Nee dat heb ik nog niet gedaan, ik zal morgen nog een ovu test en ondertussen maar lekker door klussen
@Meisje, ik heb nu (zoals je hebt gezien, waarschijnlijk) testen van Kruidvat geprobeerd. Ik heb er wat negatieve dingen over gelezen, maar ik ben er zelf heel tevreden mee. Bij mij waren ze duidelijk, alhoewel ik wel vlak voor mijn ei twee vreemde testjes heb gehad: ik had eerst twee keer een vaag lijntje, en toen ineens bijna geen lijntje meer. Dacht even dat ik mijn ei kwijt was, maar twee dagen later was het lijntje even donker als de controlestreep, en vandaag dus zelfs donkerder... Gewoon door blijven testen dus!
@Saar, ja ik heb t gezien.. Ik zal ook nog wel ff door blijven testen en klussen en dan zien we het vanzelf wel bedankt iig
Spannend allemaal dames... Positieve ovulatie-testen.. Misschien wel positieve zwangerschapstesten... Zo benieuwd hoe het allemaal loopt bij iedereen... Hier toch nog wel een vol weekend gehad.. Lekker naar familie en vrienden geweest... Kon ik even mijn gedachte op wat andere zettoen... Ondertussen morgen op dag 49
Saar wat fijn dat je je ei gevonden hebt!! Noamy het word spannend voor jou.. Meisje wat raar.. ik ben bij mijn zoontje zwanger geworden door testen van de kruidvat. Nu gebruik ik de testen van de action. Als het deze maand niet raak is ga ik ook de kruidvat testen gebruiken. Gewoonmeisje fijn dat je wat afleiding hebt gehad! Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent qua cyclus! Hier vandaag ook een negatieve ovulatietest maar snap er niks van.. heb namelijk wel echt klachten wat erop lijkt dat me ei er aan komt. Heb duidelijk vruchtbaar slijm en steekjes onder in me buik.. wat verwarrend allemaal! we hebben voor de zekerheid gisteren en vandaag geklust want heb morgen een 24uurs dienst!
Jeeeh positief getest net op me werk gelukkig zaterdag en zondag geklust en morgen nog een keer dan moeten we wel goed zitten toch? Blijf wel nog door testen zodat ik kan zien of ie afloopt!
Die is inderdaad positief Dido! Over 2 weken hopelijk een mooie andere test Hier gaat ie goed. Nog verder spannende dingen, maar gewoon even kijken hoe het gaat. Voel me in ieder geval goed. Leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is. Zou superleuk zijn als we straks samen zwanger zijn. Kijk ik echt naar uit, maarja zal vast geen uitzondering daarin zijn, haha.
Ohhh ik hoop het ook zo!! Bij me zoontje was het in de 2e ronde raak dus nu heb ik er nog een spannender gevoel bij als vorige maand omdat dit natuurlijk ook de 2e ronde is.. stom he haha Flojo fijn dat je je goed voelt! Ja wat zou het leuk zijn he als we allemaal zwanger zouden zijn.. hoop dat het bij iedereen snel lukt!
Ik gooi hem weer even omhoog hoor. Ben benieuwd of jullie me snel komen vergezellen. Hope so! NOD januari: Madelief86, 27jr, 3e kindje NOD 10 Januari. ZWANGER!!🎈 Noamy,33 jr ,2e kindje NOD 15 jan (denk ik) Saar82, 31jr, 1e kindje, NOD 27 januari Asun, 30jr, 2e kindje, NOD 30 januari? Dido 24jr, 2e kindje, NOD 30 januari NOD februari: Flojo, 32 jr, 3de kindje, NOD 2 februari Mandy, 23jr, 1e kindje, NOD 13 februari
@Flojo: je bent inderdaad niet de enige! Ik kijk er ook echt naar uit om met z'n allen zwanger te worden! Kan niet wachten! @Dido: snap dat het nu extra spannend is voor je! Ik hoop heel erg voor je dat het raak is straks! Leuk dat je de lijst weer even naar boven hebt gehaald, Madelief! Was hem even uit het oog verloren. Ik heb vandaag nog een ovutest gedaan, ei is voorbij! Gaf weer 'gewoon' negatief aan. Ik ben echt zo benieuwd! Vraagje aan de dames die al een kindje hebben: wanneer voelden jullie de eerste symptomen? Ik ben namelijk een beetje een muts, en ben me nu al dingen aan het inbeelden. Ik heb even iemand nodig die me vertelt dat één dag na ei écht te vroeg is, haha! Stom he? x
Wat fijn saar dat je cyclus nu zo duidelijk is! Bij het zwanger worden van me zoontje had ik de eerste ronde heel veel klachten dat ik echt dacht dat ik zwanger was. Tweede ronde nergens last van en was zwanger! Bij mij begonnen de klachten pas een week na de positieve test. Het is idd echt nog veel te vroeg om iets te voelen. Mocht er een bevruchting plaats vinden nestelt die na 5 dagen ofzo pas in. Sommige vrouwen voelen daar ook iets van maar ik heb daar toen niets van gevoeld..
