hoe snel werkt tarwekienolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Screamxme, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Hoi dames

Ik ben deze cyclus vlak voor mn ei begonnen met etos zwanger worden pillen en na mn ei begonnen met tarwekiemolie.. nu is mn vraag hoe snel tarwekiemolie werkt? Het zou je lf kunnen verlengen en ik zit nu op 11 dpo..1 dag later dan vorige cyclus en heb nog niet eens t gevoel dat ongie eraan komt..

Verdere symptomen zijn borsten die nog nooit zo groot zijn geweest..gisteraaf even 2 uurtjes misselijk..steekjes hier en daar..wisselende ontlasting en witte melkerige afscheiding (paar dagen geleden creme en veel).

Iemand ervaring met de pillen??

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Geen idee hoe snel het werkt..
    Ik ben er meteen mee zwanger geworden toen ik het gebruikte
    Meer afscheiding had ik ook last van :)

P.s Er zijn meerdere recente topics over tarwekiemolie waar ook veel info in staat!

3. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Klopt..ik kon er alleen niet echt uit opmaken hoe snel het werkt op je lf. Ik bedoel wat was jouw lf hiervoor en wanneer heb je deze ronde kunnen testen?

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

De 1e ronde dat ik tarwekiemolie gebruikte was mijn luteale fase met 2 dagen verlengd. Ronde 2 zwanger. Dus bij mij werkte het heel snel. Anders over een paar dagen ff een test doen. Ik heb al veel verhalen gelezen dat het gelijk raak was met tarwekiemolie in de 1e ronde.

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mijn LF in eerste ronde geen idee (Eisprong niet opgemerkt owv lange cyclus)
    In ronde 2 was mijn LF 12 dagen
    En in de 3de ronde geen idee want het was raak! Dus ik kan je niet echt helpen! Heb positief getest vanaf ongeveer 11DPO

Deel Deze Pagina