Ik heb stemmingswisselingen van de prikpil, wie herkent dit? Ik heb dit altijd in een lichtere vorm. Mijn moeder heeft dit ook, al 25 jaar. Ik kan niet zomaar stoppen met de prikpil, ik ga niet uitwijden waarom (medische reden) maar dit in nu momenteel de "beste" oplossing. Gaan die stemmingswisselingen vanzelf weg na gebruik van de prikpil? Is er een middel die ik kan gebruiken icm de prikpil? Oja een maand geleden negatief getest op een zwangerschap.
Ik werd na 6 maand gebruik echt gillend gek van mijn stemming en ben snel weer opgehouden. Daarna nog 9 maand moeten wachten op mijn 1e menstruatie, en in die tijd ook nog vaak humeurig. Ik functioneerde ook niet echt lekker meer. Na die 6+9 maand was het weer normaal.. Ik gebruik nu een andere pil(yaz24), maar dat gaat bij jou niet dan. Misschien de huisarts vragen? Of doorverwijzing richting gyn? Misschien iets al een implanon, spiraal of pleister ook een optie?
Dank je wel voor je reactie, ik moet in augustus naar de ha voor de 2e prik, ik zal daarvoor ff overleggen.
Ik begon r ond het eind van de eerste prik meer last te krijgen, maar dacht dat het misschien kwam omdat het bijna uitgewerkt was. Dat had ik mooi mis en zat er weer 12 weken aan vast Hopelijk heeft de huisarts een ander idee..