nou mijn vriend en ik zelf ook wil de sex niet te verplicht maken.... tuurlijk hebben we meer sex rond mn ei!!! maar geen zin,moe of iets dan doen we t lekker niet!!!!!
Zo bedoel ik t niet, manlief heeft vaak zin. Hi Hi. Nee geen verplichting, dat zou voor mij ook niet werken.
ik voel al sinds gisteravond ongi krampen opkomen en zijn veel aanwezig... zou t ongi zijn of wat anders....pffff als t niet raak is hoop ik dat mn cyclus wel rond de 28 dagen zal zijn iig!
Hier een test gedaan maar was negatief. Moet eerlijk zeggen dat ik ook bijna nergens last van heb. Dus hopelijk ( als ik ongi word ) heb ik een cyclus van 28 dagen en kan ik volgende maand beter plannen. @noamy: Hopelijk is het niet je ongi!!
ahw jee maar is t ook niet te vroeg? thanks hoop t ook niet maar denk het welll. ik voel ook niks anders dan anders...........
Hallo dames, hier komt de eisprong erg dichtbij vandaag of morgen komt ie er dus we zijn druk aan t klussen!
Ja het is wel vroeg denk ik... maar heb vandaag al heel de dag het idee dat ik ongi moet worden. zo'n buik.. Maar als ik netjes een cyclus van 28 dagen heb dan is maandag dag 28.
Dat gevoel heb ik dus ook. ... al ff.... maar de laatste dagen wat meer langer en vaker per dag nu dus ook weer Pfff,
Zie mijn banner......... Op naar de volgende ronde Net met mijn eerste ochtend plasje ongesteld geworden..... Op dag 25 Dus keurig zelfs te vroeg! Heb nu mn banner op 25 dagen gezet of moet ik die op 28 houden???
Kijk dat is even netjes. Ik zou wel die 25 dagen aanhouden en dan misschien met ovulatietesten kijken wanneer je ei ongeveer is.
Jammer Noamy! Maar 25 is wel lekker vlot. Ik heb een enorme blaasontsteking nu. Hopelijk is het snel weer weg. Iig voor mijn vruhtbare periode haha want aan gemeenschap moet ik nu echt niet denken. Heb regelmatig een blaasontsteking gehad en dacht het wel even weg te drinken maar vanmorgen alleen nog maar bloed aan het plassen Mn vriend is nu naar de HAP om antibiotica te halen. Eigenwijs dat ik ben. Ook nog wat oud bloed. Maar mn menstruatie was deze maand ook al na 4 dagen over (normaal 7 dagen) , startte wel enorm heftig maar zou dus nog wel wat oud bloed kunnen zijn.
ja miss idd maar s van die rottesten in huiss halen en kijken wanneer hij komt Ik ga maar uit van de 25 dagen iig en klus gewoon ruim door ak maand
Jammer Noamy.. Hopelijk blijft je cyclus een beetje zo rond de 25 a 28 dagen. Dan is het nog een beetje bij te houden. Wie kan er al bijna testen of is misschien zwanger?
He meiden een ontzettend druk weekend achter de rug dus vandaar nu pas een berichtje. Jammer noamy dat je ongesteld bent geworden! Ja ben ook benieuwd wie er bijna kan testen! Hier klopt mijn banner volgens de ovulatietesten niet dus kan pas over 9 a 10 dagen testen.
Ik kan al testen.. Gisteren nog gedaan maar nog steeds negatief... nu even een paar dagen niet. En in de loop van de week weer.
Hier ook een super druk weekend achter de rug. Zaterdag een super gezellig feestje gehad voor mijn verjaardag. Vandaag lekker een relax dagje. Naomi, Ow wat jammer dat je ongesteld geworden bent, 25 dagen is wel vlot. Maaaaaaar nieuwe ronde nieuwe kansen!!!! Gewoon1meisje, Ow wat spannend. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt! Hier wel wat vage klachten. Buikpijn, met vlagen misselijk, en emo. Nog ff geduld hebben voor ik kan testen... t komt vast omdat ik 30 geworden ben.. haha
hahaha Mooi excuus 30 worden.. Maar heb je nog genoeg geduld om te wachten met testen? Hier ga ik morgen testen en kijken wat er dan uitkomt. Heb wel vage klachtjes maar voor de rest niets... Geen zere (.)(.) ofzo...