Hier ook dido. Volgens de normale cyclus gisteren ei, maar voelde niks. Wou nog klussen, alleen dochter ging spoken. Dus uiteindelijk in slaap gevallen Hopelijk gaan we zwanger 2014 in dames.
Hoi meiden! Ik ga mij ook even voorstellen, Rachel 23 jaar en mijn man (dit jaar getrouwd) en ik gaan er ook voor! Wij zijn in november gestopt met de pil, mijn eerste nod is 31 december. Dit weekend dus de eisprong.... Hoop dat t snel zal lukken,,, mijn man is zo enthousiast! Hoop gezellig mee te mogen lezen en te kletsen! Liefs, Rachel
Welkom!! Gewoon1meisje, Ow nee ik hoop dat de griep niet door zet. Hier weer hoofdpijn, zeurende pijn in mn onder buik. Misschien toch mn ei. Zou wel kloppen met een normale cyclus.. dus vanaaf maar klussen
Nou meiden ik heb echt spijt van die ovulatie testen van de action! Volgens mij klopt er niets van.. gisteren geen streep te bekennen en nu weer net zo donker als 2 dagen geleden terwijl ik dacht dat ik me eisprong had gehad. Net weer rekbaar slijm dus we gaan gewoon maar door met klussen..
Ohhh echt? Nog nooit van gehoord! Zou wat zijn zeg Ik vind het allemaal maar weer ingewikkeld zo'n eerste cyclus..
Nou wat denken jullie.. heb ik slaapdienst test ik knal positief met een ovulatietest! Weet nu wel dat die andere testen niet positief waren. Er staat dat het beste is om na 24 uur maar binnen 48 uur sex te hebben. We hebben het gisteravond nog gedaan maar vnv gaat dus niet lukken morgen zou volgens de test perfect zijn maar dan moet me man werken dus hopelijk kan ik dan wakker blijven haha. Zou gisteren ook helpen denken jullie? Baal wel want heb me eisprong pas op dag 19 dan..
Hee Dido, volgens mij was je de avond voor je eisprong ook al goed bezig hoor!! Het is meer dat het na 24/48 uur na de eisprong minder succesvol is.. Afwachten maar
ik heb het volgens mij ook alleen maar gedaan voor mn eisprong!hopelijk heeft het zin gehad!! of we waren moe of zoonlief lag tussen ons in!!!hahahhaha
Oke maar toch blijft t ingewikkeld die testen.. Want stel je test ppositief dan kan bijv ook een uur later je ei springen toch? Dan klopt t dus niet dat je het beste na 24 uur moet klussen?
Volgens mij is om de dag prima juist! Ik vond de Action testen wel fijn en duidelijk. Ik zal ze morgen weer opnieuw kopen. Als ik het niet vergeet.
Ik vind t ook verwarrend. Gisteren rekbaar slijm... Geen test gedaan. Wel geklust. We klussen nu bijna 2 weken op de dag... Dus ergens zal mn ei geweest zijn Hahha Dus hopelijk is t raak. Nu afwachten... .
Hoe voelt iedereen zich hier? Veel op het wachtbankje of ook nog op je eisprong aan het wachten. Hier heb ik vanochtend al een test gedaan gewoon omdat ik zenuwachtig word Maar omo-wit... En aangezien in van de action testen heb kan ik wel af en toe testen..
Wij hebben het ook bijna 2 weken om de dag gedaan pff haha. Man zegt al dat ie dit echt niet volgende maand zo gaat doen. Hij wil t gewoon doen als we zin hebben en dat we wel zien. Rond de eisprong vind ie t prima om wat vaker te doen maar 2 weken lang om de dag vind ie echt overdreven. Beetje lastig want ik ben er juist super veel mee bezig en daar een word ie nu al gek van haha.. hoe gaan jullie daar mee om? Vandaag nog een ovulatietest gedaan en hij was negatief. Denk dat ik dus maandag of dinsdag me eisprong heb gehad.
Gewoon1meisje en naomi, Hahha nou vindt t niet heel vervelend hoor. Merk dat ik sinds ik gestopt ben met de pil wel meer 'zin' heb, Dido, Manlief wil wel, kan hem soms niet vaak genoeg.