Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling! Hopen dat we in 2014 allemaal een mooi wondertje mogen hebben!
Ah, balen Asun! Mandy, jij dus nog steeds in de running? Zal ik het lijstje dan starten? Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari
Ja nog wel, al denk ik wel dat ik ongesteld moet worden.. Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Mandy3, 23jr, 1e kindje, NOD 31 december
Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Mandy3, 23jr, 1e kindje, NOD 31 december Asun, 30jr, 2e kindje, NOD 30 januari?
Helaas net ook ongesteld geworden(paar dagen te vroeg) op naar de volgende ronde ik wens jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en hopelijk word 2014 een bijzonder jaar met een nieuw wondertje
Hier vanochtend een negatieve test, en ook nog niet ongesteld. Wat is dat kl*te zeg als je niet weet waar je aan toe bent. Iedereen een fijne jaarwisseling!! T zal voor mij een lang nachtje worden.
Jammer Asun, meisje en gewoonmeisje! Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Mandy3, 23jr, 1e kindje, NOD 31 december Asun, 30jr, 2e kindje, NOD 30 januari? Dido 24jr, 2e kindje, NOD 30 januari
Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Mandy3, 23jr, 1e kindje, NOD 31 december Asun, 30jr, 2e kindje, NOD 30 januari? Dido 24jr, 2e kindje, NOD 30 januari Noamy,33 jr ,2e kindje NOD 15 jan (denk ik )
Hi Meiden, Gelukkig nieuw jaar allemaal!! Hier helaas 2 spugende kindjes om 00:30. Was dus een zwaar nachtje. Gelukkig hebben ze tot 09:00 geslapen en zien ze er al wat beter uit. Poeh, dan lijkt 3 kindjes me opeens toch wel heel erg druk. Hahah. Mijn kindjes waren voor het eerst met kerst bij hun vader omdat we vorig jaar wel uit elkaar waren maar nog niet apart woonden. We hebben nu co-ouderschap dus we hebben de kinderen 50/50. Wat deze dagen best wel confronterend is. Ik ben ook 4 dagen gaan werken en ben normaal niet heel snel dat ik ze heel erg mis. Maar dat is de afgelopen tijd wel anders. Het idee dat je soms niet weet waar ze zijn, of wat ze aan het doen zijn. Niet 's avonds nog even een kusje kunnen brengen. Bah! Maar goed, lekker veel vrij geweest de afgelopen dagen en heerlijke van ze genoten. Morgen weer aan het werk! Ik zit nu op het "wachtbankje" heb alleen exact dezelfde sympthonen als vorige maand. Ik hou dat in een appje bij. Gevoelige borsten, buikpijn het komt exact overeen met vorige maand. Dus ik denk dat ik me ook kan voorbereiden op de volgende ronde. Mijn gegevens voor het lijstje: Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Mandy3, 23jr, 1e kindje, NOD 31 december Asun, 30jr, 2e kindje, NOD 30 januari? Dido 24jr, 2e kindje, NOD 30 januari Noamy,33 jr ,2e kindje NOD 15 jan (denk ik ) Madelief86, 27jr, 3e kindje NOD 10 Januari
Oehh das vervelend van de kindjes hopelijk worden ze nost zieker Hier weer n licht streepje op mn ovu test gespoy7 Vanacht te moe om te klussen dus vanavond maar weer aan de klus We willen natuurlijk niets missen Iedereen de beste wensen! !!en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!!!
Hopen dat je kindjes snel beter worden Vanochtend een test gedaan. Maar deze werkte nieten t bleef bij 2 witte hokjes, heel raar Fijn van t lichte streepje op de ovu test. Klussen dus!!
Ha allemaal! De beste wensen voor 2014, dat t maar een vruchtbaar jaar mag worden! Mandy, raar dat je test niet werkte. Ga je morgen nog eens testen? Of wacht je even af? Madelieff, beterschap voor jouw kleintjes! Geordend lijstje: NOD december: Mandy3, 23jr, 1e kindje, NOD 31 december NOD januari: Madelief86, 27jr, 3e kindje NOD 10 Januari Noamy,33 jr ,2e kindje NOD 15 jan (denk ik) Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Asun, 30jr, 2e kindje, NOD 30 januari? Dido 24jr, 2e kindje, NOD 30 januari Zo. Staan we op volgorde. Voor zover dat kan dan! x
Mooi overzichtelijk zo saar! Ja ga morgen nog maar een keer testen. Nog niets te bekennen qua ongesteldheid... Hoelang zijn jullie cyclussen eigenlijk?
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Madelief balen zeg 2 zieke kindjes snachts! Ons mannetje heeft gelukkig door t vuurwerk heen geslapen en het gaat ook alweer een stuk beter met m! Noamy zou mooi zijn als het streepje net zo donker of even donker word! Mandy idd raar zeg van de test.. spannend hoor morgen weer testen! Mijn cyclus was nu 31 dagen.