leuk wij waren in ouwehands dierenpark gisteren met schoonfamilie. was ook erg leuk. alleen regende het paar keer flink. was wat minder haha wel mooie datum om te stoppen!
Ja wij hebben het gelukkig precies tussen de buien door kunnen doen, moment dat w enaar de auto liepen voor de terugreis begon het te regen dus goed gedaan Binnenkort willen we ook naar Burgers Zoo Maar vrijdag eerst naar Blijdorp daar hebben we een abbonnement, gaan we lekker als gezinnetje even de verj van mijn dochter vieren. Vind wel spannend nu de datum om te stoppen steeds dichterbij komt soms zit ik nogsteeds van is dit wel het goede moment???
dat twijfelen herken ik ja. ben ik er wel klaar voor, hebben we de middelen ervoor, ben ik niet te jong enz enz... maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot 't zover is
@beckje: ik doe verlopig niks. zie wel hoe het gaat. anders verlies ik mezelf er helemaal in. temperaturen vind ik zo'n gedoe. het moet op de zelfde tijd als je net wakker wordt. en ook als je een keer wilt uitslapen moet het toch op de zelfde tijd. nee niks voor mij.
dat is wel lastig inderdaad. ik zie 't ook wel, is ookbeetje als minirichtlijn. weet ook niet hoe betrouwbaar zoiets is
Temperaturen begin ik ook niet aan, voor mij teveel poespas en als je keertje te vermoeid bent ofzo kan je temp al gelijk schommelen volgensmij, of met een verkoudheid Nee stel het duurt lang dan zo ik beginnen met ovutempen. Vrijdags de zolder bij mijn moeder opgeruimd, daar staan al de kleertjes van mijn dochter en het wiegje etc, toen kriebelde het wel van het moment dat ik ze weer kan pakken. Mja als het een jongen is hoef ik er niet veel van te hebben
Ik slik as donderdag de laatste pil! Ben alvast gestopt met roken en heb daar al last van, hopelijk heb ik minder last van het ontpillen. Of heft het elkaar op! Maar je moet er wat voor over hebben. Ik ben erg benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren en hoe lang het zal duren voordat het raak is. Ik hou mezelf voor dat het geen haast heeft maar stiekum hoop ik toch dat het meteen lukt. In iedergeval erg leuk om alle stukjes te lezen!!
merk met stoppen met roken dat 't echt lastig is soms, zeker als me partner ook rookt... ben jij gelijk gestopt? of afgebouwd of iets?
@ stoppen met roken: goed zo dames, vol houden hoor. vind het super knap van jullie. hier: had gisteren even het idee dat ik al klaar zou zijn met me ongi maar helaas was het toch vanmiddag nog bezig. hopelijk gaat het niet te lang duren heb nog een verwen avond te goed van ons huwelijksdag. hihi ik duik snel me bedje in me wallen hangen op me knieën.
Wat is het al druk hier, ik heb zondag toch nog een strip genomen durfde het nog niet aan financieel ed. Heb half augustus gesprek dus dan weet ik meer, dan is dit hopelijk de laatste strip Ik werk nog maar 24 ipv 40 wat ik voor mijn zoon deed ( ik krijg alleen 32 uitbetaald omdat ik elke week 8 uur opneem omdat ik zoveel vakantiedagen had) maar dat is nu ook op dus val ik nog eens een keer 8 uur per week terug, en dan gaat het wel heel hard, en dan willen we toch wel een tweede :S zijn er hier meiden die me kunnen vertellen hoe ze dat allemaal redden. Ik verdiende meer dan mijn man met 40 uur, dus hij verdient niet al te best en zal ook niet snel omhoog gaan helaas. Dus vind het allemaal zo lastig financieel gezien. Maar daarnaast is het echt geweldig om moeder te zijn en je wordt er super vrolijk van
@Beckje: Ik ben in 1 keer gestopt, mijn man rookt niet dus dat scheelt veel. Thuis heb ik er dan ook geen moeite mee, is lastiger op mijn werk, daar rookte ik het meest. Maar ik hou me voor dat het voor een heel goed doel is en dat helpt! @Happygirl86: een kindje kost gewoon veel, maar wij hebben het redelijk goed. Ook scheelt het dat mijn man een dag thuis kan werken, dat scheelt kinderopvang en hij blijft wel hetzelfde verdienen dus dat is erg fijn. Ik ga denk ik 3 dagen werken ( nu 4) dus dat wordt wel minder loon.
