stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    lief van je flojo!!!
    ik hoop het ook
    meer kunnen we niet doen he hopen en afwachten..............

2. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Gefeliciteerd meid, echt een duidelijke streep!!!!

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Gefeliciteerd flojo! Ik duim met je mee :) dat dit maar een mooi wondertje mag worden!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik heb trouwens vandaag een testje gewaagd. En negatief. Dus die bloeding die ik heb gehad was niet van m'n ei en niet van m'n innesteling! Wat een verwarring zeg....

5. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Dat is jammer Mandy.. Even afwachten nog, kan toch nog steed? Welke test heb je gebruikt?

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    nou mijn k*t schoonzus is zwanger
    meteen in ronde 1 pats boem weer raak net als de tweede
    ik snap r geen reet van
    en uitgerekend rond 15 oktober en mijn zoontje 19 oktober jarig

ik kan wel janken
    en t liefst nu huilend van mn werk naar huis...........

7. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ai wat vervelend noamy.
    Nu maar hopen dat je het eind deze week in d'r neus kan wrijven dat ook jij zwanger bent!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    thx...jah hoop het.......

9. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoonmeisje gefeliciteerd met je verjaardag en super dat je ongesteld bent geworden!!

Flojo jaaaa super! Gefeliciteerd meid! Wat fijn dat het meteen weer raak is :D ik vond het zelf ook fijn om een digitale test te doen maar snap dat je die na het weekend wil doen. Maar je bent gewoon hartstikke zwanger!

Noamy wat een vervelende situatie.. snap dat het oneerlijk voelt! Probeer je lekker te richten op je gezinnetje en we duimen allemaal voor je dat jij deze ronde ook een mooie test hebt!

Hier gaan we alweer richting de 6 weken het besef begint steeds meer te komen. Woensdag de echo vind het echt spannend! Ben alleen weer ontzettend beroerd.. hang vaak boven de wc:( is nu toch wel wat zwaarder als bij de eerste nu heb ik een klein boefje rond lopen.. hopelijk gaat het snel over!

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank je dido
    ik ben een klein beetje van ds chrik bekomen maar goed het blijft raar zo snel raak en alles maar goed zal proberen neit meer te zeiken over hun.......

gelukkig schiet jouw echo op!
    spannend!

11. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je gevoel is helemaal logisch! Want jullie hebben ook niet echt een geweldige band toch? Hier moet je juist lekker je hart luchten en mag je zoveel ''zeiken'' als je wil!! Dan lucht het misschien op en kun je het opbrengen om het aan je schoonzus niet te laten merken. .wat vind je man ervan?

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    super lief van je!!!!!
    :)
    dank je....
    mijn mannetje reageerde heel lief dat hij erg hoopte op ook ene posi test as zondag!
    en we er anders de volgende ronde voor 1000%voor zouden gaan
    super lief natuurlijk!
    en idd onze band is verschrikkelijk!
    maja het blijft t broertje van mn vriend dus helaas zal ik ze moeten blijven zien en een toneelstukje op blijven voeren zodat het gezellig blijft............

13. Asun

Asun Niet meer actief

Wow... gefeliciteerd meis

14. Asun

Asun Niet meer actief

Whohoo... gefeliciteerd meis. Maak er een mooie dag van:D

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    asun je ei komt eraan! ga je nog met ovu testen aan de gang of niet deze maand?!

16. Asun

Asun Niet meer actief

#816 Asun, 6 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2014
    Nee ik denk dat ik deze maand met ovulatietesten oversla. Wordt er zo onzeker van als ze nagatief zijn
    Heb de hele dag al pijntjes in mn linkerlies. Zou dit groeipijn kunnen zijn?

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    whahahaahahahah
    doe een ovu test!
    grapjuh!!!
    nee
    ik ken t hoor word r ook gek van maar t helpt me toch wel in de zin
    mijn pijn van eispring word bevestigd en weet dan wanneer sex hebben gewoon noodzakelijk is
    2 weken lang om de dag sexen is voor ons gewoon not done!
    en ik zou dan helemaal gek worden als ze dus n keer dan over zouden slaan en ik dan net mn ei gehad zou hebben

18. Asun

Asun Niet meer actief

Ja dat zou ik ook hebben, maar ik heb gewoon nooit een positieve ovutest:(
    Snap jij t?
    Misscien op een ander moment testen... maar dat doe ik wel ronde4 als t nodig is

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja ik teste gewoon vanaf dag 9 of 10 elke dag en rond ei 2 keer per dag
    sochtends en savonds n keertje!
    en echt heb elke keer nog n posi test gehad
    heb je ze van action gebruikt?
    die werken bij mij gewoon goed!

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hoi meiden!

Net weer even bijgelezen!

Flojo, nu dan toch echt: gefeliciteerd! Dat je ukje maar lekker mag groeien! Ben benieuwd naar je cb test!

Noamy: wat naar, weer, met je schoonzus! Zo irritant als je zelf iets wilt, je vertelt dat, en degene aan wie je het vertelt besluit het zelf ook te willen en krijgt het nog eerder! Bah! Ik hoop op een positieve test voor je, zondag! *duim*duim*duim*duim*duim*

Asun: die pijn in je lies zou volgens mij best bij je ei kunnen horen... Ik voelde hem in ieder geval ook duidelijk, en ook op die plaats die je noemt! Kan me voorstellen dat je even van de testen bent afgestapt als ze toch negatief blijven. Lijkt me erg frustrerend.

Had ik al gezegd dat ik gisteren op mijn werk aan mijn directe leidinggevende heb verteld dat ik zwanger ben? Hij reageerde echt superfijn, maakte meteen mijn gezondheid en mijn ukje prioriteit, en gaf aan dat als ik ook maar even dacht dat ik het niet ging redden, of als ik maar even het gevoel had dat ik niet voor de klas kon staan (hormonen-wise, of vermoeidheid-wise), ik hem dat meteen moest laten weten, en dan ging hij wel wat regelen. Echt fijn, geeft behoorlijk wat rust!

Deel Deze Pagina