Omg ff iets heeeel anders Maar ik moest vanavond tanken dus we rijden naar de Total hier vlakbij ons huis Alles afgezet en je zag van alles t was n hele filmset en er stond n race auto etc.... Alles afgesloten wij nog ff stil gestaan om te kijken maar niet. Uit de auto en 2 min later weer weg gereden lees ik dit net..... URL:Fomule 1-kampioen Vettel in Arnhem voor reclamespot Omg Vettel nog geen 1 km van m'n huis!! Zoooooo dom dat we niet ff zijn uitgestapt he pffffffff
Haha, dat is balen Noamy! Misschien staat jullie auto er nu wel op Zijn er al weer dames die binnenkort kunnen testen?? Zou wel leuk zijn als er minimaal 1 per maand bij komt
ja echt balen!! ahahha ja wie weet idd! zit me net idd af te vragen wanneer ik zal gaan testen...slecht he had me nog zooo voorgenomen pas op nod te testen...... heb de 27e mn eerste echt posi ovu teste gehad 10 dpo kom ik dan op zondag...... miss dan n testje... hopelijk mag ik er dan iig bij komen deze maand
Vanmiddag naar huisarts geweest. Gelieve geen medicijnen te slikken, dus paracetamol zetpillen gebruiken... Hoop dat dat werkt
Hopelijk lukt het allemaal zonder medicijnen Lalaatje... Hier op het wachtbankje en probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.. heb dus ook nog filet american op... en ik dacht later.. oeps mag helemaal niet.. Maar nu kreeg ik net ineens uit het niets een paar gemene steekjes in mijn lies.. Dus hopelijk is dat een goed teken...
Ik heb ook nog filet op!! Moet niks uitmaken hoor ! Pas als je echt weet dat je zwanger bent vermijden Alcohol mag ook met mate maar werd eerst ook verboden
Gewoonmeisje je hoeft er idd nu echt nog niet op te letten! Ik heb gewoon alles gegeten en gedronken tot de positieve test
Klopt! Ben afgelopen dagen zo druk geweest, heb t forum een beetje verwaarloosd Ongi bijna afgelopen dus kom maar op met mn ei
Volgende week woensdag NOD.. Maar ik dacht dat ik nu al moest opletten met rood vlees, alcohol en dingen wat je niet mag als je zwanger bent. Omdat je toch al "zwanger " kan zijn.
Is wel t beste maar volg mij kan t nog weinig kwaad We lopen iig bijna gelijk op! !! Vind je n banner niet handig? ?!!
Hi meiden, ik ben er inderdaad ook nog haha. Had het druk op het werk en ben bezig met weer regelmatig te gaan sporten en eten, want ben echt te zwaar. Maar vergt toch wel wat energie.. Ik hoop dat mijn cyclus wel wat regelmatiger en korter gaat worden! Noamy; fijn dat jij rond je ei nog goed hebt kunnen klussen Lalaatje ik snap dat je je zorgen maakt hoor.. Zou ik denk ik ook doen haha. Hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn. Kunnen we onze titel aanpassen haha!
goed van je mandy! goed voornemen! ik wil ook zooo graag afvallen!!!! maja t lukt me gewoont telkens niet............ heb gelukkig wel n gewone en regelmatige cyclus..
Nou ik mag over 5 weekjes naar de verloskundige als ik rondt de 10 weken ben. Voor een betrouwbare echo
Lalaatje nog even wachten dus... En noamy ik wilde gisteren toevallig een banner maken maar lukte niet snel genoeg naar mijn zin