Ja heb me ziek gemeld op t werk maar Miss in overleg dat ik volg week de ochtende thuis werk De week erna heb ik vakantie dus dan 3 weken rust en hopelijk gaan we onze vakantie goed in met n mooie echo en een fijner gevoel!!
ooooh door jou verhaal vind ik het nu nog spannender worden. Ik heb gerekend op 8 weken en 2 dagen als ik moet. Hopelijk blijft het ook zo..
Ik zit een beetje met een twijfelgevalletje. Heb nu een positierok aan, maar met t zitten zit er weinig beweging in, ook met fietsen. Maar als ik sta zit er nog wel.wat ruimte tussen. Het is een jeansrok dus ook niet veel stretch erin. Nu ben ik zo bang dat het gaat knellen en dat t niet goed is voor de beeb. Maar ik kan het rokje ook niet ruilen voor een maatje groter, want het was in de sale en die krijgen ze ook niet meer binnen.
Lalaatje! Ik heb EXACT datzelfde probleem! Mijne zit ook niet meer lekker, begint een beetje te knellen. Ik heb em maar in de kast gelegd met t idee: 'voor een evt volgende zwangerschap tot ongeveer week 20'... maar een beetje jammer is t wel...
Zo stom he Saar. Ik heb m nog maar 2 x aan gehad. Vorige week bij de 20 weken echo zei de echoscopiste ook al; oeh wat strak. Ja dat komt omdat er geen rek in zit. Hij zit met looen en staan wel goed, want dan kan ik m nog wel wijder krijgen. Maar zodra ik ga zitten ben ik juist bang dat t gaat knellen. Nou heb ik gelukkig niet de striemen ervan in mn buik staan, maar toch... het is inderdaad wel jammer.
Idd heel jammer. Ik voel een constante druk op mijn onderbuik als ik hem aan heb, en dat voelde steeds zo naar!! En als ik naar de wc moest probeerde ik het rokje omhoog te doen, maar krijg hem bijna niet meer over mijn buik heen... Trouwens vandaag weer bij vk geweest, en alles was helemaal goed: uitslag van de glucosetest was perfect, hb was prima, bloeddruk goed, baarmoeder goed gegroeid, ukje lag er lekker bij (koppie naar beneden, maar dat kan natuurlijk nu nog veranderen, want er is nog ruimte zat!). En natuurlijk ook weer even mogen luisteren naar het hartje. Echt, daar mogen ze me s nachts voor wakker maken!
Hee Noamy, dat is wel even schrikken.. Ik ben in het begin ook een week terug gezet, want bij de 8 weken (eerste controle) was het ook een stuk kleiner dan het volgens de berekening zou moeten. Maar nu gaat alles goed! Hoop dat het bij jou ook gewoon goed is. Wachten duurt dan veel te lang. Succes!
Hi flojo Dank je wel!! Hoop t ook dat t gewoon goed zit!! Voel me nog steeds wel zwanger en geen bloedingen of gekke krampen dus!!!!
Da's in ieder geval een goed teken, Noamy! Hou je het een beetje uit tot volgende week? Voldoende afleiding enzo? xx
Jeetje spannend noamy! Dan duurt 1,5 week heel lang.. ik duim voor je dat jullie de volgende keer een mooi kloppend hartje zien!
Dank je wel dido Duurt zeker ff maja beter dan dat ik weer te vroeg terug kom Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat de echo echt te vroeg was en ik gewoon zwanger ben van n gezonde beeb,! Iedereen om me heen zegt positief denken nou dat doe ik dus ook!!
Tuurlijk je "moet" positief blijven anders maak je je zelf helemaal gek. Zijn er hier ook dames die bij hun echo het wel goed hadden met weken?
Bedankt voor je berichtje Dido.. Ik denk namelijk dat ik ook word terug gezet als er iets te zien valt. Had namelijk een positieve ovu-test op dag 17. En ik testte op dag 28 positief. Dus 11 DPO. Hoe voel jij je nu Noamy?
Ik werd bij m'n zoontje ook terug gezet maar tien was ik al in de 9 weken en toen n halve week terug.... Dan is t wat minder shokking als nu .... Voel me op zich ok En probeer me zo posi mogelijk in te stellen Vind t heel moeilijk ook omdat ik weinig kwaaltjes heb.... Ik testte ook posi op dag 17 met m'n ovu en op dag 30 n eerste licht posi test zw! Denk dat t daarom ook verklaard dat die test licht was! Dacht 2 dagen over tijd te zijn maar dan zou ie moeten knallen Cb gaf ook 1-2 weken zwanger aan op cd 31 Dus ik begin wel steeds meer te geloven dat ik gewoon korter zwanger ben! Nog n klein weekje dan hoop ik echt zoooooo n goede echo te hebben! Dan begint onze vakantie ook dus ........
Ik hoop het ook heel erg voor je Noamy! En dat je bijna geen last hebt van kwaaltjes, zegt helemaal niks, natuurlijk! Ik heb in het begin eigenlijk ook relatief weinig last gehad van kwaaltjes (beetje last van mijn darmen, af en toe een beetje misselijk en moe, maar lang niet zo erg als sommige andere dames!). Ik duim in ieder geval de komende dagen met je mee! xx
Jouw verhaal komt heel erg overheen met die van mij Noamy. Ik testte op dag 28 ook licht positief en clear blue gaf gelijk 1 - 2 zwanger. En ik heb net zoals jou niet heel veel kwaaltjes. Wel heel veel moe. Hopelijk heb jij volgende week vrijdag een hele mooie echo/kloppend hartje. Ik denk dat je dan wel een stuk rustiger in je vel zit.
Ooooohhh Morgen moet ik voor mijn echo.. vind het nu al spannend... En man gaat uiteindelijk toch mee. Hij is heel toevallig thuis.