Echt balen noamy.... Ik heb er toch nog over na zitten denken en we gaan toch wel voor een combinatietest. Gewoon om zeker te weten dat we een kleine kans hebben. Maar we willen allebei ook niet een kind met Down opvoeden, klinkt misschien ego, maar voor ons betekent dat een leven vol stress. We gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat... Volgende week vertellen we het aan de familie en ook die laten we weten dat we zo'n test laten doen.
Hee Noamy, balen weer.. Ik kan wel gaan zeggen dat je nog helemaal niet lang bezig bent en dat het je vast wel gaat lukken, maar dat is makkelijk zeggen als ik al zwanger ben.. Ik zou ook flink balen na elke maand dat het niet raak is. Dikke knuf.. Lalaatje, spannend al die testen! Wij doen het niet, maar ik vind het ergens wel heeel spannend. Maar weet wel dat een verhoogde kans nog steeds geen uitsluitsel geeft of je kindje down heeft. Hier geen extra test, ook zou ik het echt niet leuk vinden als ons kindje down heeft, we zouden het er niet om weg laten halen. Mijn tante had down en ik weet hoe veel zorg er bij komt kijken, maar ze was een fantastisch mens en ik zou haar niet hebben willen missen.. Mijn schoonmoeder flipte helemaal toen ze hoorde dat wij het gewoon zouden houden en daarom geen test doen. Maarja ze was niet eens blij toen ze die dag hoorde dat we zwanger zijn van de derde. Dat had ik al wel verwacht hoor, dus daarom hadden we geen haast met het vertellen. Mijn ouders heb ik het na de eerste echo al verteld
Inderdaad Flojo, er is geen zekerheid dat het kindje dan geen Down heeft, maar we gaan er ook niet vanuit, aangezien ik nog maar 24 ben en ga er ook niet vanuit mijn bloed slecht zal zijn, maar wat als we de test niet hebben gedaan, zitten we de hele zwangerschap nog te piekeren; wat als... daarom doen we het voor de zekerheid maar toch, ben wel benieuwd wat de uitkomst zal zijn. Oeh en nog 6 dagen tot de volgende echo en volgend weekend het grote nieuws brengen! Zo zin in..
Hé meiden. Hebben jullie leuke paasdagen gehad? Wat was het zondag geweldig mooi weer. Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Wij niet echt heel veel, zondag hadden we een verjaardag en gister vrij rustig aan gedaan. Vandaag en donderdag nog werken en dan lekker meivakantie
Hi meiden! Zo heb dit topic echt verwaarloosd! Wij hebben een rustige paas gehad, lekker bij families gegeten.. Ik heb een licht posi test.. Nauwelijks te zien op foto maar vriend ziet hem ook.. Ben zo bang dat het niks is of misgaat!! En heb pukkels! Niet normaal Bekijk bijlage 390055 Toch even bijgevoegd! Hoe voel jij je lalaatje
Mandy spannend ! Ik zie m niet echt maar n foto is anders als echt!hoeveel dagen voor nod of na nod zit je?
Ik kan m wel zien hoor Mandy! Ik zou over 2 dagen weer ff testen. Ben heel benieuwd en pukkels heb ik nu ook veel erger. Ik voel me nog steeds uitstekend. Donderdag 2e echo
Zit op dag 22, 10 dpo volgens FF.. Geen idee hoeveel voor NOD omdat m'n cyclussen zolang waren! Lalaatje fijn om te horen!! Hoe gaat t met jou noamy? Ik zal vast morgen wel weer testen haha. Hou jullie op de hoogte
Spannend Mandy! Ik zie een lichte schaduw, kan me voorstellen dat ie in het echt donkerder is! Hoop dat ie over twee dagen duidelijker te zien is! Ik duim!
Hier fijne dagen gehad! Lalaatje jij bijna echo toxh?? Mandy ik zie heel licht iets, maar voor 10 dpo niet gek.. Spannend!!
MEIDEN! Bekijk bijlage 390203 Dit is betrouwbaar genoeg toch Wat moet ik nu doen? Met 6 weken de vk bellen ofzo?
Ah top!!! Gefeliciteerd Mandy! Je kan nu al de vk bellen hoor, ik deed het met 5 weken. Rond de 10e week had ik de eerste echo, die is vaak betrouwbaarder!
Zo bedoel ik dat niet de echo van 10 weken is je kindje vaak duidelijker te zien, zo bedoel ik dat! Ik zou nu gewoon bellen... Hopen dat je beeb mag blijven plakken
He meiden wij hebben gezellige paasdagen gehad lekker een dagje uit geweest! Ik voel me best goed!! kan weer voor me zoontje en mezelf zorgen heerlijk. Soms nog wel even flink beroerd maar dan gaat het gelukkig ook weer over. Ben sinds deze week ook weer begonnen met een paar uurtjes werken. Noamy hoe is het nu met jou? Heerlijk lalaatje bijna vakantie! Mandy spannend! Zie in je onderschrift staan zwanger! Heb je nog getest?
gefeliciteerd mandy met mij gaat t behoorlijk kut.... even in t kort mijn vriend heeft erectie problemen sinds we bezig zijn voor n tweede nu loopt t gewoon de spuigaten uit en ik word steeds depressiever.... net samen naar de ha geweest en we hebben tabletjes voor n erectie gehad spuitjes om mezelf evt met zijn sperma te insemineren als hij zelf in n potje klaar komt er is bloed bij m geprikt en volgende week zaadonderzoek en als klap op de vuurpijl heb ik vandaga mn ei en n posi ovu test hoe er vanavond sperma komt is nog de vraag maar hoe dan ook zorgt hij er maar voor! ik voel me zooo venederd en onaantrekkelijk door dit hele gebeuren bllggggg intens verdrietig ben ik sorry...