Alweer eventjes terug van de echo. Maar het hartje was goed duidelijk te zien en we hebben al een echo meegekregen. Ze zei omdat het kindje opgekruld lag was het moeilijk te meten maar het was toch gelukt. Ik ben nu 8 weken en 1 dag schatte ze. Helemaal blij... Kwamen alleen toen we uit de behandelkamer kwamen nog een stel tegen uit ons dorp. Oeps.. Hopelijk houden hun der mond wel dicht.
Wat fijn dat de echo goed was!! En je bent dus niet terug gezet begrijp ik terwijl ke t zelf wel korter zw te zijn?
Ik wist het niet zeker... ik dacht dat ik met jou gelijk liep noamy. Dus daarom dacht ik dat ik terug gezet zou worden. Maar het was maar 1 dag dus dat viel mee. Nu de eerst volgende echo over 3 weken. Ik krijg met 11 weken mijn termijnecho, dan ben ik nog maar net terug van vakantie.
Ahaaa Nee jij hebt volgens mij n week voor mij positief getest Dus dan klopt n week verschil wel!! Hopelijk mag ik vrijdag volgen met n mooie echo en kloppend hartje
Hoop het ook voor Noamy! Duimen op een mooie echo een vrijdag!! En lalaatje, morgen gewoon een normale controle?
Lalaatje, Hoe was je controle? Was alles weer goed? En noamy, al zenuwachtig? Hoe is het met de rest van de dames hier in de groep?
Gewoon1meisje, mooi dat de echo goed was! En superfijn dat je het hartje hebt kunnen zien, fijn gevoel is dat. Noamy, bijna! Ik ben zo voor je aan het duimen! Hier alles prima. We gaan zo naar de gemeente zodat mijn vriend onze uk kan erkennen, en ukje dus de achternaam van vl gaat krijgen. En vanavond is het partneravond bij de cursus die ik doe, ben benieuwd!
Top Lalaatje dat alles weer goed is!! En Saar hoe was het op de partneravond? Heeft je vriend goed meelopen puffen
Meiden de echo was super goed!!!! hartje klopte!! Zijn mega blij weken kloppen nu ook psies met de meting