grrr. lange cyclus weer deze maand, zit nu op dag 32.... maar had pas mn ei op dag 18 dacht ik! Afwachten maar weer....
Aaaaah ik ben ineens heel druk.. heb een uur geleden een ovulatie-test gedaan en had een heel duidelijk 2de streepje.. ik vermoed dat ik morgen of overmorgen mijn eitje heb.. dacht wel ineens dat ik vandaag voordat ik ging testen maar 1 kopje thee ( buiten andere drinken ) op heb vandaag in plaats van een stuk of 4 a 5... Moet ik morgen nu 2 keer gaan testen of gewoon alleen in de avond?
Zie je wel meis! !!! Was een kwestie van door testen he!! Vaak zeggen ze dat als je idd minder drinkt voor de test hij duidelijker zijn Alleen ik heb er nog niet eerder rekening mee gehouden en doe de tests ook op verschillende tijden en er is er altijd wel eentje n keer positief! ! Ik zou morgen weer dezelfde tijd in de avond testen als nu Als hij nu echt knal is zou hij morgen al weer iets lichter moeten zijn Of miss is hii morgen nog knal Al met al zou je ei binnen nu en 48 uur springen Dus hop bedje in met je mannetje! !!!
Nee ik voel helemaal niks. Dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt. Eet wel meer trouwens moet ik zeggen, kan me eigenlijk niet herinneren of ik dat vorige maand ook deed. Vooral zin in lekkere koekjes en schep ook wat meer lekker eten op. Haha.
Ahhww ook dat kan 2 kanten op gaan Ik heb rond en tijdens mn ongi vaak van die vreet aanvallen en idd meer trek maar met n zwangerschap kan dat ook zo zijn!!! Fijn he dat wachten pfffff
Goedemorgen!! Wat kunnen sommige van jullie zich goed inhouden met testen Ik ben afgelopen dagen erg druk geweest, maar nu weer helemaal terug. Ben blij als het volgende week vrijdag is, want dan heb ik mijn intake bij de vk en als er niemand gaat bevallen ook echo. Ik hoop het zo. Vanochtend wel weeig gevoel, dus denk dat het wel goed zit..
Ja Flojo. Nu kan ik nog wachten, ben benieuwd hoe dat over een paar maanden is, mocht ik steeds ongi worden. Als ik ongi word ga ik sowieso beginnen met ovu testen, wil nu wel exact weten wanneer ik mn eisprong heb. Maar wat leuk zeg dat je binnenkort weer voor een echo moet. toch altijd weer spannend zo'n moment of niet?
Lalaatje zou ik ook doen die ovu testen doen als je ongi word Dan heb je toch meer grip op je cyclus en ei!!! Maar hopelijk is het nniet nodig !!!!!!
We zullen t zien. De afscheiding is ook gelukkig weer minder geworden. Beetje brokkelig. Rond mn vruchtbare periode vloei ik dan weer heel veel.
Gek genoeg heb ik daar sinds vorige maand bijna geen last meer van!!! Tijdens de pil ook altijd veel last van afscheiding Ook wel apart toch??!!!??!!!
Tijdens de pil had ik ook wel veel afscheiding. Nu zonder pil weet ik nu wanneer ik mn vruchtbare periode heb haha. Grappig dat je het daarop ook een beetje kan peilen. Maar niet voor iedereen is dat t zelfde.
psies daar herken ik t ook aan de laatste cyclus had ik rond mn ei n beetje afscheiding helder en rekbaar! ben benieuwd hoe het dit keer is! heb ook wel wat eipijn steekjes en pijntjes gehad maar nog niet zo erg! de eerste 2 rondes had ik dat zo n hele week of nog langer!!!!!
Oh jakkes. Mijn eipijn duurde wel 3 dagen. Voor de ei beetje pijnlijk. 2e dag erge pijn en 3e dag nog lichtjes. Deze maand heb ik niks gevoeld. Mijn afscheiding is dan melkachtig. Niet helder en rekbaar.