Gatver mandy wat verschrikkelijk......knuffel... Meisje ook naar toch ongi Hier vanmorgen witte test hopelijk snel m'n ongi dat ik verder kan Word ondertussen erg verdrietig van de teleurstellingen al 7 maanden......
Balen Gewoonmeisje en asun! Noamy jij hebt ook je ongi gekregen zie ik je banner.. bah wat is het toch oneerlijk! Het word weer tijd voor meer positieve testen!
Wat een stomme ronde.. Ik vind het ook hoogste tijd voor positieve testen, maarja dat willen jullie zelf natuurlijk ook. Knuf! Mandy hoe gaat het met jou?
Haha ben beetje afstand aan t proberen te creëeren met zw worden en alles Word r n beetje depri van dat t niet raak is nog en wel iedereen om me heen binnen poep en scheet zwanger zijn.... Maar goed na m'n ei zal ik er denk ik weer vaker zijn hahaha pfffff Ml heeft een zaadonderzoek en bloed geprikt en nu de uitslag afwachten Max 3 weken.... Spannend dus..... Hoe is t met jou?
Hier gaat ie aardig! Alweer druk aan het werk na 2 weekjes vakantie. Wel lekker aan het genieten van de zwangerschap. Nu aan het uitkijken naar de 20 weken echo. Die heb ik met 19+3 weken en dan meteen een pretecho erachteraan
Hier gaat ie goed. Afgelopen week voor het eerst het hartje mogen horen. Begin juni de 20 weken echo, dan ben ik 20.5 weken. Dus jij bent er wel vroeg bij Lalaatje! Wel fijn, ben zo blij als het zover is. Spannend Naomy! Hopen dat de uitslag betreft je man niet meer nodig is Maar ik snap het heel goed dat je wat afstand wil nemen..
Ja Flojo, maar dat is toch niet erg als het in de 20e week is? Ze gaf aan als het maar dicht in de buurt zit van de 20 weken en ze gaf zelf die datum aan. En een week later, maar dan zit mijn vriend in de nacht dienst. Ik lees ook wel hier op t forum dat er dames zijn die met 16 weken al een 20 weken echo hebben.
Wel laat dat je het hartje nu pas hoort, denk ik ik had m met 12+5 en met 13+3 weken. Wel heel bijzonder he als je het hoort
Flojo wat lijkt me dat bijzonder zeg.. Ik probeer ook wat afstand te nemen.. Lukt me de ene dag beter dan de andere.. Ik geloof niet dat ik nog zwanger ben.. Voel me heel anders en echt "leeg" Vandaag weer aan t werk.. Geeft wel wat afleiding!
Zal vast goed zijn hoor! Ik kan niet eerder ivm vakantie en werk.. Maar 16 weken is volgens mij echt te vroeg voor een 20 weken echo.. Ik heb met 8 en 11 weken wel het hartje zien kloppen hoor. En dit was pas de eerst volgende afspraak.
Mandy krijg je nog een echo?? Al een test gedaan? Ik testte een dag nadat ik begon te bloeden alweer negatief.. Echt niet leuk, maar gaf wel zekerheid..
Ik probeer ook een beetje afstand te houden. Ben er zelf ook minder mee bezig. Dronk echt geen alcohol meer en lette met eten veel op. Doe ik nu ook niet meer. Hopelijk dat het dan helpt.
even ego.... vriendlief net zn uitslagen gehad testosteron en zaad is van lagere kwaliteit.... nu vrijdag weer bloed prikken en zaad inleveren...... om te kijken of t griepje wat hij gehad heeft ermee te maken heeft gehad.... ik voelde me al depressief maar t word er niet beter op pfffffff weet ook niet wat ons te wachten staat als 2e onderzoek weer niet goed is..... en of ze überhaupt kunnen helpen
Thans asun Ze gaan de test eerst nog n keer doen en hopelijk is de uitslag dan beter.... Zo niet zou ik t niet weten......pffff denk naar t ziekenhuis dan....