Zooooo wat een gepraat allemaal... Maar hier een drukke dag gehad op mijn werk dus nog niet veel kunnen lezen. Maar zo te zien hebben jullie het wel gezellig gehad.. @Saar82 Gelukkig dat je leidinggevende zo relaxed reageerde. Dat geeft je denk ik toch wel een lekker gevoel. @Noamy Ik wil deze ronde ook ovulatie testen van de action gebruiken. En ik ga denk op dag 10 beginnen en als die omo-wit is dan 1 dag overslaan. Moet toch wel kunnen? Hoe gaat het verder met alle zwangere onder ons?
je omschrijft het echt psies goed! idd naar omdat je verteld dat jij t zelf graag wilt en gaat proberen en dan is de ander je aan t na apen en is nog eerst ook! vind t gewoon ook bizar dat de eerste van hun meteen raak was in ronde 1 en nu de tweede ook hoe is het mogelijk!!!!! en dat zonder ovu testen!!! hahahaa leuk dat je leiding gevende zo posi reageerde!! lekker van nemen hoor!!!
gewoon 1 meisje ik zou op dag 11 beginnen met elke dag een test doen en onthoud!!!! hij is pas echt posi als de teststreep net zo donker als de controlestreep is!! de action testen gebruik ik ook en vind ze erg fijn en duidelijk en tip! plas niet over t staafje maar vang het op in een potje!!!
hier vanaf vanochtend ongi krampjes die komen en gaan en steken rond mn schaambot gehad......... volgens mij moet je ook meer afscheiding krijgen als je zwanger zou zijn of niet???dat heb ik weer niet pffffff zou t raak zijn????!!!
Meer afscheiding hoeft volgens mij niet per se... Had (en heb) ik ook niet, en toch behoorlijk zwanger, hoor! Ik duim, kan niet wachten op je test zondag!
Ik heb wel meer afscheiding en ik heb t gevoel dat m'n menstruatie eraan komt. Dus ik denk ook niet dat het persé moet hoor!
Nee ik denk het niet.... Al raak ik zo aan de twijfel door de bloeding die ik heb gehad. Pff irritant!!
Ow wat een nacht en dag.. We zouden gisteren naar een voorstelling gaan van Omdenken. 1 min voor dat de voorstelling begon een appje vd oppas. Dat onze dochter erg aan het overgeven was. Hup wij naar huis.. Ons meisje heeft de hele nacht en vandaag overgegeven.. meisje kan geen thee of water binnen houden. Echt zo zielig. Voor de zekerheid de huisarts gebeld ivm uitdroging. Veel tips gekregen en goed in de gaten houden of ze plast. Mag niet langer dan 24 uur niet plassen... heeft vanmorgen nog op t potje gezeten (vroeg ze zelf om, de schat) en vanmiddag een plas in haar luier. Ik heb haar net helemaal oververmoeid in bed gelegd... hoop op een goede nacht voor haar. En morgen weer een frisse start vd dag. Ze zegt de hele avond al 'wil niet meer spugen' breekt mn hart!!!
Asun: Ach gos, arm ding! Heel veel beterschap!! Mandy: ah, weer/nog die onzekerheid! Hoop dat een test je duidelijkheid gaat geven (positief natuurlijk!!)
Ik doe maandag een test denk ik.. Asun, wat sneu zeg!! Ik hoop dat ze lekker door kan slapen en dat ze morgen weer wat fitter is! Fijn weekend meiden !
Tot 4 uur een rustige nacht gehad. Daarna af en aan wat water gegeven. En het is erin gebleven! Net met haar naar beneden gegaan, en klein stukje cracker en beetje thee gegeven. Lijkt goed te gaan...
Hopelijk gaat het snel weer beter met je dochter asun!!! En mandy.. lijkt me wel moeilijk om het vol te houden tot die tijd.. Hopelijk een positieve test!! En voor jou natuurlijk ook Noamy!!!
Thx gewoon1meisje Morgen ochtend is het zover... Voel wel de hele tijd ongi pijnen dus denk dat t niet raak is