stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flojo fijn dat het bloeden al gestopt is. Vind het idd ook erg kort.. of is dat normaal?

Mandy ohh wat fijn!! 36 dagen is lang maar t valt nog mee voor je eerste cyclus word vast vanzelf korter!

Gewoonmeisje op hoeveel dagen zit jij nu? Echt balen die onzekerheid!

Asun waar gaat dat boek over?

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hoe zag jullie bloed eruit de eerste ronde? Sorry voor de rare vraag! Maar mijne is erg donker. Bruin/zwart :(

3. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mandy ik had ook "afwijkende" (en zeer hevige) menstruatie na de eerste ronde. Maar donker betekend volgens mij oud bloed? Je hebt wel een zwangerschapstest gedaan toch? Die waren helemaal wit?

Ik zojuist getest met een Clear blue digital en die gaf aan:
    "Zwanger 1-2 weken"

Deze landde wel :) Happy! Morgen weer aan het werk. Voelt een beetje alsof ik nu een geheimpje heb.

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Madelief van harte meis en sstraal maar wat hcg Door naar ons!!!!

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Madelief; wauw super zeg!!! Ja inderdaad, ik denk ook oud bloed. Heb onwijse krampen maar bloed bijna niet. Vannacht niets zelfs!
    Heb maandag nog een test gedaan, helemaal wit inderdaad

6. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Madelief... Als die je nu niet meer gelooft!!

Hier inmiddels op dag 45. Wel weer allerlei steekjes en krampen maar weet het echt niet wat ik ervan moet denken...

7. Asun

Asun Niet meer actief

Madelief,
    Nou dit is niet te missen hoor, wow wat fijn! Gefeliciteerd;)

Dido en Madelief,
    T gaat over haar leven met Anthonie. Erg indrukwekkend! Meer zeg ik niet, gewoon lekker gaan lezen ;)

Naomy,
    Ben je al wat opgeknapt?

Mandy,
    Ik had de eerste keer dat ik gestopt was met de pil eer oud bloed, idd ook donker. Daarna was ik heftiger ongesteld dan 'normaal'. Ik ben benieuwd hoe t de 2e keer is... als ik niet zwanger ben natuurlijk;):D

Ik heb weekend! ! Heerlijk. Hebben jullie nog plannen dit weekend?
    Hier waarschijnlijk een dagje sauna of naar de fimp met ml. Dochterlief gaat logeren bij oma

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ik voel me vandaag ietsie pietsie beter.......

Heb de sensitesten besteld vandaag de zw dipsticks
    Ben benieuwd of ze aan bod komen deze maand!!?

Wij gaan zondag naar mn zusje in den haag
    Die is net van vakntie terug uit amerika en heeft schoentjes en kleertjes meegenomen voor dr neefje!!
    Ben heeeeel erug nieuwsgierig!!!

9. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noamy: Ik zou niet te hard van stapel lopen nu je je iets beter voelt. Anders heb je het dalijk weer te pakken.

Hier van het weekend rustig aan. Het is erg druk op mijn werk dus ik maak een aardig wat uurtjes nu.

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Meisje doe ook rustig aan dank je wel
    Alleen zondag dus n ritje naar den haag

Jij dus druk mer werke ....ook beetje afleiding lijkt me zo ;)

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Thanks voor de reacties!
    Ik heb dit weekend m'n werkweekend! Dus werken en voor de rest lekker rustig aan :)

12. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja zit nu al op 40 uur... En moet morgenochtend nog en misschien zaterdag...

Inderdaad Mandy3 lekker afleiding met dat werken.. En de tijd vliegt voorbij...

13. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals dank :)

Vanavond meteen een etentje met mijn manager en oud stagiaire . Poeh normaal houd ik wel van een wijntje dus ik kreeg al een vreemde blik toen ik naar een cola vroeg. Kon het gelukkig op mn buikgriep & rustig aan gooien maar al snel daarna kwam het eten op tafel. We hadden allemaal wat kleine gerechtjes uitgezocht. Rauwe tonijn, huisgemaakte mayonaise, bieftstuk ik hoop dat het niet is opgevallen dat ik die gerechten oversloeg. Ook kwam het onderwerp kinderen aan bod en natuurlijk ook de vraag of ik nog een derde zou willen. Mijn manager wuifde mijn antwoord ( wie weet ooit, maar nu niet) meteen van tafel. Jaaaaa die zie ik bij jou nog wel komen. *slik*.

