stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Haha ja heb alles bewaard scheelt idd een hoop!:D

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Super leuk dido! Gefeliciteerd!! X

3. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Wat leuk dido een jongetje!! Nu word ik ook heel nieuwsgierig.. Maar ik moet wachten tot 6 juni.

Lalaatje heeel veel succes en plezier vandaag met vertellen :) ik neem aa dat je schoonmoeder blij hysterisch wordt ;)

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Leuk dido!?
    Lijkt mij stiekem ook t leukst!
    Eerst maar zwanger worden!
    Heb 3 avonden achter elkaar geklust
    Dus hopelijk is m'n eitje nu aan t bevruchten!!

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Veel plezier met vertellen lalaatje!! Mijn ouders komen dinsdag terug van vakantie en ga het hun wel vertellen. M'n moeder rn ik zijn echt 2 handen op 1 buik, dus wil dit heel graag delen...
    Hadden jullie trouwens veel symptomen de eerste weken. Ik dis helemaal niks, alleen wat moe.

6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hoi meiden!

Mandy: van harte gefeliciteerd, nu officieel! :D

Noamy, wat een narigheid zeg! Hoop dat de pilletjes werken bij je vriend, en dat het deze ronde gewoon snoeihard raak is!

Hier: wij gaan waarschijnlijk geen pretecho doen, en op 22 mei heb ik de 20 wk echo - ook dan willen we niet horen wat het wordt. Ik ben wel heel nieuwsgierig, maar we willen het toch graag een verrassing houden!

x

7. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lalaatje en hebben jullie het verteld?:D hoe reageerde ze?

Noamy grappig dat 2 jongens jou ook het leukste lijkt! We hebben super leuke reacties gehad maar ook veel rare.. hebben veel de vraag gehad of we het niet jammer vinden dat het weer een jongen is en of ik een meisje in me gezin niet zou missen omdat het bij ons bij 2 kids blijft. Nou ik vind die vragen zo stom! Ik ben zo ontzettend dankbaar en blij dat we 2 wondertjes mogen krijgen en het lijkt me geweldig 2 mannetjes! Ik voel de uk nu ook in mijn buik wat bijzonder weer!

Saar respect hoor dat je zoveel geduld kan hebben haha! Mij lijkt het ook heel bijzonder dat het bij de geboorte een verrassing is maar ik ben te nieuwsgierig en mijn man nog erger trouwens haha!

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja was echt leuk! Het drong helemaal niet door. Totdat mn schoonmoeder me ineens aanviel van blijdschap:D

De rest moeten we morgen nog informeren:p

9. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lalaatje. Wat leuk dat je schoonmoeder je ineens "aanviel". Weet de rest het onderhand ook al?

Dido. Mij lijkt het ook helemaal leuk hoor 2 mannen. Maar eerst nog een nummer 1.

Naomy. Hoe zit je gevoel? of probeer je er zo min mogelijk mee bezig te zijn?

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijnmaar hoop echt dat t nu raak is en bij jou?

11. Asun

Asun Niet meer actief

Heej meiden. . Sorry ben niet zo actief geweest. Ik loop gelijk met Noamy.
    Misschien wel een goed teken.. hahha laten we het hopen;)
    Ik ben e nog niet zo mee bezig. Wel merk ik Hoe dichter ik bij mn NOD kom Hoe spannender het weer is..
    Manlief zei gisteren avond opeens. . Ik heb er deze ronde echt een goed gevoel bij. .. Nou laten we t hopen

12. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn. Maar dit is eigenlijk de eerste ronde dat we goed rond de eisprong hebben geklust.
    Dus hoop ook zo van wel. Hopelijk van het weekend niet ongesteld.

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oeh wat spannend meiden. Hoop het zo voor jullie!;)

Onderhand weet bijna iedereen het, behalve de vrienden. Dat gaat deze week gebeuren. De rest van de familie vond het ook erg leuk. Ik ben toch het eerste en oudste kleinkind/oom-tantezegger die zelf een kind krijgt. :D

14. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden! Hopen op goed nieuws!

Lalaatje wat fijn en leuk dat nu bijna iedereen het weet.

Ik kan alweer af gaan tellen tot de 20 weken echo. Ongelooflijk wat gaat het toch snel!

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik tel mee, Dido! Spannend hè? Wanneer moet/mag jij? Ik 22 mei!

16. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat toevallig saar ik mag ook 22 mei! Vind het eigenlijk wel aan de late kant want dan ben ik al bijna 21 weken en mochten ze niet alles goed kunnen zien en ik moet nog een keer terug ben je zo weer een week verder denk jk. Ach ja hun zullen het wel weten ;)

17. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Spannende dagen weer! Hoop dat er weer mooie testen bij zitten.. Wanneer gaan jullie testen?

Wat grappig dat jullie op dezelfde dag de 20 weken echo hebben. Voor je het weet is het zover..

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Grappig hoor 20 weken echo in zicht en ik nog steeds midden in de onzekerheid ......tegenovergestelde werelden he
    Maar altijd weer spannend he hoop dat jullie goed nieuws krijgen!

Ik ga zondag n testje wagen denk ik

19. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik wil eigenlijk ook het weekend afwachten. Maar wil toch ook wel weer vrijdag testen. Gewoon om het al eerder te weten als het zo is..

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Haha erg he
    Ik twijfel ook al of ik t niet zaterdag al ga doen haha

Deel Deze Pagina