Overtijd (?), negatieve test, bruin bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snuky, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hoi meiden!

Ik ben weer terug van een poosje afwezigheid en word momenteel knettergek van mijn lichaam. ;)

Korte samenvatting:
    - Begin dit jaar last van een cyste, geopereerd in april en dit bleek endometriose. 1 eierstok is er helaas uit.
    - Per 1-8 gestopt met de pil om zwanger te worden. Hoop gerommel in mijn buik van het "ontpillen". Mijn ene eierstok neemt de functie van de ander volledig over.
    - Ronde 2 en 3 opeens héél netjes op dag 28 van cyclus ongesteld en duidelijke temp daling rond dag 13/14.
    - Laatste keer ongesteld op vr 30-10.
    - Temp daling op dag 13 en 14 en daarna stijging - geklust! ;)
    - Vorige week donderdag 26-11 dacht ik NOD te hebben (dag 28). Niks. Vrijdag, zaterdag en maandag negatieve testen.
    - Sinds maandag 30-11 erg prikkelbaar/emotioneel
    - Sinds dinsdagmiddag gevoel ongesteld te worden en maandverband in gedaan. Wat bruin bloedverlies.
    - Gisteren (woensdag) 's ochtends wat bruin spul. 's Avonds bij afvegen alweer schoon.
    - Vandaag (donderdag) weer 's ochtends bruin spul. Het zet maar niet door. Mijn darmen rommelen ontzettend en ik zit op dag 35 va mijn cyclus.

Heb ik überhaupt nog kans zwanger te zijn nu of komt toch (heeeel langzaam) mijn ongi eraan? Heb wel wat ongikrampen, maar ook dat zet niet door. Doordat ik endo heb, ben ik best wel gespannen en hoop ik snel zwanger te worden. Dit was nu ronde 4.

Thanks voor het lezen, ik moest het even kwijt. ;)

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Denk toch ongesteld aan t worden maar je kan altijd nog even testen, want sommige verliezen bloed de eerste dagen.

3. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Bedankt voor je reactie MamaenMini. Kan ik überhaupt zwanger zijn als rond 12-11 mijn ei was en die dan bevrucht is? Zou ik dan niet allang positief moeten testen?

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens, leuk!

4. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hallo! ik snap heel goed dat je snel zwanger wilt worden. Toch denk ik helaas dat je ongesteld gaat worden. Ik had ook na het stoppen met de pil eerst korte/regelmatige cyclussen en die werden op een gegeven moment ook opeens langer ook tot aan de 35 dagen..
    Dan begon het ook eerst dagen met bruiverlies en dan toch de mens.

Ik hoop anders voor je, maar dat is mijn ervaring. Succes!

5. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hoi Koekjesbakker! Bedankt voor je bericht!
    Ja, ik denk zelf ook dat het eraan zit te komen, maar omdat ik dit nog nooit zo heb gehad, ben ik echt even in de war en ga je stiekem hopen. ;) Dan snap ik mijn temp ook niet hoor haha.
    Ik wacht het gewoon maar af en ga dan de volgende ronde maar echt heel veel klussen...;) Dan moet de eisprong er toch een keer in de buurt zitten.

Deel Deze Pagina