Stoppen met de pil juli 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Malou1987, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Kimz Welkom.. het is eigenjlijk wel grappig.. voor je omgeving hou je het nog geheim dat je er mee bezig bent.. maar op een forum met inprincipe vreemden kan je der wel over praten en ervaringen delen..

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Becky wees blij dat je die niet hebt.. ik heb me nu verplicht dat ik de rest van de avond over op water ga haha..

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ luckyblue: ik ben in vlaardingen geboren en heb er tot me 4de gewoond. ben geboren in de emmastraat rij er soms nog wel eens langs als ik naar me grootouders ga. echt heel anders dan het almere. heeft veel meer sfeer vind ik. maar heb het nu hier ook goed en naar me zin. zou om eerlijk te zijn alleen nog maar hier weg gaan als ik grote geldpot win en een huisje in het bos kan kopen :)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha ben ik ook inderdaad :D
    maarja wat niet is... dat kan nog komen...

5. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben dus duidelijk niet de enige met vreetbuien. Vanavond een pakje Froufrou koekjes opgegeten. Manlief heeft wel meegeholpen...

@ Gyino, wat heftig dat je de kat hebt moeten laten inslapen.
    Zo'n beestje is toch altijd om je heen. Lijkt me erg naar om mee te maken.
    Wij hebben ook een kat, dus kan me voorstellen dat dat impact heeft.

6. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    wat ik me zo eens zat af te vragen he..
    gaan jullie der allemaal meteen voor ?.. of doen jullie t de 1e maand veilig om te ontpillen.. of wat zijn de plannen ;)

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @Gyino
    ik heb 18 jaar lang vlakbij station centrum gewoont en toen nog wat jaartjes in de Holy. Woon nu in Zoetermeer en vind deze stad leuker, als ik nu in Vlaardingen kom vind ik het vaak uitgestorven haha. Niet dat Zoetermeer super druk is, maar je kan hier meer doen.

@LQ87
    Wij gaan er gewoon voor, we zien wel hoe het loopt. Bij mijn dochtertje heb ik ook niet gedaan aan ontpillen.

8. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    @LQ87 : Ik ga niet ontpillen, we zien wel wat er gaat gebeuren;).

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    het ontpillen kan mij ook gestolen worden hoor ;) we zien wel waar t schip (zaadje) strand ;)

10. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    @lucky bleu,
    @gyino,
    grappig ik woon nu 6 jaar in Vlaardingen. Kom oorspronkelijk uit
    Den haag. Dus moest wel een beetje wennen. Maar zou nu echt niet meer terug willen naar den haag. T is hier best gemoedelijk. En dat bevalt me wel. :)

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ LQ87: wij doen het gewoon puur natuur op het moment. maar ik probeer me niet heel erg te richten op de dagen.
    hopelijk hou ik het dan zo een beetje relaxt. geef ook heel eerlijk toe dat ik het niet erg vind als ik pas over een paar maanden
    zwanger ben. dat zou namelijk wel beter zijn ivm me opleiding.
    ik was alleen die stomme pil zat en zodoende zijn we wel al begonnen.

@ vlaardingen: grappig dat er zo veel van dit topic daar vandaan komen.
    ik kan me het ook herinneren als een gemoedelijk stadje. en ook als ik er nu rond rij vind ik er veel sfeer in zitten.
    vooral het oude gedeelte bij de haven.
    heerlijk gewoon. maar denk dat ik er nu niet meer zou kunnen wennen. ook omdat hier mijn vrienden zijn.

hier: vandaag komen er 2 aannemers langs voor de dakkappel en nieuwe bekleding van de schuur.
    hopelijk zijn de offertes een beetje gunstig.
    hopelijk blijft het ook droog en kunnen we vanmiddag met de kleine nog even naar de boerderij of speeltuin.

12. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @gyino.. dakkapel.. dat is iets wat wij ook nog willen laten plaatsen in onze woning.. en een vaste trap naar zolder.. Maargoed, we hebben nog zoveel dingen die we willen.. nieuwe wc, nieuwe keuken.. We hebben afgelopen jaar een voormalig huur woning gekocht,, en die keukens en wc;s douches zijn niet de mooisten.. de douche al helemaal verbouwd voor we hier gingen wonen..

