Oehhh erg he hahaha gelukkig nog niks gespot IIg!! Mijn buik is ook erg opgezet al jemig Nu ben ik al niet slank!
Zo leer ik nog eens wat. Volgens mij moet ik gewoon al mijn vragen gaan opschrijven en dan 1 juli gaan vragen. Vanaf wanneer hebben jullie het trouwens aan jullie ouders/familie verteld?
Dat is wel het beste om alle vragen op te schrijven want ze gaan je toch wel vragen: heb je verder nog vragen? Wij hebben het met 12 weken verteld. Niemand wist ook ergens vanaf dus niemand had ook wat door al die weken
Ik vind het namelijk moeilijk. Ik ga met 10 weken op vakantie met de schoonfamilie. 1 hele week weg. Dus zit te twijfelen om het dan tegen hun te zeggen. Of dat ik na de vakantie nog een week mijn mond moet houden
Bij m'n zoontje na de eerste echo met 9 weken iedereen verteld Nu weten er n hoop er al vanaf omdat we t ziekenhuis traject in zouden gaan........dat wisten ook n hoop mensen en wil niet in n negatieve blijven hangen dus ook die mensen het positieve verteld!
Tsja. Hangt er vanaf of de mensen er vanaf weten dat je bezig bent om zwanger te worden, zo niet zou ik het persoonlijk nog ff stil houden, want als ze weten dat je zwanger bent en je gaat op vakantie, misschien gaan zij zich dan wel druk maken als je straks niks overkomt.
Ja logisch dat je het dan snel verteld! Anders komen er vragen die allang niet meer van toepassing zijn. of moet je je in allerlei bochten gaan wringen om smoezen te verzinnen.
Nou ik zou t juist wel vertellen die week! Hoef je niet ongemakkelijk te gaan doen en liegen! En kun je er lekker met je schoonfamilie over beppen!!
Nee iedereen denkt dat we nog wachten omdat we het zogenaamd nog wel prima zo vinden. Gelukkig zijn mijn schoonouders wel heel nuchter in alles. Dus zullen niet snel ongerust zijn.
Zo dacht ik er ook wel over. Maar dan denk ik wat als het alsnog fout gaat dan heb ik het hun al verteld. Maarja misschien heb ik dan ook wel weer steun aan hun.. Bedankt voor het mee denken dames. Ben ik blij mee
Soo, wat gaan jullie hard vanavond! Hihi! Nog even over die echo's: bij de intake hadden we een termijnecho bij de verloskundige. Daarna nekplooimeting en 20 wk echo gehad en die waren in het ziekenhuis.
Klopt saar Biu de vk krijg je er maar n paar Bij de gyn krijg ik elke controle n echo das wel prettig vind ik
Wat wordt er gezellig gekletst hier Wij hebben ook bij elke echo een foto gekregen. Behalve de 20 weken echo, hebben wij alle echo's bij de verloskundige. En mijn vriend is nog elke keer meegeweest. De belangrijkste afspraken heeft hij nu meegemaakt, dus als het een keer niet lukt is het ook niet erg. @ Lalaatje, succes morgen!! Ben erg benieuwd naar het geslacht
Echt leuk om zo al die berichten te lezen over hoe jullie het doen of gedaan hebben. Succes morgen Lalaatje!!
Wat word hier ineens veel gekletst! leuk om al die positieve verhalen te lezen! Lalaatje succes vandaag! Ben ook heel benieuwd.. Hoelaat heb je de echo?
He dames, Hier de 20 weken echo gehad. Alles zag er prachtig uit, moet met 30 weken wel weer terug komen, omdat ze in het rechter niertje wat meer vocht zag dan in de linker, dus dat wilde ze nog even controleren met 30 weken. Was gelukkig niet iets om ons zorgen te maken, was geen afwijking. En ja wat het geslacht betreft; ik ben straks in de minderheid