stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Hier ook druk geweest! Vandaag intake bij verloskundige en hopelijk ook een echo.. Daarna gelijk door naar mijn ouders de kindjes ophalen, dus laat het zsm weten!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    succes vandaag flojo!!!!

3. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lalaatje je idd niet zo druk maken meid!! Ik heb soms al wel eens iets gegeten dat ik daarna dacht hmm mocht dat wel? Dat was bij me zwangerschap van me zoontje ook en gewoon hartstikke gezond! Zo had ik toen zoooo veel zin in een zacht gekookt eitje dat ik dat gewoon een keer op heb zo erg is het allemaal niet. Maar ik ben ook niet een stresskip dat scheelt misschien ook wel.

Noamy spannend zeg!! Ik hoop echt voor je dat het deze maand raak is!

Hier gaat het minder helaas.. lig in het ziekenhuis met een infuus was flink aan het uitdrogen door het vele overgeven en daarbij de griep. Ben ook verschillende keren flauw gevallen doordat ik zo slap was. Begin me nu wel wat beter te voelen en het overgeven is gestopt. Hoop snel naar huis te kunnen mis me zoontje verschrikkelijk :(

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohhh dido wat vreselijk!!!!!!!
    bah kan me heel goed voorstellen dat je je kindje mist
    hopelijk gaat het nu steeds beter en mag je snel naar huis
    eniog idee of je miss t weekend naar huis mag?ik duim voor je

en lief dat je met mijn ronde meeleeft en hopelijk mag ik ook over op roze!!!

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dido wat *** zeg!! Ik hoop exht dat je snel de oude bent en lekker naar je kindje kan...
    Flojo spannend!! Ben erg benieuwd :D
    En noamy ook ik ga voor je duimen!!
    Meiden ik denk dat ik m'n ei voel. Heb me er nooit zo mee bezig gehouden en 9 jaar geleden? Geen idee hoe jet toen voelde..
    Maar als ik ervan uit ga dat dit m'n ei is. Wanneer springt die dan ongeveer? Of doet die dat momenteel?

6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Dido, wat is dat schrikken, zeg! Hoop dat je je snel beter voelt. Hoe gaat het nu met je misselijkheid?

Mandy3, volgens mij springt je ei op het moment dat je hem voelt... Maar helemaal zeker weet ik dat niet...

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dank je mandy!!

euuhhm ik zou n ovu testje doen!
    snel naar de action heb je er 5 voor 2.50!!
    dan weet je t zeker of t je ei is

als ik m voel dan heb ik meestal n dag erna n posi ovu test!

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik heb nog wel een test liggen haha (a)
    Dus dat zal ik zo is gaan proberen!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ben benieuwd mandy!!!!
    heb je er maar een liggen?

10. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje meiden het overgeven is gelukkig gestopt maar zodra ik het bed uit stap ga ik er onderuit zo duizelig dat ik nog ben.. waarschijnlijk door dat ik niks meer in me lijf heb. Vannacht iig nog blijven en morgen weer verder kijken. Straks komt me zoontje weer op bezoek kijk er nu al naar uit!

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Haha nee noamy had nog zo"n doosje. Maar omdat ik geen idee heb wanneer mijn ei komt, weet ik ook niet wanneer ik moet beginnen met testen. Vandaag helaas maar een heel licht streepje. Dus morgen mog 1 proberen!
    Spannend hoor dido.. Hoop dat je snel aansterkt

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja goed zo
    elke dag blijven doen he!!!

13. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo dat is even *&$#^$ Dido!! Hopelijk ben je snel weer beter en kan je snel naar huis..

Hier even een dip nu. Kreeg de aanslag van 2012 van de belastingdienst binnen... Ik schrok nogal wat ik bij moest betalen dat ik me een beetje depri voel. Heb alleen gelijk net een test gedaan om te kijken of ik misschien zo een vroege tester kon zijn.. Maar omo-wit! Ben nu ook pas 9 dpo dus zal wel veels te vroeg zijn...

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohhhh gewoon1meisje wat vreselijk balen
    ik haat dat soort dingen ook altijd dat betalen en belastingdienst
    wij kregen afg week de aanslagen van de gemeentelijke belastingen en ontroerend goed belasting weer binnen.....
    ook altijd slikken bah

jammer en balen dat je test wit bleef
    heb je er zelf wel een goed gevoel bij?
    wanneer ga je nu weer testen?
    ik ga zondag denk ik een poging doen dan 10/11 dpo

15. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik denk dat het niet raak is omdat die honden van mij nog steeds heel normaal doen. En terwijl een vriendin van mij zwanger is en die reu maar heel de tijd bij haar bleef zitten en aan haar buik ruiken.. Ook heb ik voor de rest geen kwaaltjes..

Maar probeer eigenlijk woensdag pas weer een test te doen.. dan mag het officieel..

16. Asun

Asun Niet meer actief

Wat een slecht nieuws hier.

Dido,
    Wat vervelend zeg! Hopelijk ben je snel weer de oude en mag je naar huis. Beterschap! Ofzo.. Hihi. De klachten horen erbij maar dit is wel heel extreem natuurlijk.

Die belasting.. Grrr eikels! Maar goed t hoort erbij en je weet t. Maar dan nog is t altijd een tegenvaller.

Hier weinig nieuws eigenlijk.
    Deze zijn druk bezig me zindelijkheidstraining en dat gaat eigenlijk super goed! Ik ben een trotse mama:D

17. Asun

Asun Niet meer actief

Ow wat spannend zeg! Nog ff wachten dus..
    Voel je helemaal niks?

18. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier trouwens ook de rekeningen binnen van de gemeente en waterschap maar daar houden wij rekening mee.. die blauwe envelop eigenlijk niet....

19. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb wel af en toe een steek gehad in mijn lies en een enkele in mijn borst... maar niet meer dan dat.. Geen zere borsten of tepels geen rare buik.. Wel meer moe maar is ook druk geweest op mijn werk dus daar zoek ik niets achter...

20. Asun

Asun Niet meer actief

Hmm Nouja klachten zeggen natuurlijk ook niet altijd wat. Ik heb ook elke maand wel zwklachten/ongi klachten.. Hahha maak mezelf soms gek:D

Deel Deze Pagina