stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha meiden! Inderdaad rustig hier! Hier officieel nog geen verlof, maar wel nog twee weken zomervakantie (teaching has its perks), en over twee weken dus wél verlof! T komt allemaal ineens zo dichtbij! Kan echt niet wachten om ons ukje te ontmoeten! En op een vreemde manier verheug ik me ook op de bevalling. Uiteraard geen zin in de pijn, maar ik ben heel nieuwsgierig naar de ervaring.

Afgelopen donderdag bij de vk geweest, en ons mini-mensje is al mooi begonnen met indalen!

Babykamer is bijna af: vandaag gaan we de gordijnen bestellen, en dat is echt t laatste wat nog echt moest! Verder zij het allee aankledingsdingetjes. En gisterenavond hebben we ook een jongensnaam gekozen waar we allebei echt tevreden mee zijn! Helemaal blij!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Voor jou schiet t echt op he!
    Leuk hoor
    wij weten over 2 weken wat t word en kan dan ook niet wachten om met het kamertje te beginnen!!!
    Mijn voorgevoel zegt n meisje....
    Ben zooo benieuwd of mn gevoel wederom klopt want bij mn zoontje was het gevoel ook goed!!!!

3. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ja, 't schiet echt op inderdaad! Ben ook wel echt aan het aftellen nu, hoor! Kan zoooo niet wachten om ons ukje te ontmoeten!

Spannend, over twee weken geslachtsbepaling! Gaan jullie het dan ook delen met de rest van de wereld, of houd je het 'geheim' tot de geboorte?

Ik ga zo even de stad in, op jacht naar een tweede outfit maatje 50, en schilderspulletjes kopen: ben helemaal crea-bea aan het worden, ga een aantal schilderijtjes maken van 20x20 met verschillende blije en kleurrijke beestjes erop, zodat uk kaan 'aanwijzen' als hij/zij straks groot genoeg is. Komen op het kamertje te hangen :). Heb al een groter schilderij gemaakt voor boven het bedje, heerlijk om te doen!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wij vertellen t iedereen
    Ook bij mn zoontje gedaan
    Ik vind t altijd zoooo raar als mensen t zelf wel.weten maar dan geheim gaan houden!
    Ik ben er zo bij 2 stellen laatst ook al achter gekomen omdat ik de ene betrapte op de jongens afdeling
    En de andere zich versprak!!

5. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Beetje heeel erg druk hier. Besloten om halsoverkop te gaan verhuizen ivm een nieuwe baan van mijn vriend. Over 2 weken is het zover en we moeten nog zooooveel regelen.
    Merk dat ik een beetje in de stress raak en heel blij ben als we daar eenmaal zitten. Morgen nog 1 dagje werken en dan iets meer rust om alles te regelen. Daarna nog lekker genieten van mijn zwangerschap. Naam bedenken, kaartje uitzoeken, kamertje klaarmaken..
    Geboortepakje wel binnen! Zo sketig :)

Oja Noamy, kwaliteit was verder goed hoor van de echo. Weet ook niet hoe het normaal gaat.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jeetje Flojo wat heftig!
    Succes met verhuizen
    Van waar naar waar ga je?

Ik ga tzt even kijken wat de prijzen er zijn dan ga ik daar waarschijnlijk ook heen!!

7. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend noamy! Nog 10 dagen en dan weten jullie het! Dan maken ze trouwens wel vroeg de echo of niet?
    Hier ook lekker druk.. nog een weekje en dan heb ik verlof! Heb veel.last van allerlei kwalen dus ben er echt aan toe!
    Jeetje flojo heftig hoor nu verhuizen! Succes!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Dido dan ben ik 16 weken
    En t kan al vanaf 15 weken! !!
    Erg spannend idd
    Ben erg benieuwd of mn gevoel goed is

Fijn datbje bijna rust hebt!!!

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hé meiden, wat schiet t al aardig op bij jullie. Hier ook alweer bijna 28 weken. Gaat zo snel:D
    Afgelopen maandag begonnen met zwangerschapscursus, leuk al die die informatie en bekkenoefeningen.
    Maandag moet ik weer beginnen met werken, nog 6 weken en dan kan ik eindelijk lekker in de rust! Heb er zin in!

