super dido... en nu gaan genieten... Noamy.. hopelijk snel duidelijkheid voor je!! Mandy: Succes bij de HA morgen...
Jep Sinds ik gestopt ben met de pil word ik altijd sochtens met wakker worden ongesteld dus hoop t morgen ochtend
jep gek he! had tijdens mn eisprong nog n goed gevoel erover maar was erna snel weg..... nu jij aan de klus en afwachten he!
Dankje meiden! Jeetje mandy dat is wel schrikken.. ben je al bij de huisarts geweest? Noamy fijn dat je weer weet waar je aan toe bent! Op naar een nieuwe ronde!
yep thanks!! gaan we weer vol goede moed in! de nieuwe ronde!!!! hopelijk mag het aankomende ronde raak zijn met m plakei en plakbeeb!!
dat zou heeeeel fijn zijn dan moet t ak ronde of de ronde erna raak zijn want anders word t al 2015...............
Hi meiden. Vandaag bij de dokter geweest en t zijn m'n nieren.. Heel vervelend maar gelukkig njet m'n baarmoeder. Moet nu bedrust houden. Er zat nog bloed in m'n urine.. Ben trouwens ook nog njet ongesteld en m'n test vanochtend was negatief..
ahhww mandy beterschap an jammer dat je test negatief was voel je ook nog geen ongipijn of iets??!!! ik net een k*t uitslag weer uit het ziekenhuis nog steeds zijn mn leverwaardes veelste hoog... nu weer oproep uit het ziekenhuis afwachten want ze zullen het verder moeten onderzoeken ik ben nu in maart al 1 jaar aaneengesloten bezig met mn gezondheid wat elke keer niet goed is. ik word echt depri nu en weet niet hoe lang ik slecht nieuwsberichten nog trekken ga..............
Hi noamy.. Nou ik had afgelopen zaterdag echt krapjes. Maar die zijn helemaal verdwenen.. Wat kut zeg meis.. Wat heb je precies met ke gezondheid? Of wil je t daar liever niet over hebben ?
jawel hoor in t kort... ik heb de ziekte van crohn en heb ook reuma(bechterew) ben 7 jaar geleden ernstig ziek geweest doro de crohn en ben 4x geopereerd... toen werd ik na 3/4 jaar beter en met de medicijnen ging het goed vorig jaar maart kreeg ik n slechte uitlag zagen weer dat mn darm erg ziek en ontsoken was zo n 10 cm dit is dmw van zware mediocatie zoals prednison en nog andere dingen verholpen en kreeg eind vorig jaar goed nieuws na mijn bevalling werd de bechterew geconstateerd en dat gaat steeds slechter uit een scan van een paar weken geleden blijk ik zelfs al actieve ontstekingen in mn botten in mn rug te hebben,si gewrichten en bekken... maaarrrr dan zou ik andere medicatie moeten gaan gebruiken omdat er voor crohn en reuma zo weinig is en mag je niet zwanger mee raken... daarom nu ook meteen voor de tweede gegaan omdat t straks niet meer kan maar nu blijft mn bloed dus niet goed.... ik heb het ook in mijn allerleerste berichtje verteld volgens mij waarom ik dit forum ben gestart
Aardig verhaal Noamy!! Zit je niet helemaal mee.. maar snap helemaal dat je nu nog ervoor wilt gaan. Hopelijk blijf je zo lang mogelijk pijn vrij!!! Mandy: Gelukkig niet je baarmoeder maar je nieren zijn ook erg belangrijk. Niets ernstigs ofzo? Hier na precies een week zo goed als geen bloed meer.. Mijn afscheiding is in 4 dagen van aardig rood naar licht roze gegaan.
thx meiden!! zit in n mega dip door alle slecht berichten verhalen.... probeer echt mn best te doen optimistich te blijven en vrolijk! maar t lukt me niet zo goed meer........... maar blijf mn best doen... de zwangere vliegen me ook om de oren! hoe biozar als je het zelf zo graag wilt! net weer n collega die verteld dat hij voor de tweede keer vader gaat worden....
Noamy wat een heftig verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat he af en toe even helemaal ik een dip komt te zitten. Ik hoop exht dat je heel snel zwanger mag zijn!!!