Hoi dames, Lekker aan het genieten van het weekend?? Ik heb net gesport. Het is toch rotweer. Vanavond borrelen met vrienden, dus het is preventief (sporten en dan vanavond een wijntje met een lekker hapje). @Lq: stoer hoor. Ik had het ook laatst met een kast, maar toen heeft mijn vriend me uiteindelijk toch moeten helpen . Veel plezier met klussen!!! @spannend: lastig dat je geen nee kan zeggen. Ik zeg ook te vaak ja en baal daar dan achteraf van. En zeker als je dan moe bent van 6 dagen werken, dan begrijp ik dat je emo bent. Gewoon lekker uithuilen!!!! @jen27: hoe is het in de efteling? Hier regent het echt heel hard. Ik hoop dat je het een beetje droog hebt gehouden. @gyino: is je misselijkheid gezakt?
@ Spannend: Blijft altijd moeilijk 'nee' zeggen. We hebben nu eenmaal een baan waarbij je niet kunt zeggen; ach dat komt morgen wel. Wel de cliënten hebben op dát moment hulp nodig, en zullen toch gedoucht/uit bed/ begeleid moeten worden. Maar daarnaast moet je ook aan jezelf denken, dus probeer het eens om en om te doen, de ene keer ja zeggen en de andere keer nee. Hier dus vandaag gewerkt van 8-16 veel gedaan op de werkvloer, daarna om boodschappen en lasagne gemaakt. Menstruatie is klaar, dus kunnen ons weer op het ei gaan concentreren Al duurt het nog wel even voor dat komt. Weet niet of we vanavond nog wat gaan doen eigenlijk, manlief zit nu duits voetbal te kijken tot 20u. Misschien dat we nog wel op visite gaan bij vrienden of saampjes naar de bios of zo. We zullen wel zien
Fijn dat jullie mee leven...Het is idd moelijk nee zeggen, maar inderdaad de jongeren hebben hulp nodig in de begeleiding..Gelukkig hoef ik ze niet uit bed te halen en te verzorgen...Ze zijn op dat gebied zelfstandig..Hoef ze alleen te begeleiden in bijv. tanden poetsen..Dus ivm kiezen hoef ik niet te bukken gelukkig... Ik heb sinds vandaag een hele vieze smaak in mn mond. als ik eet heb ik er geen last van, maar als ik dan klaar ben is het meteen weer vies...Ook voel ik links onderin mn buik soms een klein steekje...Wel heel vreemd, of ik moet het me allemaal verbeelden en wíllen voelen.... ik heb een leuke site gevonden: http://www.baby.be/nl/bevallingsdatum/bevallingskalender.php Heel bijzonder om te lezen wat er in je gebeurd, mocht je zwanger zijn... Yeah, ik ben bijna jarig..En wie weet weten we volgende week wel of ik zwanger ben hihihihihihihihi...
ja nijntje dat denk ik ook..maar had dit de vorige keer niet...vandaar dat je dan gaat twijfelen..maar ik denk zoiezo niet dat ik zwanger ben..ik weet niet dat is een gevoel..aan de andere kant heb ik zo'n gevoel dat ik het wel ben...weet ook niet waarom..maar sta dr nie raar van op te kijken als ik gewoon ongesteld wordt..
Zooooo daar ben ik weer! Dagje Efteling achter de rug en ben gesloopt!! Hebben een paar flinke buien gehad, bij de meeste konden we op tijd ergens naar binnen om te schuilen, maar de eerste heeft gezorgd voor flinke natte broekspijpen, schoenen en sokken!! We liepen midden in het sprookjesbos en er zat echt niets in de buurt waar we konden schuilen! Buggy ook zeiknat geregend (we waren de regenhoes vergeten uit de auto te halen...) dus Esmay kon ook niet meer in de buggy zitten! Ze heeft het wel super gedaan; heel veel zelf gelopen en geen moment gezeurd of gepiept, terwijl ze op een gegeven moment toch echt wel moe was.... 't is echt een schatje geweest vandaag!! Hebben gelukkig ook droge momenten, met zon!!!, gehad en al met al dus best een fijne dag gehad! Konden alleen nergens in want de rijen waren zoooooo ontzettend lang! Daar heeft zo meissie van 3,5 echt nog niet genoeg geduld voor... Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank!
