stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer mandy! En ook voor jou gewoonmeisje! Wat vervelend he dat je cyclus nog zo onzeker is he:(

Noamy mooi dat ie donkerder word! Hopelijk snel net zo donker of donkerder als de controle streep dan is ie positief! Beterschap!!

Flojo ik zie ook een heel licht streepje!! Ook vanuit mij een voorzichtige gefeliciteerd! Wat fijn dat t zo snel raak is. Was je bij je vorige zwangerschappen ook zo snel zwanger?

Hier heeft me zoontje voor de eerste dag eindelijk geen koorts meer en hij wordt ook al een stuk actiever! :D
    Mijn menstruatie is veel minder heftig als met de pil.. hoe is dat bij jullie?

2. Asun

Asun Niet meer actief

Dat gaat de goede kant op!!

3. Asun

Asun Niet meer actief

Wat fijn dat t beter gaat met je mannetje!

Mijn ongi is juist veel meer en heftiger dan toen met de pil. Volgens mij wat dat de vorige keer ook zo.

Vanmiddag hier alle kerstspullen weg gehaald. Huis weer helemaal fris en fruitig.

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Thx!!!
    Gaat idd de goeie kant op

Ahh Gelukkig knapt je zoontje op! !

Asun dat wil ik ook doen de kerst shit eruit maar nu ben ik dus ziek en dus geen puf

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ga je nog een keer testen flojo?
    Ik ben nu op dag 31, benieuwd wat er allemaal gaat volgen....

6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Gisteren uitgebreid gekletst met vl over 'wat te doen als ik straks zwanger ben'. We wonen vrij klein, maar kunnen ons huis nu niet verkopen. Wordt dus klussen (en dan dus niet tussen de lakens, haha!). Hij is echt superenthousiast, heeft het al over kleuren voor een babykamer, en hoe we alles kunnen inrichten. Ben echt zo blij met zijn houding! Hij is lang terughoudend geweest, maar hij gaat er nu echt voor!
    We hebben het ook over zwangerschapstesten en ovulatietesten gehad. Ik had hem gezegd dat ik nog even geen ovulatietesten wilde gebruiken, en hij had meteen zoiets van 'waarom niet? dan weet je toch meteen hoe je lijf werkt?'. Dus nu toch maar wél aan de ovulatietesten ;).
    Ik heb hem ook gevraagd of hij eventuele zwangerschapstesten samen met me wil doen, of dat hij wil dat ik hem verras als het raak is. Hij was voor de laatste optie! Ik loop natuurlijk erg op de zaken vooruit, maar ben heel erg aan het nadenken over hoe ik het zou kunnen aanpakken, die verrassing!

Hebben jullie hier 'afspraken' over gemaakt?

xxx

7. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Saar wat leuk dat hij zo betrokken is! En wij wonen ook kleiner, maar hopen volgend jaar ergens te kunnen verhuizen. Wij hebben nu gelukkig een huurwoning. Bij de eerste woonde we trouwens nog in een appartement en dat ging prima. Een baby heeft niet zoveel ruimte nodig..

@ Mandy3: ik ga dit weekend nog een keer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Hoop het tot zondag vol te kunnen houden. Heb nu namelijk ook zo een test gekocht waar dan op komt te staan hoever je bent. Ga dan wel eerst nog een goedkope action doen. En mijn vriend wil daar graag bij zijn!!
    Jij gaat toch ook nog een keer testen?

Hoop dat het natuurlijk wel raak is, maar ik wacht het nog even af. Was bij de eerste twee ook vlot zwanger. Bij de tweede in de 2 of derde ronde..

Ik hoop dat het bij iedereen zo vlot gaat!!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Dat hoop ik ook flojo
    Ik was met mijn zzoontje de 5e ronde zwanger en vond ik ook al vrij vlot
    Ben erg benieuwd wanneer het nu raak mag zijn
    Klussen al n paar dagen elke dag em mn ovu testen schommelen elke van donker naar licht pffff
    Voel al enkele dagen soort ongi pijn dus associeer ik met eipijn....Hij zal toch wel n x komen!!! Wil met klussen niks missen maar t begint nu n beetje naar t moetje te gaan en dat vind ik dus niks maja wat moet je!!! Whahhaha

Over de woonruimte saar....
    wii woonde eerst ook in n appartement tot vorig jaar nov
    Huurde eerst en konden net op de valreep van alle regels die aangescherpt werden dit huis kopen!
    ons stond de ruimte niet tegen maar meer de buurt vandaar de stap
    qwa ruimte heeft een baby idd niet veel nodig maar ook kids niet het is maar wat ze gewend zijn hoor!
    en als je n beetje handige inrichting koopt en spullen en t allemaal handig neerzet en gebruikt komt t vast goed
    Lekker knus!
    Ik denk dan altijd maar aan . Vader ooms tantes etc....
    wij zijn zigeuners en die sliepen en woonde met zn allen in n kleine campeerwagen!!!! En zijn er ook gelukkig in opgegroeid met mooie herinneringen! !!!
    mijn vriend heeft trouwens tot zijn 27e met zn broertje de kamer moeten delen en dat heeft hii en zn broertje ook nooit erg gevonden! !
    wij hebben nu gelukkig een heerlijk en best groot huis met n tuin en zijn er erg blij mee maar was t kleiner geweest zou t ook prima zijn geweest!!!

