stoppen met de pil november 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door noamy, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    En Saar is de kleine al ingedaald bij jou? DE datum komt nu wel steeds dichterbij. Leuk hoor!
    Hier is de rust weer iets meer teruggekeerd. Wel veel dingen te regelen, maar verder wel veeeel meer rust.

Ik ga er vanuit dat de kleine bij mij pas eind oktober gaat komen, dan valt het altijd mee :(
    De andere 2 kwamen ook veel later ( 13 dagen en 8 dagen).

2. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Flojo, uk is inderdaad helemaal ingedaald! Vk gaf aan dat hij/zij ook al helemaal vast ligt, dus kleintje kan geen kant meer op! Wordt wel echt spannend nu, 't echte aftellen is begonnen!

3. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Flojo en Saar... Ben wel benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren bij jullie!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    spannend dames!!!!
    jullie zijn de eerste die gaan bevallen in dit forum!!!!

5. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit ie nog steeds in me buik wat echt niemand verwacht had! Zondag ben ik 37 weken en vanaf dan mag ie geboren worden al is het nu ook niet meer zo'n probleem. Maar voor de 37 weken moet ie altijd wel even mee naar de kinderafdeling en hoop dat ie gewoon lekker bij ons mag blijven!

Saar heb jij ook zo'n last van dat indalen? Onze uk ligt ook helemaal ingedaald en heb echt flink last van scheuten en steken die doortrekken tot in me vagina.. heel pijnlijk! Gisteren zei de verloskundige dat het hoodje zo diep ligt en als ie lekker met zn koppie draaid dat dit idd zo voelt en erg pijnlijk is..:(

Flojo hoe bevalt het in jullie nieuwe huis?

Met de rest alles goed?

Ohh ik word wel met de dag zenuwachtiger voor de bevalling hoor!

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    gelukkig dat ie nog zit dido !
    t indalen etc kan zeker pijn doen heb ik toen ook erge last van gehad
    ben benieuwd wanneer je gaat bevallen!!!!

7. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Het nieuwe huis bevalt goed! Ook al is het tijdelijk (maar in ieder geval voor een jaar) tot we weten waar we echt gaan wonen en op zoek gaan naar een koopwoning. Voor nu even lekker rust.

Hier is de kleine ook al ingedaald (maar volgens mij nog niet helemaal). Ik ben nog lekker mobiel, maar soms als ik heel 'relax' loop dan krijg ik inderdaad zo een zenuwpijnscheut beneden. Dan moet ik echt stoppen met lopen. Zal er heel charmant uitzien ;)

Dido, wel superfijn dat je de 37 bijna hebt gehaald. Zul je zien dat deze nog veel langer blijft zitten.. Mss toch op instellen?? Valt het een beetje mee :(

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    fijn dat je gesetteld bent flojo
    wat vervelend dat je over n jaar weer moet verhuizen zeg pfff
    moet er niet aan denken!!!!!!

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Oh, wat goed, Dido, dat je uk nog lekker binnen zit! :) Super! Ik heb inderdaad ook last van het draaien van de kleine. Kan alleen nog om zijn/haar as heen draaien, maar als dat koppie dat mee probeert te gaan, doet dat echt heel veel pijn. Gebeurt overigens alleen als ik lig.
    Verder heeft mijn buik besloten dat het een goed idee is om 's avonds oefenweeën uit te proberen, ook niet echt fijn. Onderbuik verkrampt, met als resultaat een pijnlijke harde buik, en die kramp trekt dan door naar mijn rug. En dat is dan meestal vanaf een uur of 11 tot een uur of 1 's nachts (tja, 't zal nooit eens overdag zijn... :()
    En soms voelt het alsof er een breinaald achter mijn schaambot geduwd wordt. Bijvoorbeeld als ik te snel opsta, maar soms ook helemaal uit het niks. Vk zei dat dat ook door het indalen kwam...

Flojo, dat ineens moeten stoppen met lopen herken ik. Voelt zo voor schut! hihi! Soms gebeurt het in huis, dat ik gewoon rustig met iets bezig ben, en dan ineens moet gaan stilstaan, vl vraagt steeds of ie al iemand moet gaan bellen dan.

Noamy, jij bent ook al ruim 18 weken, gaat ook hard!! En bijna 20 weken echo, spannend!

Trouwens, ik word sinds afgelopen maandag gebombardeerd met appjes en telefoontjes of ik al bevallen ben. Nou ja, gebombardeerd is overdreven, maar ik heb sinds maandag al drie keer de vraag gekregen 'of die kleine er nu nog in zit' en 'of ik al bevallen ben'. Als ik dan zeg dat ik nog een kleine vier weken moet, en dat het misschien zelfs nog wel zes weken duurt, krijg ik een reactie van 'ja maar het had gekund, toch?'
    Lief hoor, die mensen die zo meeleven, maar als dat erger gaat worden, ga ik op een gegeven moment denk ik wel kortaf worden in mijn reacties...

10. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn flojo dat het huis goed bevalt!

Saar vervelend die oefen weeën! Ik heb er ook heel veel last van..:(

Noamy bij jou begint het idd op te schieten! Een hele mijlpaal straks op de helft!

Ja dat zul je zien he.. super vaak in het ziekenhuis gelegen alle gynaecologen en verloskundige waren bang dat ie zelfs voor de 34 weken zou komen en loop al met ontsluiting rond maar dat deze lekker gewoon blijft zitten! Mijn zoontje is geboren met 35 weken dus het voelt al heel gek dat ik nu al ruim een week langer zwanger ben! Ik hou er idd rekening mee dat deze gewoon lekker blijft zitten haha. Liever tot de 40 weken lopen als weer te vroeg bevallen! :)

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Het schiet idd al aardig op alweer de 18 weken gepasseerd. ....
    ben alleen wel erg onzeker nog soms
    aangezien ik de placenta weer Voor heb voel ik onze beeb later...
    had t bij mn zoontje ook maar die voelde ik rond deze tijd geloof ik
    Io voel soms wel iets van beweging maar niet echt overtuigend. ...
    en t duurt nog 3 weken voor ik de 20 weken echo heb met 21 weken heb ik die pas....
    miss denken jullie wat zeur je maar ik zou elke week wel.n echo willen om te kijken of alles goed gaat daar binnen

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Snap ik heel goed, hoor, Noamy! Hier ook de placenta voor. Ik voelde onze uk voor het eerst met 15+5 oid (na flinke lichamelijke inspanning), maar daarna is het een tijd heel rustig geweest. En nog steeds zijn er bepaalde bewegingen die ik niet voel, maar die je aan de buitenkant wel ziet.
    Soms zou je willen dat je een soort teletubbie was, met zo'n raampje in je buik, dat je even naar binnen kon kijken...

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Als ik.dit zo allemaal lees dan mag ik wel opschieten met kleertjes wassen etc haha. Vanochtend bij de vk geweest en ze zei dat de baby volgens haar al een randje in mn bekken ligt, maar nog genoeg ruimte had. Volg ook een zwangercursus, erg leuk, gezellig en vooral.de voorbereiding op de bevalling is handig! Begin nu ook al zenuwachtig te worden hoor. Was altijd zo bang om in te scheuren, maar heb me er maar bij neergelegd dat dat 9 van de 10 keer voorkomt.
    Wil alleen geen aambeien... hihi!

Ben blij dat t verder goed gaat met iedereen. Nog 3 weken dan kan ik ook met verlof! :-D

14. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hier ligt de placenta ook voor, maar ik voel de beeb meer dan genoeg bewegen. Denk ook rond de 16 weken ofzo voor het eerst.

@ Saar, ik had dat bij de eerste zwangerschap ook, dat mensen gingen vragen of ik al was bevallen. Hij kwam toen 13 dagen later dan de uitgerekende datum, dus toen werd het inderdaad irritant. Nu zeg ik gewoon dat het ook november kan worden. Ach ja iedereen is natuurlijk nieuwsgierig :)

15. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    Oja, ben nu ook alle babykleertjes, beddengoed etc voor de beeb aan het wassen. Maar gewoon maar 1 was per dag, want het is echt megaveel ;)

16. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Echt wel Flojo, wat een berg hihi. Heb ook een hoop mooie leuke kleertjes gekregen van werk en tante. Dus die moet ik ook wassen. Heb t allemaal even wat uitgezocht, nu kan het mooi iedere dag wassen met dit mooie weer wat er aan zit te komen. Heerlijk!

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Kijk daar word ik dus nog onzekerder van......
    Ook meerdere met placenta voor en al vroeg wat voelen. ......

18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Moet je niet doen joh noamy! Ik heb de placenta ook voor. Met 17 weken voelde ik pas hele lichte plopjes waarvan ik niets zeker wist, pas tegen de 20 weken kon ik zeggen: dit is t!

19. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde mijn eerste nog later iig na de 20 weken echo. Was toen zo verbaasd dat dat al in me zat (je zag ook bijna niets). Nu voor het eerst geen placenta voor en nu maakte ik me juist af en toe zorgen door al het gestomp ;)

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Zo madelief! Bijna uitgerekend... Begint t al wat te rommelen?

Deel Deze Pagina