Dank je wel meiden. Genieten wil ik zeker. Alleen heb ik haast geen symptomen dus ik bevat het nog niet helemaal.
Weer terug na 2 weken vakantie in het zonnige Griekenland. Heerlijke vakantie gehad. Vandaag precies 20 weken!! Aanstaande vrijdag echo.. Zo spannend. Hoe gaat het met jullie? @ Noamy, wat shitshitshit!! Ik hoop dat jullie snel weten hoe of wat, wachten is helemaal niet leuk..
En gewoon1meisje een mooie test!! Supernieuws Ik zie hem heel duidelijk. Blijft natuurlijk spannend. Leuk leuk.
Gewoon1meisje, dat bevatten duurt nog wel even. Ik geloof het ook soms nog steeds niet. Maar dan voel ik ineens ukje schoppen, en is het ineens weer 'echt'. Blijft een raar idee dat er een mensje aan het groeien is!
Dank je wel voor de felicitaties. Moet eerlijk zeggen nu ik er meer op let dat er toch wel symptomen zijn. Maar geen overduidelijke...
Gewoonmeisje en is het al een beetje aan het bezinken dat je echt zwanger bent? Ben maar blij dat je nog geen kwaaltjes hebt hopelijk blijft dat zo! Bij mij was het echt een ellende hoop dat niemand van jullie het zo erg krijgt! Hoe is het met de rest?
meiden ik ben nog vol ongeloof...... maar zien jullie m ook!!!!! Bekijk bijlage 398997 Bekijk bijlage 398998 van naar de medische malle molen ineens n posi test!!! wel nog licht maar er staat n streep!!!!!!!!!!
aaaaah gefeliciteerd Noamy!!! Super gaaf. Hier al wel laten bezinken. Maar aan de andere kant geloof ik het nog niet echt. Heb wel wat kwaaltjes. Zo heb ik heel de dag door in vlagen dat mijn borsten soort van in de brand staan. En 's avonds af en toe misselijk. En nu net had ik ongi-krampen. Heb al wel de verloskundige gebeld. ( ben nogal een planner ) en 1 juli eerste echo/hartje kijken ofzo.
Oh wat heerlijk om het hartje weer te horen!!! Vandaag ook naar de fysio geweest, hij heeft mijn rug en nek gekraakt. Zat helemaal vast. Hopelijk gaat mijn hoofdpijn hierdoor wat minder worden.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!! Noamy, supercool en gaaf. Ik zie de streep gelijk en meestal krijg je die niet zo goed op de foto. Superfijn! Gefeliciteerd Superleuk nieuws!! Maarrr volgens mij heb ik ook iets gemist.. Lalaatje ben je toch nog zwanger?? Ik dacht dat het mis was gegaan.. Superfijn als dat natuurlijk niet zo is. Dussss dikke gefeliciteerd!! Hoe ver ben je? Volgens mij bijna iedereen zwanger van ons groepie?? Hier gaat ie goed. Vrijdag de 20 weken echo!! Zin in!
Gewoon1meisje, leuk toch dat je al weet wanneer je naar de vk mag! Heb je ook echt iets om naar uit te kijken!! Word helemaal vrolijk van al die zwangeren