Spannend hoor noamy, nog een paar dagen! ;)

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Lalaatje gaat ook snel bii jou zeg!!!!
    Alles voor de beeb al.n beetje klaar?

Ja nog iets meer dan n weekje dan mogen we ons ukkie weer zien! ! En weten we wat t word

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja zo goed als, de meubeltjes staan allemaal al klaar, de aankleding van de babykamer is bijna af en alles moet nog gewassen worden, dan kunnen we genieten!

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Leuk!!
    N jongen toch voor jullie!?
    Kan niet wachten tot wij ook gericht met t kamertje rn kleding kunnen beginnen!
    Mijn vriend werkt in n behang en verf speciaalzaak en die hebben echt geweldige unieke spullen!
    Heb voor n meisje al n hoop leuks gezien!!!

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zag voor een meisje ook leuke dingen. Zag t al helemaal voor me, maar was toch een jongen indd. Nu ben ik al helemaal aan het idee gewend van een jongen, want sta nu steeds jongenskleren te bekijken terwijl ik dat voor de 20 weken alleen voor meisjes deed. Haha...

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jii had dus ook t gevoel van n meisje? ?

Ik dus nu ook
    Bij mn zoontje was mn voorgevoel ook goed....
    Dus ben erg benieuwd
    Iedereen zegt bij mij ook n meisje. ...spannend hoor
    Gelukkig wachten wij niet tot de 20 weken echo!!
    Zijn we te nieuwsgierig voor hi hi hi

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Lalaatje, leuk dat jullie al zo'n eind zijn met de voorbereidingen! Hier ook bijna alles klaar - ben zelfs al bezig met mijn vluchtkoffer voor het ziekenhuis in te pakken, 't gaat zo hard!

Noamy, leuk he, al die spulletjes kijken? Ik vind 't ook heerlijk, zelfs al zijn we inmiddels bijna helemaal compleet met alles! En spannend, die echo!

Hier maandagochtend de tweede groeiecho, vind 't best spannend. Bij de vorige echo te horen gekregen dat 't buikje van ons kleintje aan de grote kant was (viel buiten de grootste curve). Maandag horen we of uk een curve van zichzelf heeft ingezet, of we worden doorverwezen naar een gynaecoloog... Vk maakte zich geen zorgen (gaf aan dat ze dit wekelijks meerdere keren zag, en dat er dan vrijwel nooit iets aan de hand was), maar ik vind 't toch echt heel spannend.

Daarnaast 's avonds steeds last van menstruatie-achtige krampen. Er zit geen regelmaat in, maar vervelend voelt t wel. Vermoed dat uk zijn/haar weg naar beneden aan het vervolgen is, lag bij vorige controle al met zijn/haar kopje diep in mijn bekken, maar was nog niet helemaal ingedaald...

16. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat spannend Saar. Zal vast wel goed komen, positief blijven! Het is indd handig als je vast je tas klaar hebt staan, je weet t maar nooit. Ik wil graag thuis bevallen, maar ook ik zal mn tas klaar zetten voor t geval dat...
    Wij moeten 3 september terug voor controle, om de niertjes te bekijken, in 1 zat namelijk wat meer vocht dan de ander, maar ik ga me er niet druk om maken, ik ben alleen maar aan het genieten van al dat getrappel in mn buik. Zo bijzonder is dat!

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jullie zijn al zooooo n eind!
    Ik kan niet wachten tot ik t echte getrappel ook voel!
    Ik voel het nu soms ook al maar dan echt wat plopjes en meer beweging dan schopjes....
    Twijfel soms wel maar t is wel n herkenbaar gevoel!!

Hopelijk zijn jullie beide echo's gewoon goed!
    Zal vast wel!!!

18. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg helemaal de zenuwen van jullie haha. Mijn wieg hangt nog niet eens klaar.. en aan wassen wilde ik volgende week in mn verlof beginnen. Help!

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Hahaha madelief
    Als het goed is heb je nog alle tijd!!!
    Wat is het snel gegaan
    Was jij de eerste zwangere in dit clubje? ??

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Komt allemaal wel goed Madelief! Denk dat mijn banner beetje in de war is 😕

Deel Deze Pagina