Noamy, dat was precies niet mijn bedoeling! Wat ik bedoelde te zeggen was dat ik dus ook pas heel laat echt herkenbaar iets voelde, doordat de placenta voor lag! Die beweging met 15+5 was echt uitzonderlijk, en nadat ik ruim anderhalf uur met een flinke snelheid en een enorme groep leerlingen had gewandeld. Daarna voelde ik een tijd niets meer, dat maakte me ook onzeker. Vk zei toen tegen me dat ik me geen zorgen moest maken, omdat de kans groot was dat ik pas na 22 wk weer iets ondefinieerbaars zou voelen. Het was echt niet mijn bedoeling je onzeker te maken! Maar als je ongerust bent, gewoon morgen je vk bellen, meis!
Super dido! Ik moet nog 8 weken hihi... heb er zo'n zin in. Heb alleen gigantisch last van mn bekken. Helaas straalt t nu uit naar mn benen
Yeee! Dido, wat fijn dat je 37 hebt gehaald! Ik morgen ook . Vanmiddag is het wel echt flink aan het rommelen: behoorlijk pijnlijke harde buiken, word er een beetje naar van... Hoop toch iig ruim 38 te halen.
Lalaatje balen zeg! Misschien naar de fysio? Saar helaas wil dat niks zeggen.. ik heb dat nu al 5 weken en ze waren er van overtuigd dat ik de 37 weken niet zou halen en bang dat ik de 34 weken niet zou halen maar toch zit ie nog in me buik! Voor weeën kunnen ook heel vervelend zijn!
Hier ook veel last van voorweeen, vooral als ik rustig ga zitten en ook 's nachts wordt ik er wakker van met dan vooral pijnlijke harde buiken, die doortrekken naar mijn rug. Bij de eerste 2 had ik ook rugweeen, dus soms denk ik echt, het gaat beginnen. Vandaag dus maar de kinderwagen (nadat ik alles daarvan weer had gewassen) in elkaar gezet. Mocht het wel eerder beginnen, dan is nu alles schoon Maar bij mij mag de kleine zeker nog wel 2 weken blijven zitten en waarschijnlijk worden het er nog wel 5..
fysio heb ik al gehad. Het is dat ik nog maar 3 behandelingen over heb uit mijn pakket, anders had ik wel vaker gegaan, maar heb oefeningen meegekregen dus die horen te helpen. De ene dag heb ik nergens last van en de andere dag ga ik door de grond van de pijn. Volgens mij heb ik me vanochtend verstapt na het douchen, want ik zakte ook ineens door me knie. Dus ik lig de hele middag al op de bank, maar vervelen doe ik niet. Heb een hele leuke serie waar ik op dit moment verslaafd aan ben
Sinds zaterdag voel ik m en weet ik dus zeker wat ik soms al eerder voelde dat het de beeb is!!! Helemaal super Had ook een doppler gekocht!!! Helemaal blij mee want als ik dan even ongerust ben pak ik dat ding en luister ik naar zn hartje!! In love. ......!!!!
Superfijn Noamy! Nu lekker genieten Er komen er steeds meer in de buurt van de uitgerekende datum. Zo leuk! Kijk uit naar de eerste geboorteberichtjes
Thx ladies Die doppler is ook echt een uitkomst !! Wat heerlijk om wanneer je maar wilt t hartje te horen kloppen <3 Ik ben ook erg benieuwd naar geboorte berichtjes , Wie is officieel de eerste?
ohhh madelief!!! jij bent dus de eerste! wat naar om te wachten ik weet hoe het voelt als je over de datum heen gaat.... je kijkt zo lang naar de datum uit vooral als je andere kindjes eerder waren ik was uiteindelijk 11 dagen later bevallen(en ingeleid) hopelijk komt je kindje snel!!! ik wacht je berichtje af!!!!
Oh, Madelief, wat spannend!! Rommelt het al wat, of helemaal nog niets? Het lijkt me zo vreemd om de uitgerekende datum voorbij te zijn... Hier vandaag weer goedgekeurd door de vk: uk heeft het nog prima binnen! Had heel erg het gevoel dat 't niet lang meer zou gaan duren hier (laat maar komen, ik ben er wel klaar mee, hihi), maar na dat bericht vrees ik toch dat het nog wel even duurt...
Houd je er maar aan vast dat het nog even kunt duren saar Dan valt alles wat de baby eerder zou komen mee!! Ik was bij mn zoontje ook heilig overtuigd dat hij eerder zou komen Op controles zei de gyn t ook en had al.weken voor weeën maar uiteindelijk na 11 dagen over tijd ingeleid en bevallen........ Ik weet gelukkig bij deze uk dat hij soieso 1 week eerder komt door een geplande ks!!!!
Spannend Madelief! Kan me voorstellen dat je nu wel een beetje zit te wachten na 2 kindjes die voor de uitgerekende datum geboren zijn.. Ik ben het wel gewend om te moeten 'wachten'. De eerste kwam 13 dagen later en de tweede 7 of 8.. Dus deze zal daar vast geen verandering in brengen Geniet nog even, gaat nu echt niet lang meer duren (echt iets waar je dus heeeelemaal niets aan hebt, haha), maar toch..
Super fijn noamy! Ik heb ook zo'n angelsound. Gebruikte ik ook best vaak tot dat ik m echt veel voelde en nu eigenlijk nooit meer. Vond het ook echt een uitkomst! Madelief nog steeds niks bij jou? Spannend zeg!! Hier ook nog geen baby.. morgen alweer 38 weken! Ik verbaas alle gynaecologen haha! Van mij mag ie echt komen ben het helemaal beu..
Dido 38 weken alweer! !!wow Ik heb geen angelsound die vind ik echt niks Die had ik bij mn zoontje ook en was zoooo lanh bezig om t hartje te zoeken en dan die koptelefoon pfff Heb er nu echt net zo een die de vk en gyn ook hebben zeg maar Koste wat meer maar wel een super ding
Ohh bij mij werkte ie bij beide zwangerschappen heel goed hoor. Maar fijn dat je nu zo goed naar het hartje kunt luisteren! Pff ik krijg continu appjes met de vraag of alles nog rustig is. Ook houd iedereen in de gaten of ik nog online ben geweest op whatsapp en als ik dan even niet online ben geweest denken ze meteen dat ik aan het bevallen ben. Ook als onze auto weg is denkt de halve straat dat het zo ver is. Pfff word er gek van! Ik wil gewoon bevallen!! Sorry voor me ego berichtje maar moest het even kwijt! Nou op naar een nieuwe nacht en de 38 weken. Komop kleine man laat je maar zien ♡
Herkenbaar, dido! Ieder telefoongesprek dat ik voer, moet ik starten met het bericht 'nee, ik ben nog niet bevallen', en ik ontvang de laatste dagen steeds vaker appjes met de vraag hoe het ervoor staat... Ik houd t er naar op dat iedereen heel lief aan het meeleven is.