Wij hebben een matrasje kunnen overnemen van één van mijn schoonzusjes. Een Aerosleep, met een aerosleep matrasbeschermer. Die heb ik uitgewassen. We kopen wel zelf nieuwe lakentjes en dekentjes enzo.
Ik heb nog zo'n duodeken gekregen, die kun je dan van elkaar af klitten voor de winter en zomer. en dan gewoon in zo'n overtrekje stoppen. Maar denk dat we ook nog wat gekleurde dekentjes gaan kooen met een paar lakentjes. Zijn ook wel heel schattig
Leuk om te lezen dat jullie zo druk bezig zijn met shoppen! Ik draag me zwangerschap leggings van de vorige zwangerschap en heb nu een paar van die losser stoffe broeken gekocht zeg maar van een jumpsuit maar dan alleen de broek snappen jullie het? Haha ideaal kan ze onder me buik dragen en een hempje of shirtje erop en klaar. Kan ze ook gewoon na de zwangerschap nog aan want vind die zwangerschapskleding veelste duur en het is idd nog maar 15 weken. Bij me zoontje met 35 weken al bevallen dus kan zomaar weer gebeuren. Hier voornamelijk bezig met de nieuwe kamer voor grote broer! De baby komt gewoon in de babykamer hoe die nu is. Ideaal 2 mannetjes Wij zijn ook eindelijk uit de naam!
Ik ben tot op heden vooral van de tuniekjes/jurkjes met daaronder een legging. En mijn spijkerrok is ook wel echt favoriet. Het enige probleem daarmee, is dat ik hem als ik naar de wc ga omhoog doe, en dat past niet zo goed meer, want de stof van het rokje zelf rekt niet echt mee, haha! Denk dus dat ik die niet meer zo heel lang kan dragen. Maar da's niet erg, dan gaat ie de kast in voor bij een eventuele volgende zwangerschap. Vanmiddag naar een verjaardag geweest. Zo'n bolle buik houdt iedereen toch ook wel heel erg bezig, zeg! Heb met zoveel mensen gepraat die ik helemaal niet eens kende! Wilden allemaal weten hoe ik me voelde, en vertelden dat ik zo mooi naar voren draag... Toch best wel een beetje genoten van die aandacht, erg he? hihi!
Leuk al dat shoppen! Ben benieuwd wat wij erbij krijgen als het weer een jongen word hoeven we niet veel erbij! Als t n meisje word ga ik natuurlijk helemaal los hahaha Hopelijk zit alles gewoon goed morgen de echo! ! Zijn er hier ook meiden die in het begin nauwelijks kwaaltjes hadden? ?!!!!
Ja ik noamy, maar ik moet nog een week wachten.. Ben wel benieuwd hoe het morgen bij jou is.. Ik vind alleen dat ik al een buik hem.. Dus misschien zijn het er wel 2. Komt nogal voor bij mijn kant van de familie..
Jullie zijn lekker druk met aankopen enzo Hier gister bekend gemaakt dat we een meisje krijgen!! We hebben al een jongen en een meisje. Helemaal leuk. Hier tot nu toe jongetjes toch??
Oehhh gewoon1meisje ik heb ook al zo n opgezette buik!! Ik hoop niet dat t r twee zijn bij ons!! Hopelijk gewoon 1 mooi kloppend hartje!! Leuk n meisje!!
in haar onderschrift staat nu: 24-6 eerste echo! Waarschijnlijk 1week korter zw dus nog niet veel te zien op de echo....zenuwslopend! 4-7 terug.......
Hi meiden Lief dat jullie zo mee leven Gister de echo Er was niet erg veel te zien maar wel n vruchtzak en vruchtje Het was opgemeten en zou dan 6 weken zijn ipv 7 En dat zou te vroeg zijn voor hartaktie op de echo ii was natuurlijk helemaal verdrietig. ....dit wil je niet horen En t was ook best n hork van n vent want ik zei dat ik hier best verdrietig van werd ja zei hij ik kan t niet anders maken voor je! !of het is te vroeg of t zit niet goed!!! nou daar ging ik dus weer..... Helemaal down Maar als ik terug reken.....mn ei was later op dag 17 dus innesteling is ook later dus kan die 6 weken heel goed kloppen!!! mn testen waren ook geen echte knallers maar licht posi en liep wel op maar heb er maar 3 gedaade cb gaf op dag 30 van de cyvlus ook 1 a 2 weken zwanger aan Dus al met al lijkt t wel te kloppen En probeer me er ook ana vast te houden IK heb geen bloed verlies Geen krampen En voel me gewoon zwanger En je zag duidelijk op de echo wel wat zitten Ik heb mn banner aangepast en volg week vrijdag moet ik pas terug Dat wachten maakt t wel enorm onzeker Maar ga nu liever wat later terug dan dat ik weer te vroeg kom.... ik hoop echt zoooo vokg week vrijdag wel n kloppend hartje te zien!!! Heb me ook ziek gemeld van t werk Wil nu echt mn rust pakken Eerst alle stress dat we de mmm in moesten nu weer dit Ik trek t ff niet meer zo soms.......
Kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Ik hoop voor je dat het allemaal goed verloopt. Gewoon positief blijven en probeer je niet te druk te maken. Het gaat zoals het gaat, puur natuur. Maar goed van je dat je even vrij neemt. Lekker tot rusten komen meid!
Oooh balen Noamy. Ik snap wel dat je dan een beetje verdrietig ben. Pak nu gewoon lekker je rust en ga van het goede uit! En dan hopelijk volgende week wel een mooi kloppend hart!
Daar ga ik zeker voor! Dank je! Probeer zo veel mogelijk posi te blijven Soms erg moeilijk En let nu extra op de pijntjes en juist de niet kwaaltjes....pfffff Anderhalve week in onzekerheid is killing