Zoals gezegd ik had pas na een dag of vijf een donkerder streepje, het is een goed teken dat hij donkerder aan het worden is nu! Gooi er vooral een cb digital tegenaan: met een streepje zoals je die nu hebt, ben ik ervan overtuigd dat hij 'zwanger 1-2' aan gaat geven! Niet teveel zorgen maken!
Oh ja, en een echte knaltest heb ik trouwens nooit gehad. Mijn teststreepje is nooit donkerder geworden dan de controlestreep!
Ik vind hem wel duidelijker hoor!! En ik had ook pas met 5,5 weken een echte knaltest Volgens mij knallen de kv testen niet meer zo.. Bij mijn dochtertje had ik op NOD al een knaller!! Het blijft natuurlijk spannend (zeker tot je eerste echo), maar je bent gewoon hartstikke zwanger
Lalaatje, ik voel me wel okee. Was aan het begin van de week nog erg moe en bij vlagen misselijk, maar dat lijkt minder te worden. Stom genoeg is dat voor mij weer een reden om me zorgen te maken :S Ben wel heel goed naar mijn lijf aan het luisteren. Als ik voel dat ik ineens moe word (heel gek, maar dat kan dus vanuit het niks op komen zetten), pak ik gewoon even mijn rust. Aanstaande dinsdag echo, ben eigenlijk best wel zenuwachtig. Durf (nog) niet te geloven dat alles goed zit ofzo... terwijl het wel gewoon goed voelt.
Lalaatje ik vind m wel duidelijk hoor! Je bent gewoon echt zwanger! Mijne knalde ook niet met de kruidvat testen terwijl dat bij mijn zoontje wel was. Weet ook zeker als je nu een cb doet dat er zwanger komt te staan! Noamy fijn dat het uitgepraat is tussen jullie, het klonk best heftig! Hopelijk heb je over 1,5 week een mooie test in je handen! Wij gaan vanmiddag ook naar de optocht zal ons zoontje ook wel geweldig vinden! Vanavond gaat ie logeren en dan gaan wij met de vriendengroep carnavallen zal toch wel anders zijn een nuchtere carnaval haha! Ach het zal vast gezellig zijn
Ik denk dat ik indd morgen een CB ga doen, dan is het iig maar zeker. M'n vriend zegt ook, het moet wel raak zijn, want dit is al de derde test. Dus ik hoop ook dat de CB aangeeft dat ik zwanger ben.
Even ego.... Heb de hele dag al flinke steken links onder in de buike en liesstreek..... Vooral ook met lopen vanochtend.... Deels herkenbare zwangerschaps pijntjes Maar dat kan toch niet nu al!! Pfffff word er zo hoopvol van.......
Ik heb vanmiddag een boekje gekocht. Ziet er erg leuk uit van binnen. Elke dag staat er een stukje bij, over voeding etc. En ook mooie 3D echo foto's.
Leuk! Ik heb een paar weken geleden het boekje van Claudia de Breij gelezen, "Krijg nou tieten". Vond ik erg vermakelijk (en je bent er zo doorheen! )
Dank jullie meiden hoop het ook al zou n innesteling veeeeeelste vroeg zijn.....pffff Overal let je op als je iets voelt pffff Leuk boekje!! Kan ook niet wachten om weer leuke hebbedingetjes etc te shoppen ivm n zwangerschap!!!
Innesteling zou wel heel vroeg zijn denk ik Naomy. Wie weet toch je ei? Hier heeft ongi echt doorgezet.. Dus op naar ronde 4
Zoooo even bijgelezen.. hier een drukke werkweek achter de rug... Asun: Balen dat je alsnog ongi bent geworden.. Hopelijk volgende ronde echt raak!! Noamy: Ik snap dat je overal op gaat letten. Doe ik nu namelijk ook. Hopelijk maak je jezelf niet helemaal gek!! Lalaatje: Het ziet eruit als een mooi boek.. Vooral als er mooie 3d plaatje in zitten van hoe je kindje groeit.. Denk je wel dat het makkelijk weg te lezen is? Niet te veel moeilijke tekst en woorden dat je er niets meer van begrijpt? Voor de rest met alle zwangeren goed? En ook allemaal goed de carnaval door gekomen? Mooie optochten? Hier nu net thuis van de carnaval.. vanaf half 2 vanmiddag aan het hossen geweest en nu lekker me bedje in..
@gewoon1meisje: het is niet zo'n groot boek. Ongeveer de helft van een A4tje. Staan ook geen lappen tekst in. Zal morgen ff foto maken hoe een bladzijde eruit ziet Ik lig hier lekker met vriendlief op de bank The Walking Dead te kijken
Goedemorgen! Balen Asun.. Hopelijk meer succes in de volgende ronde!! Lalaatje, jaaa kijk jij de walking dead ook Ik schaamde mij al een beetje dat ik dat echt helemaal leuk vind, haha. Mijn vriend kijkt dus ook echt niet mee.. En leuk dat boek! Ik heb nu weer een zwangerschapsDAGboek gekocht, waar je zelf dus ook dingen in op kunt schrijven. Vind ik erg leuk, zeker nu ik ze van de andere twee zwangerschappen ook door kan lezen.. En hier nu al een paar dagen weeig tot misselijk in de ochtend, tot kokhalsend toe. Weet even niet hoe ik dat zometeen op mijn werk moet gaan doen.. Even doorbijten! Want ergens ook weer blij dat ik mij zo voel, want dan zit het volgens mij wel goed. Aanstaande vrijdag echo.. Hoop ik, want ze moet dan niet weggeroepen worden voor een bevalling
Ik vind The Walking Dead echt een super goeie serie. Wij kijken er allebei naar! Net getest met CB!!!! Ik was zooooo zenuwachtig wat ie aan ging geven en raad eens.... ik weet t nu zeker... ben zo blij!!!!