spannend22: ja jammer dan voor het rooster. het kwam nu ook niet echt uit in jou rooster toch? even met zijn alle schuiven. * hier soms ook van die poets drang. inderdaad erg goed voor je huis zo nu en dan. lq: inderdaad een lekkere beschrijving. geniet van het werken en het klussen. dotty: nee niet echt. dacht dat het vanochtend weg was. maar na een broodje pindakaas is het weer terug gekomen. 's middags zakte het weer. maar loop nu al een uur lang te boeren. hier: vandaag op en af misselijk geweest. ben nu al ruim een uur aan het boeren. heb echt iets verkeerds in me darmen zitten ben ik bang. hopelijk gaat het snel over. want prettig is anders. verder een lekkere dag gehad. lekker samen met me mannetje gespeeld en de trein. hij is bezig met het leren begrijpen van het spotlicht. hij roep tijdens het spelen heel de tijd "ding ding ding, rood stop...... ding ding ding groen ja mag weer." en dan moet ik de trein laten stoppen of laten rijden. echt leuk om hem zo te zien leren. ga nu gosht lab kijken op ID. fijne avond dames
@Jen, jammer dat het weer niet mee heeft gewerkt gister....En tof dat je kleine meisje zich zo goed heeft gedragen..Complimenten @Gyino, ik heb nog zitten denken..Ik hoef deze week alleen zo, ma, di op de groep..Dan wo flex op andere groep en dan do vrij...en vrijdag late dienst en het weekend vrij..ivm mijn uren wil ik toch proberen geen dag vrij te nemen denk ik..ik zit in dubio...want voor mijn uren komt het weer beter uit zeg maar..... mn huis is er idd van opgeknapt Vandaag gaat het hier niet zo lekker..Voel me belabberd, maar ga wel proberen te werken....Mn hoofd staato p springen, maar hoop dat een paracetamolletje hier tegen kan werken...ik was pas laat uit bed vandaag maar heb daarna nog half uurtje op de bank gelegen en heb het gevoel dat ik nu nog een uur kan slapen Ook heb ik echt geen trek end enk ik dat ik zo maar 2 beschuitjes met suiker ga nemen..Of stokbrood zonder iets erop..Moet er echt neit aan denken om wat te eten....Eetlust is er niet Dat wordt wat vanavond op de groep..Dan kan ik het eten niet laten staan, maar kan ik mijn kiezen gewoon de schuld geven om maar heel weinig te eten....Hopelijk voel ik me vanavond en morgen alweer beter...Ik heb gelukkig geen koorts... Nou, ik ga er weer vandoor..moet om 14.25u richting mn werk...Hopelijk kan ik daarvoor nog ff iets slapen en voel ik me beter...
@gyino: wat vervelend dat de misselijkheid niet weg is. Zit het echt in je darmen of komt het ergens anders vandaan ? @jen27: wat fijn dat jullie ondanks de regen toch een leuke dag hebben gehad!! @spannend22: succes met werken vandaag. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Hier ga ik lekker een dagje bankhangen!!!! Buiten regen, ik lekker binnen met een kopje thee en de laptop en tv. Echt heerlijk.
