Hoi dames, ik kom me ook aanmelden. afgelopen zaterdag heb ik de laatste pil genomen. nu is het wachten op me ongi. vorige maand was deze 2 dagen later dan normaal. dus ben benieuwd of hij nu wel komt morgen. we hebben het er al een tijdje over. 6 maanden geleden hebben we besloten dat dit de laatste keer was dat ik de strips ging halen. nu maar kijken hoe het gaat. wel spannend want ik ga aankoment jaar een opleiding volgen en me man zit in zijn minor jaar. dus wordt best een zwaar jaar. ik ben benieuwd. zo nu maar eens kijken wat jullie allemaal al gekletst hebben.
Ben ik weer eens. Er zijn nog best wat mensen bijgekomen ik wil me er ook niet teveel mee bezig houden,maar heb wel een lichte voorkeur voor geslacht dus wil gericht klussen. Maar ik denk dat ik zondag nog wel aan 1 strip begin en dat is dan mijn laatste.
zo een beetje snel door geblaaderd. ff voorstellen: ik ben Laurette, nu nog 28 jaar. en morgen alweer 5 jaar getrouwd. wij wonen in almere en zijn druk bezig met ons huis te verbouwen. willen een hoop doen maar dat kost tijd en geld dus gaat langzaam. ben werkzaam in speciaal onderwijs en doe daar de handvaardigheid lessen. heb een super geweldige maar ook peuterpuberende zoon van net 2 jaar. en werkelijk alles is eerst nee en dan toch maar heel snel een ja. zelfs als je vraagt of hij een koekje wilt. evoluatietesten: nee die ga ik niet gebruiken. tenminsten nu nog niet. misschien over jaar als het dan nog niet raak is. heb de vorige keer wel gekeken wat ongeveer mijn cyclus was. en voelde het ook erg goed aan me lichaam. ging de vorige keer ook vrij snel dus we zullen zien. cold feet: haha ja hier ook. had afgelopen week zo iets van. uuuh zullen we toch nog maar even wachten? we hebben het nu allebei super druk en het is zo aan het einde van het schooljaar super hecisch ( man is ook docent). dus zag het even niet meer zitten. maar vind het nu alleen maar spannend. heb nog 2 hele goede vriendinnen die ook deze maand stoppen dus kunnen we er goed over kletsen. voorkeur voor geslacht: vroeg wel. ik wilde heel graag een meid. moest ook echt wennen aan het idee dat ik een jongen kreeg. wist het wel ergens hoor maar toch. ben nu super blij met me stoere ridder. dus zou niet willen dat het anders was. maar voor mag het net zo lief een jongen als een meisje worden. van elke smaak 1 is wel heel erg leuk dat wel.
Toen ik voor de eerste keer zwanger werd maakte me het echt niet uit wat het werd en kreeg dus een meid, nu voor de 2e zou het handig zijn als het een meid werd ivm met kleertjes enzo en omdat het 'bekend' is, maar een jongen is ook erg welkom zou natuurlijk super zijn van allebei iets Gister halve dag bezig geweest met mijn kledingkast uitmesten en verbouwen, maar het resultaat mag er zijn, zo de kleren wegbrengen naar me nicht en dan mijn optutten voor een bruiloft aan het strand, hopen dat het weer mee zit.
