Maar op zich kan het nog, toch? Misschien is je cyclus iets langer, deze keer? Over een paar dagen nog een keer testen? Hoop het zo voor je!!
Nee heb al ff ongi pijn en denk dat dat echt van n ak ongi is...... Ben er best verdrietig van..... Vooral omdat mn schoonzus dus meteen in ronde 1 weer zwanger is .......
Snap ik. Vind t ook heel naar voor je! Hoop (bij gebrek aan beter nieuws) dat je ongi snel doorzet en J e de volgende ronde in kan! Xxx
Noamy balen hopen dat je te vroeg hebt getest! En anders dat de ongi maar snel door mag breken! Hier hele dubbele signalen, m'n lichaam houd zichzelf voor de gek! Gister ontzettende krampen en vandaag onwijs misselijk!!
Balen Noamy.. Hopelijk volgende ronde wel raak. En Mandy.. hopelijk zijn het allemaal goede signalen. Hier ben ik natuurlijk donderdag ongesteld geworden maar nu is het alweer bijna weg. Hoelang waren jullie de eerste keer ongesteld?
He meiden, Hoe gaat ie hier. Hebben jullie een leuk weekend gehad? Hoe is ie bij jou noamy? En Mandy3, heb jij alweer getest?
Het word hier een beetje stil!! Hier een negatieve test snap op dit moment helemaal niets van m'n lichaam...
Hallo dames, ik ben ff een tijdje afwezig geweest hier, deze ronde ff wat minder er mee bezig geweest omdat ik t ff niet meer trok, de hele dag er mee bezig zijn wanneer we t moesten gaan doen en of t dan raak zou zijn.. Ik werd r een beetje gek van. Nu weer helemaal klaar om er voor te gaan(afgelopen weekend was m'n ei en we hebben wel een keertje geklust maar niet omdat het "moest") dus ik ga er de volgende ronde gewoon weer helemaal voor en dan zien we het wel! Flojo gefeliciteerd! Hoe was jullie weekend meiden? Wij zijn lekker uit eten geweest en heerlijk ontspannen met z'n 2en!
Lekker rustig aan dus. Wij klussen ook alleen wanneer we zin hebben Wij zouden dit weekend ook uit eten, maar ons restaurantje zat er niet meer :x Dus lekker thuis wat besteld en bankhangen!