@All.. allemaal verschillende weekenden gehad zo te lezen.. de 1 actiever dan de ander haha.. Maar hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft.. @Hier.. ik heb men werk weekend erop zitten.. ben morgen en dinsdag lekker vrij.. dus dat is mijn weekend .. momenteel ontzettend last van men darmen.. volgens mij liggen ze stil.. dus ik maar weer aan de kiwi's.. Hoe zit het trouwens ook al weer als je 2 dagen een posi ovu test hebt.. moet je dan uit gaan van de 1e.. ja toch ? heb gister 1 om 16:00 gedaan en vandaag weer.. allebei de zelfde kleur 2de streep.. en beide donkerder dan de controlestreep.. Straks even bij vrienden langs,, voor t slapen gaan nog ff klusse.. en morgen lekker uitslapen :d fijne zondag avond allemaal!!
spannend gatver hopelijk gaat het weer een beetje met je. Snap dat je in dubio staat hoor. Maar hou er wel rekening mee dat je straks ook verantwoordelijk bent voor het mensje in je buik. En anders kom ik even de strenge mama spelen bij je. Die vooral wat je hart je in geeft en wat je lichaam zegt. Dat is een van de dingen die je als vrouw zijn de een goede mama maken. dotty Haha dat vroeg manlief hier ook al. Zeker ook omdat ik al 2 dagen steken in me borsten heb. Dus wie weet. LQ ik weet niet hoe dat zit me ovu testen. Gewoon lekker klussen kan nooit geen kwaad. En het spreekwoord luiden toch; nooit geschoten is altijd mis. Hihi
Ik ga vanaf morgen beginnen met ovulatietesten. Ik ben benieuwd. @Gyino: spannend zeg! Wie weet is het toch wel raak, .
ik ook hopen op heel veel roze jeetje wat gaat dit topic snel, moet echt veel bijlezen elke keer hier een luie zondag gehad, niks gedaan verder, wel even met ons mannetje naar de speeltuin geweest voor het eerst. Met papa van de glijbaan geweest, hij vond het wel leuk allemaal.
Hey meiden zo iedereen idd hele verschillende weekenden gehad. Ik heb gister de workshop taarten versieren gedaan met mijn vriend. Ik vond het erg leuk, alleen niet veel nieuws geleerd. Volgende keer maar stapje verder. Verder vandaag het huis gepoetst en toen mijn dochter gehaald. Nu lekker lui op de ban So you think you can dance kijken Mijn ongesteldheid is bijna over dus kan weer bijna aan de klus
Net een eerste ovulatietest gedaan, ik wilde het graag (was volgens de bijsluiter 1 dag te vroeg). Er kwam nu een licht streepje, dus negatief (maar dat was te verwachten). Betekent dit dat ik dan morgen een donkerder streepje heb en daarna weer wat donkerder, enz??? En is het de bedoeling dat ik ga klussen als hij heel donker is of juist iets daarvoor? Hier ook op de bank naar sytycd!!
Ik, als enorme dansfanaat, zit uiteraard ook te kijken!! Nog maar net, want heb net eerst ff braaf op de WII gestaan.. Was helaas teleurstellend; niets er af!!
Goedemorgen....., nou ja; laat dat goede maar weg..... Jeetje wat voel ik me belabberd zeg! Koppijn, spierpijn, moe..... Kon echt mijn bed niet uit vanmorgen! Hoop dat ik me in de loop van de dag wat fitter ga voelen, anders wordt het een kort dagje....(ondanks de stapels werk die er liggen...., jammer dan!) Girls, ik hoop dat jullie je fitter voelen...tot strakkies!