Vandaag een heerlijk dagje vrij.. zou gister ook vrij wezen, maarja te weinig personeel, dus ik kon me vrije dag inleveren..
    Nog geen idee wat ik vandaag ga doen.. lkkr rustig aan doen dacht ik maar zo.. en af en toe ff spieken in de forums..

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ontpillen vind ik niet echt nodig ;) we gaan er gewoon gelijk voor.
    had vandaag opeens een hogere temp (van 36,4 naar 36,75) en opeens vocht uit me tepel? :$
    heb dit alleen met de minipil gehad, maar zonder pil eigenlijk nooit...
    heeel raar.... nouja zal wel van 't stoppen met de pil zijn ;)

@ Gyino wel leuk hoor een dakkapel! heb helaas een platdak... mis de ruimte ergens wel.

hier hebben we ook een voormalig huur-huis gekocht. gelijk de keuken eruit gegooid naar de schuur. toen een nieuwe erin gezet en alle muren laten stuucen. de badkamer moet nog en de tuin.
    Eigenlijk willen we de keuken ook nog uitbreiden met kasten aan de andere kant.

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Weet niet wat het is.. maar volgens mij heb ik het op de heupen..
    Gister associale vreetbuien waar je zelfs geen u tegen durft te zeggen..
    Vandaag mezelf maar aan het water gezet..

En een uur geleden besloten dat ik de woonkamer ging verbouwen.. banken tafel tv kast versleept..
    tsja wat moet je anders als de man van huis is haha..
    Zal mij benieuwe hoe die kijkt als die terug komt..

T scheelt dat ik morgen moet werken, strx ga k nog meer rare dingen uithalen haha :D

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    HoiHoi

Dames even iets anders hoor.
    werkt er hier iemand toevallig als verpleegkundige. Ben een sollicitatiebrief aan het maken en dacht wie weet heeft 1 van jullie tips.

16. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Hoi allemaal,
    Lekker gewerkt vandaag, maar wel vreet buien.
    lekker op de bank vanavond. Reep milka chocolade en glaasje wijn. Moet kunnen want ik ben toch ong. Volgende week maar weer naar de sportschool.:p
    Weten jullie hoe je erachter komt wanneer je eisprong precies is? :(

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik denk dat temperaturen en evt ovulatietesten het beste is als je zeker wil gaan, zeker gezien de cyclus nog moet opkomen zeg maar

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Pfff ik wil dat mijn ongesteldheid over is, deze keer heb ik echt gevoel alsof het eeuwen duurt
    en mijn mannetje heeft het ook niet makkelijk want ben niet te genieten.
    Vind wel steeds spannender worden.

19. Kimz

Kimz Lid

19 jul 2011
    15
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vlaardingen
    Nou ik ben t ook zo zat, dat ong zijn. Ik eet alles wat los en vast zit. En ben zo moe. Niet normaal. Ben begonnen met foliumzuur slikken. Misschien komt daar die vermoeidheid wel vandaan. Dacht juist dat je daar meer energie van krijgt.
    Zijn jullie al met foliumzuur begonnen?

20. Diana1984

Diana1984 Lid

5 jul 2011
    13
    0
    0
    hoi allemaal,

Het is even geleden maar druk, druk.
    Even voor t lijstje mijn NOD is 8 aug.
    We gaan voor een 2e kindje en ik ben 26 jaar jong..

deze week is mijn eisprong.
    Dacht hem vandaag te voelen, weet niet hoe het voelt weet iemand van jullie dat?? Had ineens een flinke steek aande linkerkant van mijn buik/zij...
    Gisteren geklust dus hoop dat het hem was haha. Eigenlijk zou hij pas de 25e moeten springen... Wel spannend allemaal hoor....

Ik ben meteen toen mijn implanon eruit ging aan de foliumzuur gegaan en ook gestopt met roken. Alle voorbereidingen zijn dus getroffen!!

Deel Deze Pagina