@ Anna en Sven, dat is ook handig! Zeker als er straks misschien wel een heleboel kilootjes bijkomen..... Lastig dat je misselijk werd van het foliumzuur. @ LuckyBlue, van harte gefeliciteerd met jullie dochterje. Leuk he dierentuinen, vooral met zo'n kleine erbij! Hier vandaag onze tuin gedaan. Had ik maar even mee gewacht tot na onze vakantie. Er stonden wat potten leeg en die zijn nu gevuld, helemaal blij met onze fleurige tuin. Vandaag heb ik ook een Tripp Trapp stoel gekocht voor ons zoontje. Hij zat dus voor het eerst bij ons aan tafel mee te eten. Dat was echt een prachtig gezicht, hij is dan al zo wijs, hij genoot.
zo is lekker druk geworden hier was een weekendje weg naar mijn oma, die is 85 geworden. helaas woont ze in duitsland dus zie haar bijna niet. maar was wel heel erg leuk. verder nu helemaal gestopt met roken. gewoon cold turkey zoals dat heet. de laatste dagen ging 't best aardig. veel water drinken helpt soms wel als je enorme sigaretten trek hebt.
Luckyblue nog gefeliciteerd met jullie dochtertje! Beckje goed dat nu helemaal gestopt bent! Hier moet ik nog steeds over de drempel gaan om te stoppen.. :-S *Moeilijk!!
mja heb nu zoiets van: stel ik word nu zwanger.... en er is iets met 't kindje door t roken... dat vergeef ik mezelf nooit... toen was de keuze toch stuk makkelijker al moet ik zeggen, die trek in een sigaret is er nog wel, maar afblijven lukt nu wel *zeker nu ik 't idee heb dat me ei ook binnen nu en een paar dagen komt
Daar heb je helemaal gelijk in! Vanaf volgende week is het hier allemaal een stuk rustiger, de vakanties van allerlei dingen beginnen dan en ik denk dat ik na het weekend toch ga proberen om te gaan stoppen! Ben al een keer eerder gestopt geweest en dat ging me toen aardig makkelijk af dus hoop dat het dit keer weer gaat lukken, alleen moet ik geen grote tegenslag krijgen want dan is het weer zo makkelijk om even naar de winkel te gaan en weer een pakje te halen!
hoop dat 't nu lukt nouja gewoon van uitgaan toch moet nu nog een berg was weg werken... gelukkig is het droog, kan ik het teminste ophangen buiten *als het droog blijft dan haha
Beckje netjes hoor dat je nu helemaal gestopt bent (Y),, Ik ben nu n dikke week gestopt met roken.. ging ook niet zo makkelijk als ik had gehoopt.. Maar t lukt me nog steeds .. Vandaag de duiveltjes gezellig op bezoek gekregen.. hopelijk gaan ze ook weer snel der weer vandoor en dan ma afwachten hoelang ze weg blijven.. Toch nog steeds een raar idee om geen pil meer in huis te hebben.. maargoed dat gaat vast wel wennen.. Momenteel heerlijk aan het genieten van 2 jonge kittens van 3 mnd oud die t halve huis en mij afbreken., sommige zeggen dan wel.. je bedenkt je vast nog wel voordat je kinderen neemt.. Vandaag op t werk een soort van kruisverhoor gehad van een bewoner ( k werk voor ggz ) over trouwen kinderen e.d.. K weet niet wat het is, maar krijg steeds vaker de vraag.. en al toe aan kinderen ? net of mensen het kunnen ruiken ofzo..
haha idd vraag me af... (even niet zo fris, maar goed, ben nieuwsgierig) heb opeens andere afscheiding, nu cremig en wat meer?... zou dat kunnen betekenen dat me ei binnenkort voorbij springt?
Niet frisse praat.. wat maakt het ook uit Volgens mij kan dat indd wel een teken zijn dat t der aan komt..
haha maar kijken of meneer nog genoeg energie overheeft om te klussen haha. laatste tijd heeft ie 't zo enorm druk met werken... ben je trouwens ook al met foliumzuur begonnen LQ87?
Hey meiden zal mezelf ook even in het lijstje zetten kapedi - - - NOD: 04-08-2011 gyino - - - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011 beckje - - - NOD: 12-08-2011 happygirl86 - - - 25 jaar - 2de kindje - NOD: onbekend Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011 LQ87 - - - 24 Jaar - 1e kindje - NOD: onbekend Anna - - - 26 jaar - 1e kindje - NOD: 8 - 8 - 11 Kwebbel---28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend LuckyBlue --- 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011 Verder ga ik morgen denk even langs de drogist voor vitaminen. Zit nog te twijfelen welke ik zal nemen. Bij mijn dochtertje had ik ze eerst van Etos merk maar daar werd ik misselijk van, toen centrum genomen met visolie erbij maar die vind ik zooooo duur. Denk dat ik nu Davitamon ga proberen. Welke hebben jullie?
even een kleine aanpassing van mezelf: kapedi - - - NOD: 04-08-2011 gyino - - - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011 beckje - - - 24 jaar - 1e kindje -NOD: 12-08-2011 happygirl86 - - - 25 jaar - 2de kindje - NOD: onbekend Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011 LQ87 - - - 24 Jaar - 1e kindje - NOD: onbekend Anna - - - 26 jaar - 1e kindje - NOD: 8 - 8 - 11 Kwebbel---28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend LuckyBlue --- 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011 ik heb zelf Puur Mamma van VSM zijn gelijk multivitamine. smaakt ook nergens naar, dus dat is ook wel prettig
Oowja die zag ik iid ook van VSM. Die van Davitamon zijn ook multivitaminen. Nog ff kijken in de winkel.