Ik weet dat ik bij mn zoontje de hele tijd ongi krampen had maar was wel zwanger en teste pas op nod Toen denk vanaf 6 weken misselijk zonder spugen tot 13 weken en erg moe verder nergens last van in het begin dan....want op t eind pffff zal t jullie besparen!! Nu voel ik ook ongi krampen maja kan 2 kanten op gaan he Voel me verder niet echt zwanger dus t zal wel niet raak zijn.....
@Saar Mijn eerste was niet gepland maar toen ik er achter kwam dat ik al ongesteld had moeten worden vielen er opeens wel stukjes op zijn plaats. Zo had ik wat steken en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Die heb ik ook wel eens als ik ongesteld moet worden maar dan zijn ze wel iets heftiger. Met 5 weken begon het overgeven (en dat hield 30 weken aan..) Bij de 2e wist ik het 6 dagen voor mijn nod al zeker. Meteen misselijk, beetje duf en nog voor mijn nod al aan het overgeven. Ook dat bleef de hele zwangerschap doorgaan ondanks de medicijnen. Maar nu... Voel ik niets... Echt zo bizar!! ik dacht dat zwanger zijn voor mij hand in hand zou gaan met misselijkheid en niet fit voelen. Maar eigenlijk heb ik enorm veel energie. Alleen heel soms weer dat zeurderige gevoel en zo nu en dan een klein steekje.
Dames, dank voor de feedback en de reality-check! Had ik even nodig! Ben me nog steeds vanalles aan het inbeelden, maar ga het nu van me af zetten. Althans... Proberen
Hahah moeilijk he saar!! Voor de ervaringsdeskundige onder ons.. hoe is het om een 2e kindje te krijgen? Is de zwangerschap en bevalling weer net zo bijzonder als bij de eerste? En waar ik ook vaak mee in me hoofd zit.. ik hou zo onwijs veel van mijn zoontje! Krijg je dit gevoel ook bij een 2e?kun je daar net zoveel van houden? Daar ben ik op het moment heel veel mee bezig.. Is dat stom?
dido allemaal vragen waar ik ook wel eens over heb negedacht maar het houden van schijnt net zo te zijn als met je eerste of tweede of.... je schijnt gewoon hetzelfde gevoel weer te hebben mij lijkt t soms ook wel apart hoor heb je dan een voorkeurskind of niet? dat je de ene leuker vind als de ander ofzo!!??? hoop t niet
Haha erg he Noamy waar wij vrouwen allemaal over na denken! Net weer een ovulatietest gedaan en is weer positief.. heb ook een rot gevoel onder in me buik.. kan het dat je 2 dagen positief test? Vanavond maar weer klussen haha
meestal 2 dagen posi want je ei komt dan binnen 24 tot 48 uur als t goed is is hij morgen dan niet meer posi en zwakt t streepje af! ik doe net of ik t heel goed weet maar heb t ook van lezen hier en de ervaring van mezelf afg maand met ovu testen!!!
Oke thnx! Heb het idee dat het streepje gisteren iets donkerder was als de controle streep en dat ie nu even donker is als de controle streep Zal ik dan vandaag me eisprong hebben? Heb namelijk echt last onder in me buik lijkt wel menstruatie pijn.. hebben zaterdag en zondag geklust en dan doen we het vanavond nog een keertje. Maakt het dan uit dat we gisteren niet geklust hebben?