stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    idd flojo je voelt van alles dat heb ik ook pfffff

ik vandaag eindelijk een posi ovu test! dus eergister geklsut en dan vanavond maar weer!!

mandy hoop dat het goede tekenen zijn!!!

2. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer asun! :(

Flojo voor jou word het ook spannend! Hoop dat je voorgevoel een goed teken is!

Mandy haha er gebeurd iig iets daar binnen!;) volgens mij kan je rond je eisprong ook wat rozig verlies hebben dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.

Noamy fijn dat de test nu positief is! Veel plezier vanavond; )

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    thanks!!!!:D

4. Asun

Asun Niet meer actief

Ahh fijn dat je je ei gevonden hebt.. en enjoy!! ;)

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    thx asun!!
    als je er ak maand toch weer voor gaat die ovu testen pak dan je tweede plasje van de dag!!
    dat werkt bij mij alleen maar!

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat jammer Asun! We gaan gewoon weer voor een nieuwe ronde...
    ;)

7. Asun

Asun Niet meer actief

Ja dat heb ik afgelopen maand ook gedaan. Misschien t derde plasje maar eens proberen. ? Heb ook weleens gelezen dat meiden juist overdag in de middag testen. Alleen ik drink best veel, dus dan moet ik daar echt rekening mee houden...

8. Asun

Asun Niet meer actief

Pcies. Nieuwe ronde nieuwe.... :D

Volgens mn banner is mn eisprong is op valentijnsdag.. hoe romantisch;)

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Echt romantisch!!!:)

Ohh dus tweede plasje is m niet voor jou...wat apart hè.....pffff

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja precies dido, maar ovulatie test was ook negatief .. Afwachten dus!
    Asun wat romantisch inderdaad :D

11. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Hee dames even een vraagje.. Als je cervixslijm hebt, wanneer springt je ei dan?
    Ik had dit namelijk van ma t/m wo en dan niet afgelopen week, maar die week daarvoor. Ovulatietesten t/m zo daarvoor waren niet positief.
    Ik wil dit graag weten, omdat ik gewoon niet te vroeg wil testen. Ik wil een knaltest zien, als ik zwanger ben :) Anders blijf ik net zo onzeker als in de vorige ronde, toen het uiteindelijk mis ging.
    Ik denk dat ik daarom maandag pas op zijn vroegst ga testen (als ik dat volhoud).

Hoor het graag!!

12. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Mandy ga jij maandag ook testen?? Kan zijn dat je cyclus nu veel korter is dan de vorige keer..

@ Asun, een valentijnsbeeb ;) Dat zou leuk zijn! Weet je precies wanneer die is gemaakt, haha.

Hoe gaat het met de zwangere dames??

13. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Flojo, geen idee.. Daar heb ik geen ervaring mee.
    Ja maandag testen! Als t m'n innesteling was kan dat op z'n vroegst vanaf maandag, dus dan doe ik dat maar haha..

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ik weet t ook niet flojo
    ik merk nu wel deze ronde dat mn lichaam goed ontpilt is
    want na mijn redelijke posi ovu test kreeg ik ook ineens het slijm!
    dus dat was op de dag na mijn posi test , gister dus, en vandaag ook nog
    ik ga dus ook niet meer testen

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha meiden!

Flojo, dat van dat slijm weet ik niet echt, moet ik zeggen... Heb daar weinig naar gekeken, en weet ook niet zeker in welke volgorde ik het tegen zou moeten komen. Weet alleen wel hoe 'vruchtbaar slijm' eruit zou moeten zien...

Hier gaat alles verder prima! Voel me best goed, wel heel moe de hele tijd, en heel veel honger (ik kom niet meer weg met het ontbijt overslaan, haha!), 's avonds beetje misselijk, maar niet overdreven...

Ben overigens wel een beetje een stresskipje, hoor. Ben best bang dat het misschien mis zal gaan, want kan nog niet echt geloven dat het allemaal al echt zover is! Kon natuurlijk niet wachten om zwanger te worden (en ben er superblij mee, zit de hele dag te stralen!), maar had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan... Ben een beetje bang dat het me misschien afgenomen gaat worden. Baseer die angst verder overigens nergens op, lichamelijk gezien!

x

16. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flojo mijn ervaring is dat ik het een paar dagen voor me ei had en nog 1 dag erna en daarna was het slijm weg. De eerste ronde toen het niet raak was bleef de afscheiding ook weg en werd ik ongesteld. Nu in het in de 2e ronde raak was kreeg ik na me ei best veel afscheiding wat soms wel op vruchtbaar slijm leek en dat heb ik nu nog. Dat was ook wel een teken voor mij dat het raak kon zijn. Hoop dat je iets aan me uitleg hebt!

Saar ik herken je verhaal dit had ik bij mijn zoontje ook! Maar ik begon er pas echt veel vertrouwen in te krijgen na de 20 weken echo. Merk wel dat ik er nu veel minder bewust mee bezig ben als bij de eerste heb nu toch een klein mannetje rond lopen. Ook wel fijn want de dagen vliegen voorbij en zullen we snel de echo hebben! :D echo is trouwens 2 dagen verzet kwam beter uit dus donderdag 13 februari hebben we de eerste echo!
    Ik voel me helaas flink misselijk en heb al flink boven de pot gehangen.. :( hoort er helaas bij!

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Meiden even dilemma
    Heb 'n knal positie ovu test
    Gister geklust maar zouden jullie t dan vandaag of morgen weer doen?
    Wil er niet te veel druk bij m'n vriend achter zetten ....aangezien we gister ook al geklust hebben of zou morgen echt te laat zijn hellluuupppp

18. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Wij hebben een dag overgeslagen. Was ook erg aan het twijfelen toen, maar was gewoon te uitgeput! Dagje overslaan kan dus niet per se kwaad, blijkt... ;)

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    OK..... Maar was dat ook na 'n positie ovu test?

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Dacht het wel... Ben ineens aan het twijfelen.
    Zekere voor onzekere is gewoon klussen, denk ik...

Deel Deze Pagina