stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Tanks ladies!!

2. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Oh, wauw, Noamy! Wat een supergoed nieuws! Gefeliciteerd, geniet ervan! :D :D :D

Partneravond was okee. Ik heb op zich niet heel veel dingen gehoord die ik nog niet eerder had gehoord. Denk toch dat je zo'n bevalling een beetje moet 'ondergaan' op het moment dat het zo ver is. Vl ging met frisse tegenzin mee, maar heeft zich heel netjes gedragen. Hij heeft niet meegepuft, maar dat hoefde ook niet. De dame die de cursus geeft, is lekker down-to-earth, en neemt zichzelf en alle bestaande theorieën niet al te serieus, maar vertelt heel veel. Op zich wel prettig, ze stimuleert je heel erg om te kijken hoe je het zelf het prettigste lijkt. En ondertussen vertelt ze dat het toch wel gruwelijk pijn doet. Tja. Dat wisten we al ;)

Erkennen was ook leuk, heb echt even een beetje onder mijn stoel gelegen van het lachen. We kwamen bij het gemeentehuis, en vl vraagt me, bloedjeserieus, waar hij de baby na de geboorte moet laten controleren bij de aangifte. Hij zag zichzelf helemaal gaan, met een baby van amper twee dagen oud in de maxicosi naar het gemeentehuis, hihi! Ik legde dus uit dat hij alleen een formulier en identiteitsbewijzen mee hoefde te nemen. Was ie helemaal beduusd over het feit dat hij dus niet met onze uk op stap hoefde, haha! Was echt keischattig.

3. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noamy, Ik zie net dat jij ook op de 22ste je termijnecho heb. Ik ook!
    Ik heb alleen me intake al gehad. De 22ste gaan ze bloedprikken en kijken hoever ik daadwerkelijk ben. En natuurlijk of alles goed zit.

4. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Superfijn Noamy! Gefeliciteerd :) Nu alle spanning weg en lekker uitkijken naar de termijn echo.

Hier gaat ie goed wel superdruk. Moeten het kleintje inderdaad ook nog erkennen bij de Gemeente. We gaan binnenkort ook nog een 3d/4d echo maken, omdat dit de laatste keer is dat ik zwanger zal zijn.
    Dus even extra bij stil staan :)

5. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden ik ben op vakantie dus vandaar geen berichtje meer van mij..
    Noamy wat super dat de echo goed was!! Geniet van het goeie nieuws!
    Hier gaat het allemaal goed heerlijk aan het genieten van zon zee en strand!

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hoe gaat het nu met iedereen? Het is zo stil hier:p
    Ik heb gister maar ff wat truien in de sale gekocht. Scheelt toch wel weer de helft van de prijs. Heb ze toch nodig in de herfst. En nog even een vraagje. Ik kreeg vorige week een briefje mee van de vk over zwangerschapsvergiftiging met de symptomen. Nou staat er boven aan het lijstje hoofdpijn. Maar in wat voor ernst moet ik dat zien als je aan de bel moet trekken? Want ik heb dus wel vaker last van hoofdpijn, meer migraine, maar dat is ook al jaren. ;)

Geniet lekker van het weer dames! :D

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Lalaatje, volgens mij is het als je aanhoudende hoofdpijn hebt die gewoon echt niet over gaat... Maar 100% zeker weet ik het niet. Daarnaast denk ik dat je het wel zou herkennen als iets anders dan migraine, maar ook dat weet ik niet helemaal zeker. Als je twijfelt over jouw klachten, zou ik de vk even bellen.

x

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat denk ik ook Saar. Staan meer symptomen op waar ik helemaal niet last van heb dus ga me er ook verder niet druk om maken. Heb sowieso ook va mezelf een hoge bloeddruk, maar gelukkig houden ze dat goed in de gaten.

9. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook rustig.. Voel me alleen echt zwanger door mijn beurse borsten en heel erg moe. Maar voor de rest, hoop ik snel weer die echo te hebben.

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik heb ook wel weer zin in een echo. Laatste was 20 weken echo op 22 mei... Op 21 juli mag ik weer, ben dan 29 weken. Is een extra groeiecho ivm een net iets te hoog bmi.

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hebben jullie al wat kleertjes voor de baby gekocht?
    Ik heb vanmiddag wat basic kleertjes gehaald bij Hema! Zo schattig.

12. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat is het hier stil :p

Even een vraagje: heeft iemand hier ook belang bij een positierokje maat 29(36/38)?
    Ik pas hem niet meer en vind het zonde om m in de kast te laten liggen.

Bijgevoegde bestanden:

13. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry.. ik ga pas kleding inkopen als het zover is. Heb nog niet echt zekerheid.

Maar hier gaan wij morgen op vakantie. We gaan dan ook bij het avondeten vertellen dat ik zwanger ben. Door een cadeau te geven van Nijntje, opa en oma pluis. En een rompertje. Hopelijk snappen ze het gelijk. Ook vertellen we er gelijk bij dat het nog altijd fout kan gaan. Omdat ik nog maar 10 weken ben.

14. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Super leuk! De kans dat het mis gaat neemt steeds meer af, maar alles is mogelijk natuurlijk, hopen dat het gewoon blijft plakken! En 10 weken alweer, gaat snel hè?

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Gewoon1meisje, keileuk!! Laat je nog weten hoe het is gegaan?
    En inderdaad, vanaf 10 weken mag je je best iets zekerder gaan voelen, kans dat het misgaat wordt steeds kleiner en kleiner! Fijne vakantie!

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Fijne vakantie gewoon1meisje
    Ik zou juist t zekere gevoel vasthoude
    Positief blijven! !
    Wij hebben volg week dinsdag weer controle
    En hoop ook dat alles nog steeds goed zit maar voel me nog steeds hetzelfde dus het zal vast goed zitten!! Daar houd ik me aan vast
    Daarna gaan wij t iedereen vertellen en heb n leuk idee!!!
    Met mn zoontje en wat teksten die we m laten vasthouden en dan op de foto zetten!!
    Heb er al helemaal zin in!!!

17. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Weer even niet geweest.. Maar zo te lezen is iedereen lekker druk of op vakantie! Lekker hoor. Wij gaan heel misschien half augustus nog een weekje weg.
    Hier ook al een paar kleertjes gekocht voor de kleine, omdat deze kleine meid in herfst komt en ik bij mijn dochtertje bijna geen lange mouwen had, omdat ze in de winter werd geboren.. Ik wil alleen nog wel een leuk geboortepakje kopen. Dat heb ik bij de andere ook gedaan. Deze bewaar ik dan.

Hoe gaat het verder met iedereen?! Noamy, jij gaat het aankomende week aan iedereen vertellen?? Superleuk! En hoe voel je je?

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Leuk Flojo lekker shoppen!
    Kan niet wachten tot wij ook weten wat t word en we kunnen losgaan met shoppen!! Hahaha

Ja dinsdag de termijnecho en erna gaat t nieuws de wereld in!!
    Zin in!!
    Hopelijk is alles gewoon weer goed met de beeb
    Vind t toch wel weer erg spannend!

19. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden wij zijn weer terug van vakantie. Hebben het echt heerlijk gehad! Balen dat het weer voorbij is..:(
    Spannend noamy morgen de echo! Laat je weten hoe het was?

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Doe ik!!! Mag om 11 uur
    Spannend! !!!!

Deel Deze Pagina