Gezellig, weer een nieuwe meid erbij! Welkom gyino (Laurette)! @Ranniej20: een cyclus van rond de 27 dagen zou super zijn! Ik hoop voor je dat je nu weer zo'n ritme krijgt. Ik dacht eerst dat je ovulatie altijd 14 dagen na je menstruatie plaatsvindt. Maar ondertussen heb ik geleerd dat de eisprong ongeveer 14 dagen VOOR je menstruatie plaatsvindt. Dus bij een cyclus van rond de 40 dagen (LuckyBlue), zou dat dus ergens rond de 26e dag moeten zijn? Als je vruchtbaar bent is je cervixslijm (schijnbaar) doorzichtig van kleur en kun je er met je vingers draden mee trekken (ja ja, en dat zo vroeg op de ochtend ). Maar inderdaad, ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Gewoon regelmatig klussen! Hoe was Lenny? Haha, ik vond hem echt cool bij the Voice. Wij zijn sinds september vorig jaar bezig met de verbouwing van ons huis. 10 maanden later kunnen we dan eindelijk spreken van de laatste loodjes... Vandaag begint mijn vader (timmerman) aan de dakkapel, het laatste grote project! Eindelijk, haha. @Luckyblue: jij hebt een leuk weekend voor de boeg zo te horen! Dierenpark Emmen ben ik 1x geweest. Echt een hele mooie dierentuin!! Wel een behoorlijk eind rijden vanaf Eindhoven... @Happygirl: is het mogelijk om gericht voor een geslacht te klussen?? Nooit geweten. @Gyino: haha, cold feet. Dat heb ik ook hoor! Lijkt me heel normaal. Het is ook zo spannend allemaal. Maar het lijkt me ook zo geweldig... Leuk, jullie gaan dus voor een broertje of zusje! Hier dus een klusweekend voor de boeg (letterlijk, haha). Nog twee weken en dan eindelijk zomervakantie! Lekker drie weken relaxen en leuke dingen doen. En klussen...maar dan op de leuke manier . xxx
ovulatie testen vind ik niet nodig gewoon beetje op de gok, en zo nu en dan om de dag (gewoon als we zin hebben eigenlijk haha), anders is het zo verplicht klussen... moet wel leuk blijven natuurlijk haha als je rond de 14 dag gewoon wat vaker klust moet 't wel goed komen ovu testen kan altijd nog
@ luckyblue: nou het weer is julie gegunt. hier in almere is het helder blauwe lucht. oke met af en toe een wolkje. maar dat is niet veel. heel veel plezier vandaag. * kleding kast uitmesten, ooh dat is ook inderdaad een klus die hier gebeuren moet. nou straks in de vakantie hoor. hier: nou vandaag ongesteld geworden. ben heel benieuwd of ik regelmatige cylus krijg. had dit wel voor ik begon en de laatste keer toen ik stopte was het ook snel regelmatig. ik kan wel zeggen dat ik me er niet zo mee bezig wil houden. maar merk nu al dat dit niet gaat lukken. had het de vorige keer ook al. moet zeggen dat het forum ook best verslavend is hoor. zeker als je al een paar maanden bezig bent en je gewoon een leuk clubie heb om mee te kletsen. zoonlief is vandaag wat eerder in slaap gevallen dan normaal. normaal ligt hij pas tussen 12.30 en 13.00 op bed en slaapt dan ingeveer 2 uur. nu was hij op me schoot in slaap gevallen na een hevige val partij. hij was helemaal overstuur. was eigelijk niks aan de had maar hij schrok gewoon. ik ga nog even wat dingen in huis doen en dan vanmiddag groot feest op school. de kids hebben eindmusical en ik mag helpen met shminken en de kostums. drukke dag dus voor de boeg. jullie alle een fijne dag. waarschijnlijk kom ik pas morgen avond weer even buurten.
Ik vind dit forum inderdaad ook best verslavend! Ik wil me er straks zeker niet teveel mee bezig houden, maar ik vind dit forum te leuk om te negeren . Even een goede balans zien te vinden straks. Ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik zooooooooooo graag in verwachting zou willen zijn. Het idee dat ik nog anderhalve week de pil moet slikken...bah (waar gaat het over, wat is nu anderhalve week??). Maar ja, hormoontjes he . Oh, een bruiloft aan het strand! Gaaf. Volgens mij wordt het best goed weer dit weekend.
hey shawty, Balen zeg!!! Hopelijk is het toch snel raak!!!! Vandaag mijn implanon verwijderd.. Het wordt nu dus weer spannend!! Succes voor iedereen!!! Groetjes Diana
Hoi allemaal, Ik ben Anna 26 jaar, wij zijn al 9,5 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd wij komen ook uit Almere. Omdat ik werk als operatie-assistent moet ik goed opletten met rontgenstraling en narcosegassen dat vind ik wel eng, dus optijd gaan testen. Wij hebben 6 juli de laatste pil genomen en gestart met foliumzuur. Vind het heel spannend maar ook super leuk... Ovulatiesten ga ik nog niet aan beginnen. Misschien na 3 maanden ofzo. Weet trouwens helemaal niet meer hoe lang mijn cyclus duurde dacht tussen 4 -6 weken, heb 9 jaar de pil gebruikt.
