stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje2412

13 nov 2013
    98
    0
    6
    Vrouw
    Overijssel
    #401 Meisje2412, 10 jan 2014
    Laatst bewerkt: 10 jan 2014
    Madelief gefeliciteerd

2. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Flojo Stuur je email adres even in een priveberichtje dan mail ik hem. Raar die misselijkheid. Misschien toch een beetje hormonen/stress/spanning?

@Saar Oei dat is verwarrend ja. Welk merk testen zijn het? Bij mij klopt het oplopen precies. De eerste was wel zo licht dat ik dacht nog wel een dagje over te kunnen slaan maar daarna liepen ze netjes op (en af). Maar volgens mij kan het inderdaad wel schommelen. Ligt er ook aan de hoeveelheid die je gedronken hebt vooraf. Mijn ochtend ritueel is nogal eentoning (1 kopje koffie & cruesli) en dan eigenlijk niets meer tot de lunch. Voor mijn lunchpauze ging ik dan testen. Maar wel een gedoe (tas mee naar de wc, meestal wachtte ik niet op de uitslag en keek ik later op de dag). Bij thuiskomst van werk is misschien makkelijker ja.

@ Meisje Hmz dat is ook vreemd ja. Ik zou zeker nog even doortesten (en voor de zekerheid toch maar gezellig maken.)

Vandaag de verloskundige praktijk gebeld. Daar ben ik mijn vorige zwangerschappen ook geweest maar er zitten er volgens mij nog maar 2 die ik ken. Ook hebben ze nu een echo apparaat en kunnen ze dus eventueel een echo maken bij het eerste bezoek. Ik heb op 14-02 mijn eerste afspraak. Nu maar hopen dat alles goed gaat tot die tijd. Ik voel me opvallend energiek en merk eigenlijk vrij weinig. Beetje gespannen borsten en af en toe hier en daar een steekje in mijn onderbuik. Hopelijk blijft dat zo :) Vorige zwangerschappen niet echt als heel fijn ervaren dus zou leuk zijn eens te stralen.

Vanavond naar de bioscoop met mijn vriend. We gaan naar The Hunger Games. Zondag misschien een verjaardag en verder weinig plannen.
    Jullie nog plannen dit weekend?

3. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar klinkt idd verwarrend.. ik zou gewoon door blijven twsten hopelijk lopen ze dan op!

Meisje ik zou vanaf nu gewoon om de dag gaan klussen en door blijven testen.

Madelief spannend weer naar de verloskundige! Ohh leuk naar de bios! Wij hebben laatst deel 1 gekeken en vond het een goeie film maar ook wel een beetje freaky.. kun je laten weten hoe deel 2 was? :D

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Madelief dat word n maand wachten tot de vk
    Ik vind dat ook altijd vreselijk die periode wachten tot de gyn of vk..pffff

5. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik heb een vraagje misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben sinds gisteren aan het testen met ovulatietesten en heb een licht streepje. Nu heb ik ineens echt een klodder rekbaar slijm.. sorry sorry klinkt echt niet smakelijk haha! Maar als ik naar het slijm kijk denk ik me ei komt eraan maar volgens de testen nog niet. Hoeveel dagen van te voren hebben jullie last van rekbaar slijm? Zou mooi zijn als nu me cyclus korter is!

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Dido ik heb afg maand helemaal geen slijm of iets gehad.....
    En ook sorry voor dit maar ik heb deze maand ook wweinig tot niets van afscheiding. ...
    Hopelijk duid dit bij mij op wat goeds.....
    En van die ovu testen snap ik ook niet veel....ik heb anderhalve week elke dag n test gedaan en uiteindelijk had ik n donkere streep dus toen nog n x geklust.....
    Succes

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Dido, hier precies hetzelfde deze week. Streepje op de ovutest is nog te licht om positief te zijn (en later deze week zelfs nog iets lichter!?!), maar wel dat slijm. Ik snap er ook geen bal meer van.
    Als ik uitga van wat ik vorige maand voelde, komt mijn ei pas dinsdag of woensdag...

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Meiden ik heb hier nog niet veel ervaring mee.
    Had inderdaad wel tijdens mijn eisprong (achteraf terug gerekend) ook een rare dikke slijm prop... Ik deed toen geen ovulatie testen dus kan niets over die combi zeggen..

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Net weer ovutest gedaan, beide streepjes even donker! Denk dat ik mijn ei heb gevonden! Yay!

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Maar ook weer niet yay, want deze maand niets gevoeld. Zal vorige maand het ontpillen nog wel zijn geweest dan...

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Saar! Jeeej!! Klussen jij! :D

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Toch even fotootje voor de zekerheid. Positief, toch?

IMG-20140111-WA0004.jpg

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ja saar dat ziet er wel posi uut6
    Welke dag zit je nu
    Vind t zo lastig als jullie geen banner hebben.....

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik vind zon banner ook wel handig. Waar kan ik die aanmaken ?

Duidelijk positief saar!

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Heb geen idee hoe het zit met die banners! Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus. Als mijn cyclus net als afgelopen maand 27 dagen is, klopt dat dus precies! Zou zooooo fijn zijn!

x

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Bovenin dames bij kopje banners!! Heel makkelijk
    En erna kopieer je de code in je handtekening en tadaaaaa

17. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die is positief! Wel even checken of ie vandaag niet nog donkerder is.

Hoe voel jij je naomy?? Ben benieuwd!

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Voel me iets beter....
    Vanmorgen niet kunnen laten om te testen en natuurlijk negatief. ..

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Heb geprobeerd een banner te maken. Even kijken of ie het doet! :D

20. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL

:( maar je bent nog wel vroeg natuurlijk. Wat voor test heb je gebruikt? Weet je zeker dat je ei weer vroeg was (dus weer een korte cyclus had)?

Deel Deze Pagina