Spannend Dames! Slijm kan inderdaad ook een zwangerschapssympthoon zijn. Hier ook iets meer last van vlak voor mijn nod. Ik maak me een beetje zorgen. Voel me zo gewoon, niet te vergelijken met mijn vorige zwangerschappen. Zou eigenlijk nog extra moeten genieten maar soms ook het idee dat er niets gebeurd in mijn lichaam. Helaas nog even geduld hebben tot de echo (14-02). Hoop dat er tegen die tijd meer zwangeren zijn hier
Ik mag zo naar het ziekenhuis ochtend onderzoek voor mn crohn Zooi drinken infuus en ff n poos de mri tunnel in.... Bllggg vreselijk maja t moet en hopelijk is alles goed
Naomy, Sterkte!! Hier een heerlijke nacht gehad. Ik ben weer helemaal bij geslapen. Wie gaat wanneer eigenlijk testen?
Wachten duurt inderdaad lang. Zoals ik heb begrepen kan een innesteling vanaf 5 dpo plaats vinden. Dus ik ben benieuwd of ik ook iets merk. Heb verder geen symptomen o.i.d., dus zal het ook wel niks zijn. Succes noamy in het ziekenhuis!
Thx dames Net weer thuis. ... Nu maar de hele dag liggen en bijkomen van alle bijwerkingen van wat io gedronken heb en in t infuus kreeg...... Hopelijk is de uitslag maandag goed
Noamy, sterkte! Goed je rust nemen! Ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan.. Zo misselijk, dat ik moest overgeven.. Bah! Zijn jullie weleens misselijk rond jullie eisprong?
Thx dames Er heerst een buikvirus mandy Ik heb m 2 weken geleden gehad rn duurde zeker n week fus goed uitzieken
@noamy: hoop dat je je snel beter voelt! Klinkt als nasty spul wat je moest drinken, als je er allerlei bijwerkingen van krijgt... @Mandy: beterschap! Ik ben rond mijn eisprong tot op heden nooit misselijk geweest. Denk je dat het er bij jou mee te maken heeft? xx
Jeetje vervelend noamy! Voel je je weer een beetje goed? Ik ga dinsdag testen dus nog precies een week! Mandy nog nooit last van gehad maar het heerst idd echt op het moment! Madelief snap dat je onzeker bent maar probeer in je lichaam te vertrouwen en er van te genieten!
meestal de hele dag last van na het onderzoek maar had lekkr een paar uur geslapen en de hele dag lekker rustig aan dus lekker bijgekomen! ik zie dat er deze of volgende week weer n paar dames kunnen testen!!!!!spannend!!!
Ik hoop dat het bij mij nu ook zover komt dat ik kan testen! Ik weet niet maar heb zomaar het gevoel dat het misschien wel raak is.. voel me een beetje anders wat steekjes onder in me buik en heb wat meer afscheiding als anders sorry voor de details! Ben alleen bang dat ik straks echt teleurgesteld ben als ik er nu te veel over nadenk dus probeer er niet te veel op te letten. Hopelijk is het snel dinsdag
spannend saar!!!!! als je dan wle je ongi krijgt wat ik niet voor j hoop natuurlijk dan heb je wel n regelmatige en korte cyclus!!