Dat hoop ik zelf ook. Maar ze zei dat het heel normaal was dat het langer weg blijft. Dus we wachten maar. Ik hou gewoon eind april aan. Even een maandje korter
Dank jullie dames Ja snel he meisje van mn zwager en schoonzus Sporen niet joh moeten alles wat n ander ook heeft en hebben geen cent om aan de kont te krabbrn en krijgen toch alles voor elkaar en worden door allerlei mensen toegestopt. ....bllggg En de babyboom om ons heen zet zich voort Nu is de neef van mn vriend en zn vrouw ineens zwanger van de derde Hun jongens zijn al iets van 6 en 9 en toch nog n derde dus een verassing maar toch weer die steek...... Waarom wij niet....
@ Gewoon1meisje, pff dan moet je wel heeeel lang wachten zeg. Ik hoop zo dat het bij jou toch spontaan begint. En ruim voor het half jaar.. Nog meiden die weer mogen testen?? En hoe gaat het met de zwangere dames? Al afspraken gemaakt met vk? Leuk om te horen!!
@ Noamy, supernieuws van de uitslagen! Al een positieve ovulatietest?? Hier heb ik die na 5 dagen ook niet gehad hoor, dus of ik heb hem later gehad of de test werkte niet Dus blijven gewoon doorklussen, haha.
flojo ik voel sinds vanochtend de eipijn opkomen.... test was gisteravond n licht streepje dus denk dat ie nu donkerder moet worden vanaf vandaag vanavond en morgen maar even gezellig maken in bed met vriendlief! vandaag is tenslotte mijn meest vruchtbare dag volgens mijn banner!
ik ben ff paar daagjes weg geweest en ik lees weer een nieuwe zwangerschap! Dido super gefeliciteerd! Ik hoop dat het voor mij en de anderen ook snel raak mag zijn!
Heb sinds vanaaf een ijzersmaak in mn mond.. blegg. Iemand enig idee of dit iets te maken kan hebben met zwanger worden? Misschien ga ik morgen wel testen... Ik heb echt geen geduld meer Ik heb er een goed gevoel over.. maar durf dit nog niet hard te zeggen. Zul je altijd zien...:x Naomy, Veel plezier met ml
Ben benieuwd asun. .. Kijk morgenochtend meteen even hier Hier nog steeds geen posi ovu test. ...pff word r n beetje kriegelig van..... Dan zou ie toch snel posi moeten zijn of nu ineens n lange cyclus hebben...... Streepje is zelfs niet eens echt donker pffgg
En Asun??? Ijzersmaak heb ik nooit gehad, maar kan wel een zwangerschapskwaal zijn heb ik gelezen.. Hier snipverkouden en enorme testdrang. Maar probeer te wachten tot zaterdag.. Nu heeft het volgens mij echt geen zin.
oehh flojo ook erg spannend zeg pfffff die testdrang is toch gewoon niet normaal!!!! knap als er mensen zijn die dat niet hebben hoor! en gek genoeg heb ik dat bij t zw worden van mn zoontje niet gehad daar heb ik in 5 maanden tijd maar 1x n test gedaan omdat ik toen overtijd was......zucht
Ik heb bij mijn zoontje ook maar 1 keer getest omdat ik 1 week overtijd was! Dat zou ik nu nooit meer redden, haha. Bij mijn dochtertje had ik 2 testen, dus die heb ik ook beiden gebruikt. Eentje 1 dag voor NOD en eentje daarna nog een keer, omdat ik geen flater wilde slaan als MoedersvoorMoeders aan de deur stond. En zij deden trouwens ook nog een test. Die testen waren allemaal KNALtesten, dus duidelijker kon niet.
Sorry.. In alle ochtendstress en werkdrukte een berichtje vergeten naar jullie te doen Geen test gedaan. Wel net iets bruinig in m'n inlegkruisje.. Weet nu niet of dit nou wel of geen goed teken is. Nog geen echte ongi gezien..
Asun wat spannend.. Morgen een test doen? Ik heb 2 ochtenden last gehad van een heel klein beetje roze bloed verlies. Het is nu weer over, dus in ieder geval geen menstruatie. Als het een innesteling was wanneer zou ik dan kunnen testen? X
Spannend Asun! Kan dus nog alle kanten opgaan.. Nou Mandy, bij jou ook. Want dat lijkt wel heel erg op een innestelingsbloeding. Ik hoop het voor jou! Maar volgens mij kun je dan vanaf 5 dagen daarna testen, maar dat weet ik niet heel zeker. Neem het ruim en test over een week??
Noamy wat fijn dat de uitslagen goed waren!! Die ovulatietesten zijn erg fijn maar idd ook erg frustrerend als ze niet doen wat je wil en denkt wat je voelt! Ik zou ook op je eigen gevoel af gaan want volgens mij voel jij altijd wel heel duidelijk of je een eisprong hebt toch? Komt goed meid! Gewoonmeisje jeetje 6 maanden?? pff wat lang! Vind het echt knap hoe je er mee om gaat! Flojo wat spannend! Ik ken het gevoel van die testdrang vreselijk he.. Maar voor je het weet is het zaterdag Ik ga voor je duimen! Asun spannend kan idd beide kanten op gaan. Morgen een testje? Mandy het lijkt wel op een innestelingsbloeding?! je kunt altijd een testje wagen over een klein weekje? Zo ik ben weer helemaal bij volgens mij haha! Heb het erg druk gehad met werken enzo en nu is het weer lekker wat rustiger gelukkig! Ik ben bang dat deze zwangerschap op me eerste zwangerschap gaat lijken.. Voel me af en toe al met vlagen misselijk en hopelijk blijft het hier bij maar zo begon het bij de eerste ook..
Asun en Mandy3... Klinkt allebei als innestelingsbloeding. Tenminste dat hoop ik voor jullie. Dido. Ik vind het aan de ene kant moeilijk dat het zo lang duurt en aan de andere kant wacht ik het gewoon af.
Oh meiden, Ik zit nu ook op 1 dag voor mn nod. Gisteravond en vandaag ook last van bruin/rozig bloedverlies. Denk zelf dat het een aankondiging is van mn menstruatie morgen. Ik voel me ook helemaal niet zwanger, maar dat hoeft ook niet toch?