Dankjewel meiden! Het is echt nog heel onwerkelijk. Hoe kan het dat wij zoveel geluk hebben dat het 2 keer in ronde 2 raak is vraag ik me steeds af.. Vind het wel heel spannend want het is natuurlijk ontzettend pril dus hopelijk zijn we snel die 12 weken door! Ik gun het jullie ook allemaal zo!!! Ik hoop echt dat er snel meer volgen!
Daar sluit ik me volledig bij aan! Ik besef het ook nog maar nauwelijks, en kan niet geloven dat het nu al raak is. Had verwacht dat we zeker een half jaar (zo niet nog langer!) bezig zouden zijn. Ik hoop ook heel erg dat we gewoon met z'n allen in oktober een babytje mogen krijgen!
Ooo wat leuk dido!! Ook zwanger Gefeliciteerd. En superleuk dat jullie allebei op dezelfde datum zijn uitgerekend. Hier uiteten geweest met een vriendin. Ze vertelde heel pril zwanger te zijn.. Zooo leuk voor haar. Maar was nu anders 2 weken verder geweest dan zij is, dus kon me bijna niet inhouden om dat te vertellen. Maar wilde vooral blij zijn voor haar en ik wil dat niet verpesten door een minder succes verhaal van mij. Nouja, pff, hoop dat het nu bij mij ook gewoon weer raak is. Ben bijna in staat om nu al te testen, maar dat gaat dus echt heeelemaal nergens over. Dus we wachten gewoon (aaaah, dus niet gewoon, maar vol verwachting, haha) af tot zaterdag. Of ben ik dan nog te vroeg??
Dankje flojo! Ohh dat lijkt me ook echt moeilijk dan.. ik hoop echt voor je dat het meteen weer raak is! Nee hoor zou gewoon zaterdag testen ik heb ook 2 dagen te vroeg getest! Ik twijfel tussen maandag of dinsdag mijn NOD maar ga van maandag uit want dinsdag ochtend was de ovulatietest niet meer positief. Ga morgenvroeg nog een testje doen want heb nog maar 1 test gedaan en dan wil ik dinsdag of woensdag een clearbleu doen
Altijd best n steek als n ander wel zwanger is terwijl je ze t gewoon gund maar zelf wil je zoooo graag Omdat ik door mijn ziekte nu voor n tweede moet gaan zijn naast fam daar ook van op de hoogte door al mijn ziekenhuis bezoeken ed Zo ook mn schoonzus Die na 1 maand verkering met mijn zwager meteen in de eerste ronde gepland zwanger was Ja ke leeest t goed gepland zwanger na 1 maand n relatie te hebben En je raad t al nu wij ervoor gaan moeten hun ook..... En moet je opletten die is weer mer n poep en n scheet zwanger..... Pfffff
Komt wel goed hier.. Mijn zoontje zei zaterdag uit zichzelf: mama baby in de buik (waarschijnlijk van een van zijn boekjes). Ik hoop dat ie gelijk heeft, haha. @ Noamy, ik ken je gevoel.. Misschien heb je deze ronde heeel veel geluk en kan jij het eerder melden. Vorige keer was het ook snel toch??
Ja 5e ronde.....maar heb zo n naar voorgevoel dat t deze x wel s n stuk langer zou kunnen duren...... En bij hun is t vast en zeker zo weer geklaard! We zullen zien
Noamy ik snap je gevoel helemaal hoor het is alleen zo rot voor jou dat het nu moet... Ik kan ook nog wel eeen paar jaar wachten, liever niet natuurlijk.. Meiden ik had vanochtend bij het afvegen licht roze bloed.. Word ik nu alweer ongesteld of is t iets anders? Zwangeren onder ons, hebben jullie dit gehad? Ik hoor graag van jullie Ik heb trouwens een ovultietest gedaan, maar die was negatief.. Dus t is niet mijn ei...
Flojo wat schattig van je zoontje! Ik hoop echt dat ie gelijk heeft!! Noamy ik snap je gevoel helemaal het voelt soms zo oneerlijk.. maar wie weet is het snel raak! Ik duim voor jullie! Mandy ik heb het niet gehad.. maar misschien een innesteling?? Ik heb me dokter gebeld en hij maakt zelf ook echo's. 11 februari hebben we de eerste echo! Zo spannend maar ook heel fijn dat we niet zo lang hoeven te wachten..
Deze wilde ik nog even met jullie delen.. voor mij echt de bevestiging! Hopelijk volgen er nog heel veel van deze testen!
Mooie test Dido! Nu naar de 40 weken En binnenkort al een echo (al lijkt dat nu nog zooo lang). @ Mandy3, ik denk ook eerder een innestelingsbloeding als het het niet doorzet.. Dan heb je nu alleen wel een kortere cyclus dan je dacht. Ik heb het zelf nooit gehad hoor, dus weet niet precies wat je dan kunt verwachten. @ Noamy: Blijf positief denken!! Zeker nu er nog geen enkele reden zou zijn dat het superlang kan gaan duren..
Dido: wauw!! Super zeg Ja flojo daar hoop ik dus ook op. Lijkt me aan de andere kant ook gek als ik nu ongesteld word.. Even afwachten dus en laat ik dat nou net moeilijk vinden!
Thx meiden ik doe mn best Goed nieuws Ziekenhuis belde net en alles op de mri was goed en mn bloed ook.!!! Ben echt super blij dat m crohn rustig is want als ik zwanger ben en de crohn is rustig bliift die in de zwangerschap ook vaak rustig! !nu nof zwanger worden hahaha Mn ovu testjes zijn nog niet posi....
Zo Noamy: Dat van je schoonzus is wel heel erg snel.. Na een maand gepland zwanger. En Flojo.. Hopelijk heeft je zoontje gelijk. Als dat zo is mag hij denk ik wel bij meerdere mensen even kijken naar de buik en hopen dat hij wat ziet Hier heb ik vandaag de dokter gebeld maar moet toch wachten. Als ik na 6 maanden nog niet ongesteld ben mag ik langs komen.
@Noamy: wat een goed nieuws, van je crohn! Hoop voor je dat het heeeeeel snel raak is, en dat je darmen rustig blijven tijdens de zwangerschap! @gewoon1meisje: na ZES maanden?!?! Omg, dat is echt heel lang, wat naar dat je daarop moet wachten. Hoop dat je ongi zich nu heel snel gaat aandienen, zodat je weet waar je aan toe bent! x