Hoi Hoi, ben ik weer. Pff ik blijf me niet lekker voelen..Om het minste zweet ik super erg..Mn keel begint te kl*te en ik heb nog steeds geen eetlust Geen eetlust is wel goed voor mn lijn, maar de rest heb ik eigenlijk geen zin in mja.... Wat eten jullie als je geen eetlust hebt (klinkt logisch he hahaha)? Want ik wil toch wel wat binnen krijgen namelijk..Gister 1 sneetje geroosterd brood met suiker op en savonds 2 sneetjes brood met kaas en cup a soup + een klein beetje ijs na....Vandaag probeer ik denk ik 2 geroosterde broodjes te eten..Maja dat wilde ik gister ook en na die eerste werd ik toch niet helemaal lekker dus maar laten zitten hahaha....Vanavond eten ze op de groep hutspot met een gehaktbal..Nou mij niet gezien dus....Ik neem weer cup a soup mee en eet wat brood. Dan gebruik mn gaten van mn verstandskiezen als "smoesje". @Gyino, ja ik probeer zo verantwoord mogelijk met mezelf om te gaan want anders heb ik jou op mn bordje hahaha... @LQ, dat is het lekkere van onregelmatige diensten he, dan ben je doordeweeks vrij Heb ik ook..Ik ben nu do en het weekend vrij @Jen, het weer van de efteling zal ook wel mee hebben gespeeld als je je nu niet lekker voelt..Hopelijk voel je je snel beter!!!! Hoe voel je je nu? Hmm, ik had eergisteravond op bed lichte steken links en rechts in mn onderbuik...Nu de dagen daarna niet lekker, mn tepels zijn gevoeliger en geen eetlust....Ik ga toch bijna denken dat......Mja, je lichaam kan zo raar reageren he....Dus ik ga ervanuit dat ik ongesteld ga worden..Wat zouden jullie denken?
Goedemiddag Dames... Ik met me voornemen om lekker uit te gaan slapen.. is zwaar gelukt.. gister om half 12 gaan slapen,, na het klussen haha.. en nu net een half uurtje weer wakker... Ivm een aantal van jullie mag ik nog niet klagen geloof ik... heb wel wat last van een opgeblazen gevoel.. men tepels beginnen weer wat gevoeliger te worden.. maar het ongi gevoel onder in men buik is wel veeel minder... dus ik denk dat men eitje is geweest.. vanmiddag om 16:00 nog ff @Gweer een ovu testje doen.. kijken of die ook lichter is geworden. maar denk het wel.. zo maar eventjes gaan ontbijten.. beschuit met aardbei (L)... en dan aan de poets... @Dotty,, over het algemeen krijg je eerst een licht streepje die steeds donkerder wordt.. Ik zelf heb zaterdag getest en had meteen een KNAL test.. in mijn bijsluiter staat dat je het beste na 24 uur maar binnen 48 uur van je positieve test moet klussen (heb ze van zwangerenkids.nl).. maar als je wat rond leest op internet zijn de meningen van mensen nog al verschillend daar over... wij hebben gewoon voortijd en natijd geklust.. beter te veel dan te weinig haha,, @HappyGirl86...al wat gezien op je ovu test..? @Luckyblue.. wat jammer dat je niks nieuws geleerd heb tijdens het taarten maken.. t lijkt me wel een smakelijke hobby haha.. @Jen27.. Leuk he dat soyouthinkyoucandance... heb het gister ook gekeken! Hoop voor je dat t feit dat je je niet fit voelt snel over gaat!! @Spannend, dat is zeker het voordeel van onregelmatig werken.. ik moet woensdag en donderdag, late draaien... en het weekend dag diensten.. Pff wat ellendig zeg dat je je nog steeds zo min voelt. Je gaat inderdaad dingen denken waar het van kan komen.. maar heb je dit de vorige ronde ook gehad of dat niet ? werkze vandaag! en de vooral rustig aan...
@LQ, lekker uitgeslapen dan Ik lag gister rond 22.45u in bed en sliep rond 23.00u....Vanochtend om 11.30u mn wekkertje gezet..En gewoon lekker tot dan uitgeslapen Heerlijk is dat he....Dat kan ik altijd zo goed hahahahaha...Nu nog steeds niets gegeten..Begin wel beetje misselijk te worden...Zo maar ff proberen wat te eten...Net als gister...Nee vorige cyclus helemaal geen last van gehad, daarom ga ik ook van die stomme dingen denken...En ik hou gewoon in mn achterhoofd dat ik ongesteld ga worden volgende week deze tijd....Als dat niet zo is, dan volgende week donderdag testen...Vind het wel spannend, maar ben er wel rustig onder... Ga je nog wat doen vandaag? Wat adviseer jij te eten?