Zo zondag gestopt en gister ongi geworden! Heb maar een maandje geslikt en de vorige keer dat ik gestopt was kwam mijn cyclus eigenlijk weer direct op gang dus hoop nu ook, maar denk het wel, maandje is maar kort toch!? @Gizzie: Lenny was super leuk. Lekker relax tussen alle mensen en een erg leuk optreden!
ben vandaag ook ongi geworden... bah buikpijn voor de pil had ik dat nooit... hopelijk gaat dat straks ook weer weg en word alles weer snel zo regelmatig als voorheen
hey meiden wel bijgelezen maar ga niet veel meekletsen nu wilde even laten weten dat de bruiloft leuk was en erg gezellig. Schoonzus zag er mooi uit Nu ga ik naar bed morgen naar de dierentuin zal zondag wel weer even komen kletsen
Joehoe!! We hebben de pil gister weg gegooid!! Dus vandaag me eerste pil loze dag. Ik was net 2 dagen begonnen met me nieuwe strip toen we toch maar besloten om deze maand te stoppen. Ben zoooo benieuwd hoelang het allemaal gaat duren voordat me lichaam van alle hormonen af is en we zwanger zijn. Ik ben maar 4 mnd aan de pil geweest en daarvoor heb ik 3 jaar een mirena spiraal gehad. Verder hebben we een zoontje van net 4. Leuk om iedereen die in deze maand ook stopt een beetje te kunnen volgen
KVS: welkom bij de club. op het moment wat rustig maar ik denk dat het wel komt als we wat weekes veder zijn. mijn ongi is bijna over. hopelijk morgen het laatste staartje. ben erg benieuwd wat me lichaam gaat doen. de laatste keer dat ik stopt was in 2006 toen wilde we gaan beginnen voor een kindje maar manlief kreeg toen de koude rillingen. had daarvoor ook altijd erg slecht de pil geslikt dus hebben we besloten om over te gaan om condooms. mijn cyclus was eigelijk gelijk goed. maar nu heb ik de pil een jaar lang netjes geslikt. oke 2 maanden geleden was ik hem 6 keer in 1 maand vergeten oeps. we gaan het beleven.
pillen goed slikken ben ik ook niet zo goed in is ook best lastig met een grote kinderwens vind ik. voelt zo dubbel... bij mij is me menstruatie ook al bijna over hoop ik ben wel al begonnen met temperaturen, gewoon kijken hoe de boel werkt en of ik een eisprong kan vinden. misschien een goede manier om te weten of ik moet testen ja of nee, voordat ik de hele kruidvat leegshop als 't even een week of 2 langer duurt haha gaan jullie trouwens nog wachten op 't ontpillen?
Toen ik in januari gestopt was met de pil heb ik eigenlijk helemaal geen last gehad van ontpillen en was me cyclus gelijk weer goed op gang. Heb hem nu weer anderhalve maand geslikt en hoop/denk dat dit niet zoveel heeft veranderd maar dat ga ik mee maken. Temperaturen ga ik nog niet mee beginnen, denk als het na een paar rondes nog niet is gelukt ik daarmee zou beginnen.. X
hoop het ook voor je heb echt nog geen idee... komt er na 't stoppen met de pil wel een eisprong normaal gesproken? of kan je daar niet vanuit gaan? ik las iets van niet-ovulaire cyclus ofzo?
Hey meiden gister dierenpark emmen geweest was erg leuk! Nu nog een weekje de pil slikken vrijdag word mijn dochtertje 1 jaar en zondag vieren we het en gooien we gelijk de pil eruit! Wij doen niet aan ontpillen heb ik vorige keer ook niet gedaan, hebben het gewoon zijn loop laten nemen. Heb toen 1 cyclus van 40 dagen gehad en daarna was het raak. Als het goed is kan er gelijk na het ontrekkingsbloed een normaal cyclus met eisprong zijn, mja dat is natuurlijk niet altijd zo. Dus we zien het wel hoe het loopt