Noamy ik denk dat je wel goed zit maar ik zou als ik jou was vanavond of morgenvroeg klussen. Als je ei springt heb je geloof ik nog gemiddeld 12 uur om bevrucht te raken en een zaadcel doet er gemiddeld 10 uur over om bij je eitje te zijn. Zou sonde zijn als je te laat bent maar om de dag zou wel voldoende moeten zijn. Wij hadden zaterdag en zondag geklust op maandag positieve test maar had een 24uurs dienst dus konden niet klussen dinsdag was de test weer negatief maar hebben we savonds nog wel geklust en wel zwanger.
Noamy ik heb dit gevonden: Ongeveer 24 tot 36 uur voordat de eisprong plaatsvindt, neemt in de urine de hoeveelheid van het Luteïniserend hormoon (LH) toe. Dit hormoon bereidt het baarmoederslijmvlies voor op de mogelijke innesteling van een bevruchte eicel. Gedurende het grootste deel van de menstruatiecyclus is het gehalte LH in het lichaam zeer laag. Vlak voor de ovulatie stijgt dit echter sterk. Het gehalte wordt dan meetbaar in de urine. De ovulatietest meet of er veel van dit hormoon in de urine aanwezig is. De ovulatie vindt gewoonlijk plaats binnen 24 tot 48 uur nadat het gehalte LH in de urine op z'n hoogst is. De kans dat je nu na seksueel verkeer zwanger raakt, is dan het grootst.
Ohh wat 'n gedoe hè pffff weet t niet........dilemma's vriendlief is net thuis ga t hem maar voorleggen
Hahaha goed bezig! als ie zo nog positief is kan je vandaag ook 2 keer een test doen. Bij je 2e plasje en begin van de avond als ie dan later op de dag niet meer positief is heb je het wel heel duidelijk wanneer ie gesprongen is. Zo heb ik het tenminste gedaan
Doe er alleen 1 vanmiddag! !!! Ben erg benieuwd en ook of het raak is natuurlijk! ! Zwem zwem zwem maar zaadjes en naar mijn ei aub!!!! Hahaha
Hahah ik duim mee hoor! Hier zijn de kwaaltjes begonnen hoor. Al een week flink misselijk en overgegeven. Ik lijk zelfs aan het einde van de dag een klein buikje te hebben. Dat gaat dus bizar snel bij de 3e. Voornamelijk darmen en baarmoeder natuurlijk maar ik begin verandering te zien. Over 2 weken hebben we de eerste afspraak en echo. Ik ben zo benieuwd! Daarna gaan we het eindelijk vertellen aan familie en vrienden. Ik vind het zo lastig om voor me te houden haha.
Hier even een mega dip.. Een vriendin van mij was al een half jaar niet ongesteld. Dit omdat ze gestopt is vanwege niet goed tegen die hormonen kunnen. Toen is zij naar de dokter gegaan en bloedonderzoeken wezen uit dat er iets met haar hormonen was. Zij wou zelf doorgestuurd worden naar het ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Maar alles was goed en nog maar even afwachten. Nu komt mijn man gisteren thuis en vertelt dat ze dus wel zwanger is en eind augustus uitgerekend. Ik vind het wel leuk voor haar maar ik voel me blehhh... Ook vanwege dat ze nog genoeg dronk omdat zwangerschapstesten allemaal negatief waren. En ze hadden ook gewoon seks zonder condoom maar voor het zingende kerk uit. Ik gun het haar wel hoor.. Maar het steekt.. ik wil ongesteld worden om voor een kindje te gaan.. Drink echt al 3 maanden niks, let op mijn eten etc. Sorry voor het lange verhaal
Gewoon 1 meisje Heeeel begrijpelijk en het gevoel is herkenbaar Jij doet er alles aan gezond te leven en je voor te bereiden op een kind en zwangerschap en n ander niet een is y wel zo raak. ... Er moeten maar hopen dat t bij ons ook snel raak is en jij ook snel je ongi krijgt of toch zwanger...... Knuffel
Thanks voor de antwoorden. Ach we zien wel.. Kan er nu toch niets meer aan doen, haha. Vooralsnog ga ik maandag testen, als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden. Heb inderdaad ook last van meer slijm nu.. Leuk om de verhalen van iedereen te lezen! En Naomy, ik heb ook wel eens gelezen dat je om de dag moet klussen en rond de eisprong elke dag.. Denk dat je genoeg je best hebt gedaan Dus daar kan het niet aan liggen. Fijn weekend allemaal! In mijn geval hoop ik dat die zo snel mogelijk voorbij is
Pff even m'n frustratie eruit. Heb een test gedaan maar negatief.. Had ergens gelezen 5 dagen na innesteling kun je positief testen... Balen natuurlijk.. Hoop dat ik gewoon te vroeg heb getest.. Wel weer even een teleurstelling
Jammer mandy.... Flojo heb om de dag en eergisteren en gister avond Vandaag weer een knal test......pfff vanavond weer sex is geen optie....morgen dus nog maar keertje extra
Madelief balen dat je ook zo misselijk bent! Leuk he om het straks tegen iedereen te vertellen Gewoonmeisje helemaal begrijpelijk! Soms is het zo oneerlijk.. mijn duimen blijven draaien voor je! Mandy waarschijnlijk ben je gewoon te vroeg met testen! Maar snap je teleurstelling.. moeilijk om zoveel geduld te hebben als he iets graag wil.. Noamy wat verwarrend weer een positieve test! Je zit echt wel goed met het klussen.. ga he morgen weer testen?
dank je dat je aan me denkt... mendy.. ik denk dat je zeker te vroeg heb getest... ik zou nog een weekje wachten.. en noamy... blijven klussen... vind manlief ook vast niet erg
Meisje ...manlief vind verplicht elke dag klussen niks..dus eergisteren wel 2 dagen achter elkaar ...gister niet en dan vanavond weer!! Ik ga straks weer testen om te kijken of de streepjes minder worden idd dido
En Noamy nog steeds een positieve ovu test? Hier kan ik me nog steeds bedwingen om niet te testen.. Met heeeel veel moeite hoor, haha. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen. Weet alleen nog niet of ik dat in de ochtend ga doen of in de middag.. s Avonds drink ik juist best veel. Mandy, ik denk dat je veeeeeel te vroeg bent. Morgen gewoon proberen Het kan nu namelijk nog alle kanten op.