Ik zit sinds 3 dagen aan de puur mamma.. Had daarvoor alleen foliumzuur maar dat viel niet zo lekker.. Misschien moet je der wel aan wennen.. Maar k vind t niet wat.. Ben der meteen mee begonnen toen k met de pil gestopt ben.. Heb ze zeg maar voor elkaar ingeruild..
kapedi - - - NOD: 04-08-2011 gyino - - - 28 jaar - 2de kindje - NOD: 04-08-2011 beckje - - - 24 jaar - 1e kindje -NOD: 12-08-2011 happygirl86 - - - 25 jaar - 2de kindje - NOD: onbekend Jen27 - - - 30 jaar - 2de kindje - NOD: 12-08-2011 LQ87 - - - 24 Jaar - 1e kindje - NOD: +/_ 17-08-2011 Anna - - - 26 jaar - 1e kindje - NOD: 8 - 8 - 11 Kwebbel---28 jaar - 2e kindje - NOD: onbekend LuckyBlue --- 26 jaar - 2e kindje - NOD: +/- 17-08-2011
@Jen27: lekker aan het klussen dus. wat voor kleuren krijgt ze in haar nieuwe kamertje? succes met al het klussen @ kwebbel; ik zou niet weten of het bij het ontpillen hoort maar hier ook last van vreed buien. wel jammer wat ik had me voorgenomen om wat minder te gaan snoepen. was door de pil 5 kilo aangekomen en nu ik gestopt ben hoop ik die er toch wel weer af te hebben voor ik zwanger word. @ anna: ik had ook last van het slikken van foliumzuur. slikte eerst die van etos eigenmerk. daarna over gegaan op die van centrum en de misselijkheid was toen gelijk over.Dus kan ook aan het merk liggen. @Luckyblue: gefeliciteerd met de verjaardag van je meid. was wel een super mooie dag afgelopen vrijdag. @ beckje: gefeliciteerd met je oma. mooi leeftijd hoor, jammer als ze zo verweg wonen. mijn enige opa en oma wonen in vlaardingen en ik in almere. dus ook een flink eind rijden. baal wel soms hoor dat ze zo ver weg wonen. * ooh wat goed van je dat je nu helemaal gestopt bent. volhouden hoor is voor een heel goed en mooi doel. ** het is inderdaad zo dat als je afscheiding wat anders wordt dat je dan vrucht bent. maar weet niet percies hoe het zit. @ LQ87: hahaha ja hier ook al kruis verhoren gehad. denk inderdaad dat we het uitstralen of zo. @ foliumzuur: ik ga weer voor die van centrum met visolie. zijn inderdaad duur maar ik slik nu ook al visolie voor mijn gewichten dus dan kan ik die laten staan. hier: ben al een paar dagen niet langs geweest. erg druk geweest, laatste schooldag en gisteren de eerste vakantie dag. hoewel die wat minder prettig begon dan we hadden gehoopt. we hebben helaas onze kat in moeten laten slapen. hij was al 19 jaar en heel erg ziek aan het worden. de dierenarts gaf nog wel een mogelijkheid om hem te helpen maar de vraag was erg groot of het ging aan slaan. ook zou het dan zo zijn dat hij elke maand een paar dagen bij de dierarts moest door brengen ivm infus voor medicatie en vocht. dat zagen we niet zitten. gewoon omdat hij dan nog meer zou lijden dan nodig was. vond het super moeilijk en heb er dan ook veel last van gehad gisteren. hij heeft op mijn schoot mogen liggen terwijl hij in slaap viel en overleiden. dus dat was wel erg balen. verder komt hier de klus periode aan. of we zitten er eigelijk midden in volgens mij. verwacht tussen vandaag en vrijdag me eitje. ben benieuwd. zijn op het moment niet heel erg klusserig maar dat komt ook omdat we een drukke periode achter de rug hebben en allebei goed moe zijn. nou ja is het deze maand niet dan volgende. dames ik ga weer een topic verder
hier ook beste vreetbuien aanwezig.. kan alles eten wat los en vast zit.. maar denk dat het ook komt door het stoppen met roken.. en ongi wezen.. dus ik heb me net getrakteerd op een heerlijk stuk chocolade.. en de rest van de week moet k ma ffies dimmen..
Hallo allemaal, Ik lees de afgelopen dagen steeds een beetje mee. En wil graag met dit clubje mee kletsen. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kim 30 jaar. Ik woon samen met mijn vriend 40 jaar, waarmee ik 6 jaar een geweldige relatie heb. We wonen in de regio Rotterdam. Ik ben 18 Juli gestopt met de pil om voor ons eerste wondertje te gaan. en vandaag ong geworden. En nu maar kijken hoe t verder gaat lopen. En wat de uitwerkingen daar van zijn. In ieder geval fijn om dit soort dingen met jullie te delen, want we willen voorlopig nog een geheimpje blijft tot t grote moment natuurlijk. Eerst maar ontpillen zou ik zeggen...
@gyino Hey vlaardingen ken ik wel heb ik 22 jaar gewoond, mijn familie woont nog daar. is idd wel een eindje van almere Ik had bij mijn dochtertje ook centrum maar vind ik echt duur en davitamon heeft ook met visolie en scheelt 10 euro zowat dus vind waard om te proberen! laatste dagen vreet ik me ook suf, alles wat los en vast zit, maar vanaf morgen mag ik niet meer van mezelf!
eetbuien heb ik juist helemaal niet. totaal geen trek... vlaardingen kwam ik ook vaker. woonde vroeger in rozenburg, nu in rotterdam.