stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ja t streepje is ietsje lichter maar nog wel positie
    Vanavond dus nog maar aan de klus

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hi meiden.
    Ik snap dat t lijkt dat ik veeeel te vroeg ben door m'n banner. Maar als m'n innestelingsbloeding wel afgelopen maandag/dinsdag was valt het wel mee. sowieso wel te vroeg haha. Vind het gewoon spannend en nog steeds raar die lichte bloeding.. Blijft door m'n hoofd heen spoken!

3. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Hee Mandy, wist dat je een hele kleine bloeding had gehad hoor, dus dacht inderdaad dat je op zijn vroegst 5 dagen daarna zou kunnen testen.. Dat had ik ergens gelezen. Denk dat je cyclus een stuk korter is dan vorige keer, maar dat je nog wel te vroeg bent met testen..
    Ik duim voor jou op een positieve test!!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Thanks flojo! Ook voor jou ga ik duimen :)!!

5. Asun

Asun Niet meer actief

Ja helaas wel.. bleggh.

Hoe lang zijn jullie altijd ongesteld?

Spannend meiden, hopelijk knaltesten!! Ik duim voor jullie

6. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Asun Ik ben de eerste keer na het stoppen met de pil 7 dagen ongi geweest , de 2e keer 5 dagen 1 dag niet en toen nog 2 dagen oud bloed.:(

@mandy Hier ook trouwens te vroeg getest ( met oud en nieuw meen ik, even checken of ik wel kon drinken). Maar dat was 5 dagen na mijn ei achteraf dus echt veel te vroeg maar hij werd later dus positief. :)

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heb je nog niet getest Flojo??? Super spannend!

Zo hou je het druk Noamy! haha :)

7. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik ben toch wel 7 dagen ongesteld helaas...

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Nou niks geklust
    Ons zoontje was gister avond compleet overstuur heeft 3 uur gehuild en toen was Ik blij dat ik kon slapen pfff mis heeft vanavond klussen Nog zin maar goed

9. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    @ Noamy, ik denk dat je wel genoeg hebt geklust hoor.. Er lagen genoeg zaadcellen klaar om het eitje kunnen pakken als je ei zou gaan springen ;)

Ik heb net getest, maar helaas gewoon wit.. Of dat dacht ik en toen dacht ik, ik zie wel iets heeeeel licht. Maar dat was dus na die 5 minuten en ik vond het niet duidelijk. Toen heb ik er wat water druppels opgedaan. Nu blijft er nog steeds heeeeel licht een streepje staan. Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil gewoon een knaller. Deze is veel te licht en wrs het voorgedrukte streepje.
    Had zo gehoopt op een dikke vette streep. Voor niets zo lang gewacht :(

@ Madelief, ik denk dat ik ipv zondag 19 januari, de woensdag of donderdag daarna mijn eisprong had. Dus ik heb nu ook even mijn banner aangepast. Ik verwacht donderdag ongesteld te worden..

10. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    IMG_1727.jpg

Hier een foto van de test (gemaakt na een half uur).. Ik heb bij de eerste pas met 5 weken voor het eerst getest, knaltest. En bij de tweede 1 dag voor NOD en binnen 5 minuten een streep..
    En omdat ik de vorige maand ook tot 4 keer toe positief testte, zelfs met een weken indicator, wil ik nu gewoon echt een knaltest voordat ik ook maar geloof dat ik zwanger ben.

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Laten we t hopen flop
    Omdat ik zaterdag en nu dus zondag niet geklust heb voelt t alsof m'n kansen verkeken zijn.......
    Vrijdag dus voor t laatst en hopelijk zitten er 'n hoop zaadjes te wachten op m'n ei......

Ik zie wel 'n streepje maar wanneer hij echt positie is na hoeveel min etc heb ik geen verstand....
    Ik had bij m'n zoontje op de dag van nod 'n knal test had niet eerder getest

12. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Flojo ik zie wel een streepje hoor... Spannend!!

13. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn streepje was nog lichter hoor flojo!
    Deze testen testen volgens mij ook niet zo snel "vals".
    Volgens mij is jouw lichaam hard aan het werk iets moois te creeeren ;) Hopelijk snel een dikke positieve!
    Maar ik zou toch stiekem alvast een geluksdansje maken, ziet er goed uit.

14. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flojo ik zie ook een streepje.. spannend hoor!

15. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ook vanuit noord holland is een streepje te zien hoor :D

16. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik zie hem ook! Mijn eerste streepje was vergelijkbaar met die van jou, en die heb ik ook veel te laat pas afgelezen! Gewoon morgenochtend vroeg met ochtendurine nog eens testen, en als die een streepje geeft, zou ik er een voorzichtig dansje aan wagen!

Mijn andere kv testen (die ik voor die eerste positieve had gedaan dus), bleven ook écht wit, zelfs na indrogen! Ik heb goede hoop voor je flojo! :D

17. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Net weer getest. Weer een heeeel licht streepje. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Hoop dat ik nu tot donderdag kan wachten met testen. Dan moet het streepje echt duidelijker zijn..

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    spannend hoor flojo
    n licht streepje is er iig!!! hij is niet hagelwit dus ik denk dat het echt raak is!!!!!!!

19. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Maar zou deze niet donkerder moeten zijn?? Vorige maand bleven ze ook zo licht, dus ik heb echt een dikke streep nodig :)

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Spannend flojo!! Ik duim voor je dat streep nr 2 in de komende dagen dikker wordt!! :)

Deel Deze Pagina