Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Gefeliciteerd Gyino dat je aangenomen bent voor de opleiding! Is idd handig als je dat papiertje hebt! Klinkt wel pittig maar misschien valt het mee, of tegen maar dat zal je dan wel merken. Heel veel succes iniedergeval en geniet van je vakantie!

X

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Echt een druk kletsforum is het hier niet, of moet het nog gaan lopen ;)

Hopend op meer gekletst

Groetjes

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ kapedi: nou ik zou zeggen snij eens een leuk onderwerp aan.
    : - )

Hier: vandaag laatst dag met de kids. Maandag nog een studiedag en dan vakantie. Heb er echt zin in. Gaan wel een hoop regelen voor de verbouwing. Dat kan pas beginnen als het geld rond is. Maar nu eerst een hoop voorwerk.
    Ook aankomende week eitjes week. Had me voorgenomen om er niet echt op te gaan letten. Maar merk dat ik toch onbewust er mee bezig ben en tel wanneer het eventueel zou komen.

Zo nu even snel hier alles opruimen en genieten van het weekeinde.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha herkenbaar dat er toch mee bezig zijn, tellen enz, zeker nu ik in 't weekend naar 't buitenland ga, op de datum dat evt mijn ei zou KUNNEN! springen... maar kan natuurlijk ook pas week later of maand later zijn xD
    haha

verbouwingen zijn idd niet echt tof... hebben hier gelukkig geld kunnen/moeten lenen van onze ouders voor alles... en dan hebben we nog niet eens de badkamer gedaan. gelukkig heb ik een loodgieter als partner, dus ook alle klussers waar hij contact mee heeft die ons willen helpen. scheelt gelukkig een hoop

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Leuk onderwerp! mmhhh, nou misschien leuk om van alle actieve meetypers te weten wanneer de eerstvolgende NOD is?
    Zie dat veel in de andere forums en schep een band blijkbaar :) :)

Kapedi 04-08-2011

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben zondag aan de pil begonnen, maar vnv neem ik hem niet meer, toch besloten om ervoor te gaan ;) vind het zo spannend!
    NOD - onbekend, ben benieuwd hoe m'n cylcus is.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja volgends FF is me NOD: 5 augustus... maar ik heb hem zelf voor de zekerheid op 12 augustus gezet. vorige keer dat ik met de pil (minipil) stopte duurde het 6 weken ongeveer tot mijn cyclus het weer deed zeg maar :)

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje: ooh dat scheeld inderdaad een hoop met klussen ja.
    hier had ik een man in de bouw, hij is nu docent :)
    dus voorheen kwamen er ook mensen helpen die het goed konden.
    het sukwerk is dan ook door vakmannen gedaan. had het zelf nooit mooier kunnen doen.

@ kapedi: haha is inderdaad een goede.
    zal je lijsje overnemen kunnen we het ook een beetje bij houden.
    hopelijk gaat er dan ook snel een lijst met bevallingsdatums komen :)

hier:
    joepie mijn fotoalbum is binnen.
    had van Logan zijn tweede jaar een digitaal foto boek gemaakt met 130 pagina's :D
    en hij is gaaf geworden. ben helemaal blij. ook Logan vond het super om hem door te bladeren. en iedereen te benoemen haha meeste is hij zelf.
    nu gelijk van dit jaar gaan maken want het is best een klus geweest.
    wil elk jaar 1 maken. nou ja elk jaar zo lang het lukt.

ps ik zal een lijstje maken

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    NOD - Lijst.

kapedi 04-08-2011
    gyino 04-08-2011
    beckje 12-08-2011
    happygirl86 onbekend

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    aaahhh hij wilt niet wat ik wil.
    had het netjes onder elkaar gezet maar hij verspringt als ik het bericht maak.
    nou ja is wel duidelijk zo denk ik.
    zodra er wat meer zijn moeten we maar het op een andere manier doen.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #111 Beckje, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    misschien ook leuk om de leeftijd en hoeveelste kindje erbij te zetten? :) of wordt 't dan teveel als het NOD forum?

