jen: hopelijk voel je je straks weer wat beter. spannend: vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt. * wat ik eet als ik geen eetlust heb. gewoon wat de potschaft alleen dan wat minder. ik probeer altijd gewoon te eten. in de hoop dat het over gaat. de ene keer werkt het wel dan andere keer niet. sterkte vandaag. hier: vandaag weer beginnen met werken. nou ja. ben 2 uurtjes weest. lekker even bij kletsen met collega's en mail bekijken. morgen wel weer een volle dag. hebben gelijk een studiedag. nog steeds last van mijn borst. en ik moet echt op tijd eten anders wordt ik misselijk. zou het dan toch zo zijn? puf nog 9 dagen wachten tot ik kan testen.
Ok Gyino, strenge mamma, hihi zal zo ff wat eten....denk geroosterd broodje met suiker...Dat gaat er voorzichtig wel in...Verder krijg ik nu langzamerhand weer vieze smaak in mn mond en wordt ik misselijk Hopelijk na wat eten over.....Ik ook nog maar paar dagen voordak kan testen...Spannend he....
@Spannend... als ik echt bijna niks na binnen kan krijgen.. begin ik altijd met een appel met kaneel.. dat werkt bij mij super goed.. en dan vaak wat later kan me maag wel gewoon wat brood aan,, ik ga vandaag aan de schoonmaak beneden.. we hebben 2 kittens.. en die hebben er een beetje een zooitje van gemaakt haha..
wat een prutdagen hier... met mijn katje gaat het gelukkig goed, maar verder... kan gewoon niet in slaap vallen en ben soms om een uur of 4 nog steeds wakker :S niet echt leuk zo... plus word gek van me buikkrampen... als niet over gaat maar naar de dokter ermee... dit is niet leuk meer... wel spannend dat jullie binnenkort weer kunnen testen! zal voor jullie duimen hier is alles nog een vreemd groot vraagteken... maar tijd zal het leren
@Beckje, wat vervelend zeg...Jij kan over 10 dagen ook al testen!!!! Tijd vliegt....Hoe gaat het nu met je buikkrampen? @LQ, dat is een goede tip, thnx. Ik ga meteen deze week appels in huis halen...Ik heb net een geroosterd broodje met suiker op...Dat zoete was wel ff lekker....Maar nu zit ik echt weer vol en heb ik steeds zo'n "boer"gevoel..En mn maag trekt meteen samen...Of wat het ook mag zijn...Echt vreemd Fijn katten he, zijn zulke lieve dieren, maar ze kunnen en puinhoop maken hahaha... Echt achterlijk misschien, maar ik kijk nu regelmatig naar mn buik..Kan natuurlijk nog niets zien, maar heb zo'n verliefdgevoel in mn buik...Ook al zo vreemd
@Becky... ahh das echt zwaaarrrr vervelend als je niet kan slapen.. ik heb dat ook een tijdje gehad.. maar dat had een andere oorzaak,, Mooi dat het goed gaat met je katje!! Hoop dat je buikkrampen snel verdwijnen, of dat je duidelijkheid krijgt waar t nou van komt.. @spannend.. geen dank, hoop voor je dat het bij jou ook helpt die appel .. haha jaa heeeel leuk die katten,, maar soms.. ze zijn nog 3mnd oud.. 1 van men planten heeft het zwaar te voorduren de laatste dagen.. en tsja.. het weer he, geeft ook onrust bij die beesten.. ze racen door t huis heen.. niet normaal..
haha wel schattig LQ. wij hebben ene klein hondje van ongeveer 1 jaar en die is niet bij me weg te slaan... Bij mij gaat het nog niet veel beter...Zit stom te boeren...Mn maag voelt enorm vol aan en ben licht in mn hoofd..Zou het dan toch? Ik heb echt geeeeeeeeeen zin om te werken...Maja ff doorbijten en zo'n dienst is zo voorbij gelukkig....Hopelijk gaat het snel beter...
Kan me voorstellen spannend dat je geen zin hebt om te werken... Je durft ook gewoon niet te gaan denken dat het raak is.. want voor je het weet wordt je wel ongi.. en dan is de teleurstelling zooo groot.. tenminste.. dat zou ik hebben,, werkze straks.. van hoelaat tot hoelaat moet je ? ik ben bang dat ik aankomende 2 weken mezelf weer helemaal van binnen ga opvreten,, en dingen ga voelen haha.. de tijd tot je eisprong vind ik nooit zo lang duren.. maar vanaf dat moment tot het eind van je cyclus.. lijkt wel halve jaren te duren.. ze moeten daar toch wat op verzinnen..
