stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Dan heb je er inderdaad niet zo heel veel over te zeggen.. Weet nooit zo goed wanneer ze dan een keizersnee 'plannen'. Wat als de bevalling al daarvoor begint???

Ik heb net weer getest en het streepje is lichter.. Heb ik dan mijn ei gemist of kan het nog oplopen?

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    kan nog oplopen!!

ks is gewoon rond de uitgerekende datum mits het qwa gezondheid niet te ernstig achteruit gaat
    als de bevalling eerder begint word het een spoed ks

3. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flojo ik plas ook ergens in hoor want dat mikken gaat bij mij ook telkens mis haha!

Mandy ohhh wat lief!! Gefeliciteerd!

Welkom lalatje! Ik zou idd het gemiddelde aan houden dat zit bij jou netjes rond de 28 dagen.

Noamy jammer!!:( had het je zo gegund!

Hier zijn de wacht weken weer begonnen.. eisprong is geweest dus kunnen niet meer doen als afwachten.. verschrikkelijk vind ik dat haha!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank je dido lief van je!
    gun het jou ook dus hopelijk is het wachten het weer waard
    ik haat ook wachten!!!!!!! gggrrrrr

5. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hé noamy,

Wat jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden.

Hoe ervaren jullie eigenlijk de eisprong?
    Ik heb geen idee of ik die van mij voel. Als ik ongeveer op de helft ben van mn cyclus, dan voel ik wel wat rechts of links van mn eierstokken en elk hobbeltje op de fiets is dan wel wat ongemakkelijk, maar daarnaast heb ik geen klachten.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ik voel mn ei altijd aankomen met ongi krampen
    maar moet zeggen dat ik die kramepn de afg ronde wel heeeel vaak heb gevoeld
    bij mij was dat ook t sein dat ik zwanger was van mn zoontje dus die krampgevoelen kunnen elke kant op gaan./....

ik net naar de action
    2 pakken ovu tests en 1 pak zw test
    staan r van die kampers achter me zegt dat wijf ohh is dat nou n zwangerschapstest?
    dus ik zeg volmondig ja!!! heb je goed gezien
    ohh zegt ze oh mag ik ff kijken pakt ze dat ding uit mn mand hebt ze t r met dr vriendin over hoe goedkoop het wel niet was en dr andere vriendin dat had moeten weten!!!! OMG al die mensen in de rij naar me kijken ik werd niet goeddddddddddd!!!!!!!!!

7. Asun

Asun Niet meer actief

Flojo,
    Ik werk 28 uur, en nu tijdelijk 4 uur extra. Best veel. Maar t is maar tijdelijk. We hebben nu 2 dagen opvang.
    En jij?

Naomy,
    Oneej meis wat balen van je ongi!!
    Je hebt wel een mooie cyclus hoor! Das dan t voordeel:)

8. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik begrijp wat je bedoeld... dan voel je je echt staan!!
    Die vrouw snapt toch ook wel dat je dat liever voor jezelf houd??

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jeetje, volgens mij voel ik m'n eisprong nu wel heel erg duidelijk.
    Vanaf dinsdag had ik een ongemakkelijk gevoel op de fiets, maar sinds vandaag is dat echt heviger geworden, zo'n zeurderig ongi gevoel.
    Bukken is zelfs vervelend.

Dit is wel normaal hoop ik? Heb t niet eerder zo erg gevoeld.:(

10. girly1984

girly1984 Niet meer actief

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum! Wat leuk! Ik ben in oktober gestopt met de pil.

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we ons eerste kindje willen! Daarom heb ik op 23 oktober '13 mijn laatste pil ingenomen. Op zaterdag 26 okt. ben ik ongesteld geworden. Mijn volgende menstruatie was van 2 dec. tot 7 dec.

Inmiddels is het 15 januari en heb ik nog geen nieuwe menstruatie gehad. De onzekerheid of ik nu nog ongesteld moet worden of dat ik misschien toch zwanger ben, begint steeds meer aan me te knagen!

Wat denken jullie? Een test doen of is je menstruatiecyclus na 1 keer ongesteld worden nog niet regelmatig en kan ik beter even afwachten of ik (binnenkort) toch mijn menstruatie krijg?
    Ik heb wel al twee weken hele kramp (lichte menstruatie achtige kramp) in mijn onderbuik en meer dan een week bruinverlies (ook maar heel weinig). Gisteren was het na ruim een week bruine afscheiding, iets roziger/bijna helder. Telkens denk ik dat ik ongesteld ben, maar als ik dan naar het toilet ga, is het er toch nog niet.