me vriend verdient ook niet echt veel. ik werk zelf niet. met alle berekeningen en spullen die we kunnen overnemen hebben we toch de kans gepakt en gaan we er voor. denk ook dat je het zelf zo duur kan maken als je zelf wilt (bijv bij marktplaats spullen kopen en familie vragen of ze nog spullen kwijt willen) plus je weet ook nooit hoe het over een jaar is, of over een aantal jaren. zogezien
Gisteren ongi geworden ben nog nooit zo blij geweest met een menstruatie dus nu kunnen we er echt voor gaan.... Ook ik ben gestopt met roken in 1 keer donderdag 7 Juli. Vandaag wat meer moeite gehad maar verder gaat het goed!!! In het begin kost je kindje nog niet veel hoor afgezien van het meubelement maar idd marktplaats... Ook scheelt het als je borstvoeding geeft ipv fles voor de kosten.. Succes iedereen!! Groetjes Diana
Wat goed dat iedereen ook gestopt is met roken! Ik moet nog gaan beginnen maar aangezien de sigaretten alweer 20 cent duurder zijn geworden heb ik 2 goede redenen.. Denk dat ik van de week maar de knoop ga doorhakken! Al het geld wat ik normaal uitgeef aan sigaretten ga ik apart leggen en als ik dan een leuk bedrag bij elkaar heb ga ik leuke dingen kopen voor als er een baby mag komen.. Goed doel dus! X
@ happy girl: ook hier financiël in twijfel hoor. Ik had een jaar lang 1 dag per week ouderschapsverlof genomen. En nu die ene dag ontslag genomen. Dat hakt er toch meer in dan gehoopt. Is het misschien een idee dat anders jij weer iets meer gaat werken en je man 1 dag minder. Misschien dat je dan wat meer adem hebt. @rannie dat is inderdaad een goede motivatie. En je ziet dan ook wat het stoppen je oplevert. Hier: nou ik zit te wachten op me intake gesprek voor de opleiding. Jeempie wat ben ik zenuwachtig. Wordt het ook steeds meer met de minuten. Gisteren voor het eerst zins lange tijd gevrijen zonder condoom of pil. Vond het wel even heel spannend. Hebben jullie ook dat je meer zin hebt zonder pil. Ik merk dat. Heel duidelijk. Goed ik ga stoppen voordat ik geroepen wordt. Laat vanavond wel even weten hoe het is gegaan.
Hi, Ga met jullie meekletsen, over 2 weken slik in mijn laatste pil en ga langzaam aan beginnen voor een brusje voor mijn kleine vent. Ik heb lang getwijfeld, maar de kogel is door de kerk. Vorige keer hebben we zo`n 7 maanden geoefend en ga nu ook wel van ruim en half jaar uit. Wil niet zo`n groot leeftijdsverschil tussen mijn ukkies. Ik ga jullie volgen de aankomende weken/maanden Liefs
@ rannie: ik ga de opleiding instructeur in het onderwijs doen. ik geef nu handvaardigheid lessen maar zonder bevoegdheid. das wel handig als je dat hebt. @ kapedi: hoi wees welkom. gezellig dat je mee komt kletsen. @ beckje: mmm zou niet weten. ik heb nu negens last van. heb altijd rugpijn als ik bijna ongi moet worden. en ook tijdens heerlijk veel rugpijn. heb tijdens de bevalling ook rug en been weeën gehad die zijn niet prettig kan je namelijk niet opvangen. maar goed het ging prima. misschien heb je wel gewoon pijn in je rug omdat je verkeerd heb gelegen tijdens het slapen of iets te zwaar getild hebt? hier: Yoepie ik ben aangenomen op de opleiding. wordt dus zwaar aankomend jaar. het zijn 14 bijeenkomsten van een hele dag. en daarnaast zijn het ongeveer 300 zelfstudie uren. dat komt op een hele dag per week aan. zal wel flink aanpoten worden denk ik. hopelijk is alles te combineren we gaan het zien. zo nu snel even achter de naaimachiene duiken, moet nog een aantal dingen afmaken voor morgen. de kids hadden kussens gemaakt maar die zijn niet afgekomen wil het nu dus zelfdoen. morgen laatste dag met leerlingen en dan vakantie. heb er zin in.
mja dat zou ook wel kunnen, viel me gewoon zo op ben net ongesteld geweest, alleen nog wat lichte bruine spotting (sorry voor details), rugpijn is wel iets minder gelukkig wat een vreselijk smerig weer zeg... die wind is ook niet echt fijn met me auto (heb een smart) werd alle kanten op geblazen en bijna in de bocht tegen de vangrail aangedrukt toen ik naar de garage reed... brrr... doodeng. gelukkig vallen alle reparaties e.d. onder de garantie