, heb ik spijt dat ik niet eerder met de pil gestopt ben, maar ja dat altijd achteraf hè.

20. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    #640 Happygirl86, 20 aug 2011
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
    Goeie morgen!

Nu dit: heb nu ineens mega veel witte afscheiding en nog steeds niet ongesteld, toch zwanger? Zit nu op dag 33 en test was net negatief, zucht ik snap er niks van

Deel Deze Pagina