Mijn vriend zegt dat we moeten wachten met testen, maar ik weet het niet... Wat zal ik doen? Wat denken jullie hiervan?

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Welkom girly! Lekker even een testje doen. Dan weet je waar je aan toe bent!

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Meiden, ik weet het even niet... Ik voel me zo raar, maar ben zo bang dat ik het me alleen maar aan het inbeelden ben!
    Ik heb al twee nachten achter elkaar hele rare dromen, waarbij het ook echt even duurt voor ik 'er uit' ben als ik wakker word:
    Gisterennacht gedroomd dat ik voor al mijn collega's een boek moest schrijven - een enorme taak die niet te overzien was, ook niet in mijn droom. Ik werd wakker, en het enige wat ik kon denken was 'o mijn god, als ik nu weer in slaap val, moet ik weer opnieuw beginnen met het schrijven van die boeken!'. Dat bleef wel vijf minuten hangen, voor ik me realiseerde dat het niet uitmaakte omdat het maar een droom was.
    Vannacht droomde ik dat ik weer bij mijn ouders moest gaan wonen, en die waren plots verhuisd naar een treinstation (oud, heel mooi, overigens!). Toen ik wakker werd, kon ik alleen maar denken "shit, ben vergeten te vragen wat hun nieuwe telefoonnummer is". Was in staat om vannacht om 4:30 mijn moeder een appje te sturen met de vraag of ze het nieuwe nummer wilde doorsturen. Was zo vreselijk raar!

En vandaag had ik ineens allerlei krampjes in mijn onderbuik, voelde alsof ik ongesteld moest worden. Ben denk ik wel drie keer naar de wc gelopen om te kijken of ik aan het bloeden was. Maar niks te zien verder. Nu is die kramp weer over.
    Wel gevoelige borsten, maar dat gebeurt wel vaker. Had ik afgelopen ronde ook, en toen was er niets aan de hand...

Daarnaast ben ik bij vlagen vreselijk duizelig geweest vandaag. Op zich ben ik wel vaker duizelig (en mijn evenwicht is sowieso dramatisch, haha), maar het viel me gewoon op vandaag...

Ik heb dus een beetje het gevoel dat er iets aan de hand is, maar ik ben heel bang dat ik teleurgesteld ga worden. Ik dacht erover om zaterdag een testje te doen, maar ik ben dan nog veel te vroeg. Bahbah, dat wachten is echt niets.
    Kunnen jullie iets van mijn verhaal maken? Herkenbare dingen?

13. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt allemaal wel heel spannend: Hoop voor je dat het een goed teken is. Ik kan je helaas niet helpen met je ervaring.

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Saar ik denk dat je TE veel met het zwanger worden bezig bent.........

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ben er ook bang voor... Ik ga nu dingen uit mijn hoofd zetten, en wachten tot nod.

16. Meisje2412

13 nov 2013
    98
    0
    6
    Vrouw
    Overijssel
    Wie zou mij kunnen helpen? Ik had vanmorgen na het plassen bij het afvegen op het toilet papier een soort geel/wit slijm met een bruin plekje erin wat kan dit zijn?(ik dacht misschien vervroegde menstruatie maar ik heb er de rest van de dag geen last meer van gehad)

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Iemand last van ovulatiebloeding? Ik had net wat bloed bij het afvegen. Misschien een bloedvaatje?

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Hahah goed zo!!!

En met de bloedingen etc geen ervaring. .... Succes meiden

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Goedzo saar! Even je NOD afwachten!!

Ik heb ook geen ervaringen met bloedingen..

20. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha saar ik denk ook dat je het een beetje los moet laten want nu is het echt nog te vroeg om van alles te voelen.. maar wij weten allemaal hoe moeilijk het is dus lucht hier maar lekker je hart!;)

Ik heb ooit gehoord dat bloedingen te maken kunnen hebben met een eisprong? Volgens mij hebben ze het dan meer over roze afscheiding.

Gisterenmiddag lekker weeste zwemmen met me zoontje. Wat geniet ie daar toch van! Heerlijk om te zien:D we zijn ook druk bezig met het oefenen van de eerste stapjes. Hij kan al goed los staan maar los stappen vind ie spannend haha! Ach hij is net 1 alle tijd:)

Deel Deze Pagina