leuk dat je vriend zo enthousiast is
    De mijne ook en verbaasd me ook wel n beetje
    Heeft t ook elke x over n broertje voor ons zoontje hahaha duidelijke voorkeur dus
    Voor mn zoontje lijkt mii n broertje ook leuker maar ach ala t maar gezond is he
    N meisje lijkt me ook leuk erbij! !!

willen jullie trouwens allemaal weten wat t wordt ala t raak is?
    wij wisten t bij mn zoontje wel en zouden t dit x ook weer willen weten!!!
    super leuk en handig

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Vind het toch wel fijn om te horen dat het in een appartement best te doen is met zo'n kleine! Dank daarvoor! Komt vast allemaal goed. Eerst maar eens zwanger zien te worden, haha!

@Noamy: ik zou het niet erg vinden om te weten wat we krijgen, zou het best leuk vinden. Mijn vriend wil dat het een verrassing is, ook voor ons. Heb ik ook geen problemen mee. Maar tegen de tijd dat het zover is, denk ik dat mijn vriend z'n nieuwsgierigheid ook niet echt zal kunnen bedwingen, haha! We zullen zien!

x

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wij vonden t ook super handig met alles!!
    Lijkt me weer zooo leuk te weten!

11. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier vind ML het ook steeds leuker. Gelukkig. En hij denkt dat hij er ook echt aan toe is. Ik wil tegen die tijd niet weten wat het is en ML wel maar ik denk dat we het toch een verrassing laten.

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hi allemaal!

Wat een verhalen, leuk!!
    Ik ga denk ik morgen nog een testje wagen..
    M'n vriend en ik hebben vorig jaar een ruim appartement gekocht met en grote woonkamer, dit waren eerst 2 kamers dus kan altijd weer een muurtje worden geplaatst. Ik ben er erg mee bezig. Bang dat we te klein wonen.
    Mijn vriend is nu al betrokken bij de testen. Hij vroeg vanochtend zefs of ik nog een test had gedaan ( en dat terwijl hij vrij is en ik er om 5 uur uit moest.. Lief!) we hebben het ook al over namen. Tot nu toe willen wij niet weten wat het word.. Maar misschien ben ik tegen die tijd zooo nieuwsgierig... Haha !

Hopen dat we allen snel zwanger mogen zijn!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wat een lieve betrokken vriendjes hebben we toch!!
    Heerlijk he!!

Mandy op welke dag zit je nu van je cyclus dan?

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dag 31!

15. Asun

Asun Niet meer actief

ML hier is ook erg betrokken!
    Wij zouden t ook erg graag willen weten wat t wordt, wisten we bij dochter ook.

Vandaag ovutesten en zwtesten ingeslagen bij de action.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ohhh mandy dan kan je wel n testje doen ja hahah

Asun leuk dat jullie t ook weer willen weten
    Nu eerst maar zwanger worden hahaha i cant wait!!!!!

17. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook weer een testje eraan gewaagd omdat ik maar zeurende pijntjes heb in buik en onderrug.
    Maar helaas niets.
    Ik ben wel iemand die graag alles in de hand wil hebben.
    Vind het daarom ook niets dat ik nu nog duidelijkheid heb :x

( sorry voor het ego-berichtje )

18. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Op welke dag zit jij nu gewoon1meisje?
    Ik zit nu dus op 35 ofzo en heb vandaag nog een actiontest gedaan..Nog steeds heeel licht. In ieder geval niet donkerder, maar ik kon mezelf niet bedwingen om de dure test te doen.. Daar kwam dit uit: 2014-01-04 11.10.59.jpg

Er staat zwanger!! Maar nog maar 1-2 weken.. Was ik dan gewoon veel te vroeg met testen voor oud en nieuw? En had ik dus mijn eisprong veel later?

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Flojo!! Van een voorzichtige 'gefeliciteerd' naar een keiharde HOERA!! Van harte!

Ik weet niet hoe het zit met dat testen en daar te vroeg mee zijn. Misschien stijgt je HCG gewoon vrij langzaam, waardoor CB test nu nog maar 1-2 weken zegt? Geen idee...

Maar maakt het nu nog heel erg veel uit? Bij vk komen ze er vast achter hoe ver je nu precies bent, toch? Geniet er iig heel erg van!

x

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Flojo gefeliciteeeeerd!!!! Fijne zwangerschap gewenst :D

Gewoon1meisje. Ik snap je hoor.. Hier hetzelfde :(
    Zo onduidelijk dit! Nu dag 32. Als ik morgen niet ongesteld ben dan nog maar een test.. Straks heb ik m'n eerste cyclus van 60 dagen. Dan blijf ik testen haha.

Deel Deze Pagina