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik had geruime tijd geleden ook al een topic aangemaakt voor hetzelfde onderwerp en nu kom ik deze tegen; veel drukker en gezelliger!! :D

Ik vroeg me al of of er niet meer meiden waren die in juli voor een kleintje zouden gaan...:(

Ik ben Jennie, 30 jaar, bijna 6 jaar getrouwd met Erwin en samen hebben wij al een dochter van ruim 3,5 jaar; Esmay. Wij wonen in Noord-Brabant, Zevenbergen.

Na lang wikken en wegen, door de vervelende ervaringen met Esmay in de eerste 2 jaar, hebben we besloten om na onze vakantie de pil de deur uit te gooien. Dat was vrijdag 8 juli jl.

Hopelijk gaan het zwanger worden en de zwangerschap net zo makkelijk als bij Esmay; was in ronde 4 zwanger en heb nergens last van gehad in de zwangerschap! Ook een "heerlijke" bevalling; dus ik zeg; kom maar op!!!

Ben nu ongesteld en kan niet wachten om "aan de gang te gaan"!!;)

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Sinds ik ben gestopt (6 juli) met de pil en gestart ben met foliumzuur heb ik last van misselijkheid 's ochtends. Hebben daar meer mensen last van...

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beckje: nee denk niet dat het te veel op het nod forum gaat lijken.
    daar staat onze leeftijd er niet bij. en denk dat we straks toch verschuivingen krijgen als we een zwangere er bij hebben.
    zag bij de topic "gesport in juni 2011" dat er al zwangere waren na 1 ronden.
    dus heb hoop.

@ Jen27: wees welkom. hopelijk krijg je nu net zo'n goede zwangerschap en bevalling. maar wel betere eertse 2 jaren.

@ anna en sven: jij ook wees welkom.

@ voor ons lijstje:
    willen jullie dan ook je leeftijd en hoeveelste kindje opgeven.
    zal ook inderdaad de naam veranderen dan lijkt het er inderdaad wat minder op.

hier:
    ik heb al een paar weken giga last van me nek. hij lijkt steeds vast te zitten en geeft een tik als ik hem om hoog of
    omlaag doe.
    gaf dit eerst te verwijten aan dat het druk was en dus wel een soort van spanning was.
    maar het wordt steeds erger. we moeten ook een nieuw matras dus gaan we die van de week halen. want dit kan niet echt langer zo.
    en anders maar weer naar de chiroparcotor (ofzo)

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ons -lijstje.

kapedi - - - NOD: 04-08-2011
    gyino - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011
    beckje - - - NOD: 12-08-2011
    happygirl86 - - - NOD: onbekend

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    zo lijkt het ak wat meer :) misschien nog een leuk plaatje om het wat op te fleuren. ff zoeken.

17. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    #117 LQ87, 17 jul 2011
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
    Hooiii...

Ook ik kan me bij het rijtje aansluiten.. ben deze maand 24 geworden en woon samen..

Samen met mijn vriend besloten om geen nieuwe pil meer te halen bij de apotheek.. dit betekende dus dat ik 2 dagen geleden gestopt ben met de pil.. wij gaan voor ons 1e kindje..

18. rastafari

rastafari Nieuw lid

17 jul 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik wil me hier graag aansluiten.

Mijn vriend en ik zijn ondertussen 5 jaar samen en we hebben besloten de stap te wagen. 1 juli gestopt met de pil, ondertussen regels al gehad en nu aan het 'oefenen' :)

Wel allemaal heel spannend. Ik hoop stiekem dat het van de eerste keer raak is ... ook al is die kans heel klein ...

19. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi Rastafari...

Volgens mij heeft iedereen de stille hoop dat t in 1x raak is.. maar dat is indd altijd maar weer afwachten..

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons -lijstje.

kapedi - - - NOD: 04-08-2011
    gyino - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011
    beckje - - - NOD: 12-08-2011
    happygirl86 - - - NOD: onbekend
    Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: onbekend

Deel Deze Pagina