Gister meteen in het boek van Isa Hoes begonnen, mooi inderdaad! Kan hem jullie eventueel wel mailen (epub).

Wat een flinke werkuren zeg! Daarna wel weer een periode vrij ook?

14. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lijkt me echt wel moeilijk al dat eten afslaan zonder dat ze het door hebben . En met die drank kon je je er gelukkig makkelijk uit praten.. Vind je het nu niet na je antwoord van je manager niet moeilijk om het straks te vertellen??

Maar ik krijg allemaal tijd voor tijd voor die extra uren.. Dus later in het jaar veel vrij..

15. Asun

Asun Niet meer actief

Vanaaf ff lange reactie.. nu ff kort vraagje tussendoor. Doen jullie altijd s'ochtends ovutesten?

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ik deed ze met t tweede plasje van de dag asun hahahah

17. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Superleuk dat je nu zwanger bent van de derde, Madelief! Nogmaals gefeliciteerd! Verloskundige al gebeld? Hoop dat dat bij mij ook gaat lukken :)
    Ennuh als het lukt stuur dat boek maar door. Ben er ook erg benieuwd naar..

Hier gaat ie verder goed. Al werd ik vanochtend ineens misselijk, net als toen ik zwanger was, maar dat had ik in de 5 weken nog niet gehad. En volgens de test is mijn hcg zo goed als weg. Of komt het toch door het ontzwangeren, ook al was het nog maar zoo kort??

Ik ga trouwens geen ovulatietesten doen. Ik kijk deze maand wel even aan. Vanaf maandag gewoon 2 weken lang om de dag 'klussen' en dan kunnen we hem haast niet missen ;)
    Geen verplichting hoor, haha.

Hoe gaat het met de rest??

18. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noamy fijn dat je je al iets beter voelt!

Mandy bij mij was me menstruatie juist minder heftig als toen ik aan de pil zat.

Madelief jeetje dan zat je wel meteen in een lastige situatie!

Asun ze raden af om smorgens een ovulatietest te doen het beste is gewoon ergens tussen 10 en 20u geloof ik. Ik doe ze meestal smiddags rond 1u.

Flojo wat verwarrend dat je nu misselijk bent.. heb je nog een keer een test gedaan?

Ik ga ook weer beginnen met ovulatietesten. Hopelijk is me cyclus deze maand wat korter!

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha dames,

Ik meld me ook weer! :D

Allereerst: HOERA! Het is weekend! (moest er even uit, sorry!)

Ik doe mijn ovulatietesten meestal ergens tussen 17:00 en 20:00, na mijn werk - is een beetje lastig om op mijn werk te testen, hihi!
    Ik krijg overigens wel wat verwarrende uitslagen nu. Beetje jammer. 4 januari had ik de eerste gedaan (mijn nulmeting, vlak na mijn menstruatie), en om de boel in de gaten te houden, was ik van plan om om de twee dagen te testen. Dus 6 januari weer een gedaan. Zoals verwacht, was ie gelijk aan die van 4 januari: donkere controlestreep, iets lichtere teststreep. Toen op 8 januari weer een gedaan. En toen was mijn teststreepje ineens een stuk lichter! Raakte ik een beetje van in de war, dus toen heb ik voor de zekerheid gisteren nog maar eens getest, en die was gelijk aan 8 januari. Dus gek genoeg lijken ze lichter te worden.
    Als ik op mijn gevoel af ga, heb ik mijn ei nog niet gehad (kán ik mijn ei ook nog niet gehad hebben). De testresultaten maken me alleen wel een beetje aan het twijfelen. Ik ben vanaf nu dan ook maar dagelijks rond dezelfde tijd aan het testen, om te kijken of er iets verandert.
    Voel me een beetje een klein kindje op paasochtend: op zoek naar mijn ei... Hm. Hoop dat ik 'em snel gevonden heb, haha!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

xx

20. Meisje2412

13 nov 2013
    98
    0
    6
    Vrouw
    Overijssel
    Wie kan mij helpen? Mijn laatste cyclus was volgens een app 25 dagen, Ik ben op 31 december ongesteld geworden en op 5 januari was het weer gestopt. Volgens de app zou ik rond aanstaande maandag m'n eisprong hebben, nou had ik vandaag een paar keer het gevoel in m'n onderbuik wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden.. Ik heb een ovulatietestje gedaan en er komt maar een streepje.. Ben ik nu veel te vroeg met testen of niet? En zouden jullie nu al gaan klussen?

Deel Deze Pagina