idd dat is het helemaal....ik ga er geowon vanuit dat het NIET raak is dan valt het altijd mee...maar zoals ik me nu voel zou ik bijna denken dat het wel raak is...pfff stom lichaam.. ik moet werken van 14.30-22.00u...Het valt mee..Voor ik het weet is het 22u...Zo'n dienst gaat best snel gelukkig... Ik ben wel aan het aftellen, ben zaterdag jarig hihi...Leuke afleiding....Wat moet ik toch vragen voor mn verjaardag Nou, met mn duizeligheid, zweten en geen eetlust ga ik zo maar rihting mn werk....tot de volgende x...fijne avond voor iedereen! Misschien laat ik vanavond nog berichtje achter hoe het gaat, maar ik verwacht zoals ik me nu voel dat ik om 22.30u probeer op bed te liggen...morgen gaat mn wekkertje weer om 6.30u...Dus moet goed slapen he.... doei doei
dat zweten heb ik trouwens ook gehad een paar dagen geleden.. ik hoefde gewoon niks te doen of het zweet brak me al uit.. en toen had ik ook last van men onderbuik.. Maargoed.. ik zit in een nog heel ander stadium van me cyclus als jij... Ik ken ze de late diensten, over het algemeen gaan ze vrij rap voorbij.. ik heb altijd alleen tussen half 7 en half 8 zo'n dood uurtje zeg maar.. maar als die geweest is, is het zo weer half 11 en tijd om naar huis te gaan ... @hier.. ik ben lekker aan de poets.. muziek lekker hard aan.. sop doek in de hand, en gaan :d... normaal ben ik nooit zo poetserig.. maar ik zie het maar als een voordeel.!
volgends mij klopt mijn banner niet echt... heb in de laatste dagen geen eisprong gemerkt/gevoeld of iets... ook de temp zegt niet zo veel. best verwarrend allemaal hoop ook snel duidelijkheid te hebben met die buikkrampen. kan zijn dat me spastische darm ff weer helemaal over de zeur is. al voel ik hem niet echt zitten
@Becky... wat apart... had je na die zwangerschapstest die je pas gedaan had nog weer n test gedaan of dat niet ?... spastische darm lijkt me ook erg irritant.. n vriendin van me heeft dat ook... mijn darmen zijn momenteel buiten werking volgens mij... ben nou eerder zwanger van n strondpoppie haha..
nouja heb wel een kruidvat gedaan. maar niets te zien waarvan ik zeg: jeeej... alleen stomme schaduwen... hmm snap het niet meer... wacht het wel af dan zullen wel foute testen zijn geweest
hmm.. daar word het dus ook niet veel duidelijker van..!! veel meer dan afwachten kun je ook niet denk ik momenteel..
nee idd.nouja ik ga er gewoon vanuit dat me lichaam een beetje totaal van slag af is en dat er niets zit anders had ie na 5 dagen wel duidelijk moeten zijn
dat is waar... als ik jou was zou ik dan gewoon ff lekker ongi willen worden.. dat je gewoon weet waar je aan toe bent.. ben blij dat ik niet in jou schoenen sta.. zou der hmaal gestoord van worden haha... maar heb je deze ronde alleen getempt dan ? of ook ovu testjes gedaan.,, ik had zaterdag een dikke posi ovu test... en gister een wat lichtere streep.. en nou ist gewoon weer een schaduw streepje.. wou ze eerst niet gebruiken deze ronde.. maar das niet gelukt... afgelopen dagen genoeg geklust.. maybe vanavond nog n x.. ma weet niet of die nog nut heeft, en ach.. anders omdat het gewoon kan
tempen had ik niet echt gedaan, sliep onregelmatig. ik had op dag 10 een erg donkere ovu test en op dag 15 ook... dus ja... ik weet 't niet meer. had net nog getest. na het opdrogen was ie wel roze ipv een schaduw... grrr... koop anders volgende week een digitale. krijg hier idd de kriebels van. zo even genoeg frustratie vanavond lekker naar de bios, weet alleen niet waar de film over gaat maar ach, zal wel leuk zijn :d
dat had ik de vorige ronde ook.. 2x een duidelijke roze streep,, maar op verschillende dagen zat ook iets van 4 dagen verschil in.. zo apart... maar deze klopt wel ongveer met me vorige cyclus.. dus ik vind het wel prima zo,, heb nog 3 ovu testen liggen.. die bewaar ik wel voor de volgende ronde, als die komt.. ik heb net toch even bedacht hoe ik me vriend ga vertellen als k zwanger ben.. hij is gek op van die gelei pudding ( ik noem het altijd dril pudding haha.. ) ik ga deze dan ook voor hem maken,.. heb er nu aardbeien in gedaan.. maar dan doe ik er gewoon een speen in :d welke film ga je ? veel plezier in ieder geval.!!
zegt me beide niks... maar we horen het vast wel of het leuk was of niet veel plezier in ieder geval!